Nieuwe Maps & More

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
SyndroomVanup!
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 14:25

Nieuwe Maps & More

Bericht door SyndroomVanup! » do 01 aug 2013, 13:06

Goedemiddag,

Ik had er al over gelezen maar nu zag ik dat wij ook een "nieuwe" Maps en More uitvoering hebben. De Hardware is iets aangepast (chroom rand om het toestel) Tevens zit de aan/uit knop Links boven ipv rechts boven.

De layout in het navigatie menu is ook anders, tevens is het systeem nu voorbereid op online diensten. Ik heb vanochtend de Iphone van mijn vrouw gekoppeld. Op de telefoon moest ik een hotspot aanmaken zodat de maps en more hierin kon inloggen. Wat ik zo snel zag is dat je realtime file informatie krijgt, flits informatie en weer diensten.

Heeft er iemand al ervaring met deze functies?
Bijlagen
foto 4[1].JPG
foto 4[1].JPG (20.01 KiB) 2317 keer bekeken
Volkswagen High up! - 60PK - 5-drs - Executive pakket incl. Maps en More - Dynamic Pakket - Deepblack Pareleffect lak - en 16" Ypsilon

Seven Up!
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 11:03

Re: Nieuwe Maps & More

Bericht door Seven Up! » do 01 aug 2013, 13:40

Syndroom,

Jammer wij hebben vorige maand onze nieuwe Up! opgehaald, helaas hebben wij nog de oude Maps & More.

Hoor graag je bevindingen met de nieuwe Maps & More.

Grt

Seven Up!
High Up! - Light Silver - Exe Pakket - Dynamic pakket

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Nieuwe Maps & More

Bericht door Piedro » do 01 aug 2013, 18:09

Was mij opgevallen toen ik een nieuwe Citigo tegenkwam in een ander topic, het trok mijn aandacht omdat de naam Navigon vervangen was door Garmin. Naast extra mogelijkheden in het menu zijn er bovenin ook wat meer icoontjes zichtbaar:

Afbeelding

Ik hoop dat de oude Maps&More deze update ook krijgt, die extra mogelijkheden lijken mij wel toegevoegde waarde hebben...
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Skyline737
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 14:29
Locatie: Bollenstreek

Re: Nieuwe Maps & More

Bericht door Skyline737 » do 01 aug 2013, 18:37

Mooie update! Ben benieuwd in september.
Hoop ook dat het systeem wat sneller is geworden..
De Up! verkoper... ;-) :D

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Nieuwe Maps & More

Bericht door HeHo » vr 02 aug 2013, 16:20

Mooi balen! Heb net 2 weken geleden mijn nieuwe Up! opgehaald. Hopelijk komt er een update voor de "oude".

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: Nieuwe Maps & More

Bericht door merkx352 » vr 02 aug 2013, 16:35

Check hier een info bericht van de fabrikant

http://www.garmin.com/nl/garmin-aankond ... swagen-up/

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuwe Maps & More

Bericht door Xanderv » vr 02 aug 2013, 16:46

Ziet er wel leuk uit maar heb niks met zoekfuncties enzo aangezien ik daar wel een smartphone voor heb. Aangezien je meestal voor live rotzooi behoorlijk moet betalen ( Tom Tom dan ) vind het alleen jammer dat deze navigatie soms behoorlijk onlogische routes maakt. Als dat een verbetering is in de nieuwe dan zou ik bijna die willen kopen, alleen 390 euro... Heb ik ook 2x een Tom Tom voor.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie