Afleveren, dus niet

Laat hier je nieuwe trots zien.
Uppercut
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 16:45

Afleveren, dus niet

Bericht door Uppercut » za 05 okt 2013, 13:15

:evil:

Zo, vanmorgen vol goede moed naar de dealer, mijn schoonzoon had me gebracht.
Dus na een ritje van ongeveer 35 km, de showroom in binnen gestapt, en daar stond ie dan ( en nog steeds ) onder het kleed.
Wilt u hem even zien ? natuurlijk wil ik dat, nou inderdaad een hele mooie Up Groove stond te glimmen. 8-)


Had ondertussen wel een beetje trek gekregen, en ik trof het dat er toevallig een hamburger tentje voor de showroom stond in het kader van, tja weet ik veel.
Kon de verkoper in de tussentijd even mijn naam op het kenteken zetten, echter het kentekenbewijs was spoorloos, en nog steeds.
Hele bedrijf omgekeerd, diverse mensen gebeld: heb jij toevallig het kentekenbewijs gezien ?
nee dus.
Sorry meneer u krijgt een leenauto mee, en maandag zien we weer verder.
Verkoper voelde zich natuurlijk ook niet echt plezierig, en de nodige excuses aangeboden.
Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar ik werd er niet echt blij van.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door Tom Westendorp » za 05 okt 2013, 13:35

Dat is vervelend zeg. Wel heel opmerkelijk dat een kentekenbewijs zoek raakt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door Pop Up! » za 05 okt 2013, 22:49

Dat is balen zeg, hopelijk wordt het alsnog netjes voor je opgelost...succes!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door MauriceR. » zo 06 okt 2013, 08:04

Wow, wat vervelend!
Blijven er nog wel twee vragen over: welke dealer en wat gebeurt er als ze 't kwijt zijn? Nieuw kenteken met zo'm lelijk 1'tje erop? Of geldt dat alleen in andere gevallen?

M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door DonkUp » zo 06 okt 2013, 11:57

Dat is balen zeg :(
Mochten ze de papieren niet terug kunnen vinden en nieuwe aan moeten vragen waardoor je zo'n lelijke '1' op je platen krijgt, zou ik zeker genoegdoening eisen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door JuP ! » zo 06 okt 2013, 12:08

Slordig, maar hopelijk kunnen ze het snel goed maken !! fingers crossed !
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door Piedro » di 08 okt 2013, 20:30

MauriceR. schreef:Wow, wat vervelend!
Blijven er nog wel twee vragen over: welke dealer en wat gebeurt er als ze 't kwijt zijn? Nieuw kenteken met zo'm lelijk 1'tje erop? Of geldt dat alleen in andere gevallen?

M.
Wees gerust: Kentekenplaat blijft origineel. Zo'n 1-tje komt er alleen op als de kentekenplaat zelf opnieuw aangevraagd moet worden. Wat wel verandert bij het opnieuw opvragen van het kentekenbewijs, is de duplicaatcode op dit papier. Deze zal van 00 wijzigen in 01.

Hopelijk is 'ie gauw boven water. Wel vervelend om nog langer te moeten wachten en van de extra moeite, zeker als je je erop verheugt, maar het komt allemaal goed.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Uppercut
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 16:45

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door Uppercut » do 10 okt 2013, 16:53

Nou komende zaterdag uiteindelijk afleveren, RDW heeft extra tijd nodig om de zaak te onderzoeken mbt het kwijtraken van de autopapieren.
Hoe dan ook, maandag nieuwe papieren door dealer besteld, en morgen :?: :?: :?: bij de dealer.
Uit coulance geeft de dealer bijna € 200 korting op een winterbanden set met 14 inch stalen velgen ,en Conti T850 winterbanden.

Zal je zien, wordt ik morgen opgebeld door de dealer : ja sorry, hij is van de brug gevallen :o :o :o :o :o

Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door MauriceR. » do 10 okt 2013, 17:59

Nou, dat vind ik wel een praktische en chique oplossing van de dealer! Gewoon iets waar je aan hebt.
Je hebt je portie pech wel gehad; die valt morgen echt niet van de brug!

M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door JuP ! » do 10 okt 2013, 18:37

Uppercut schreef:Nou komende zaterdag uiteindelijk afleveren, RDW heeft extra tijd nodig om de zaak te onderzoeken mbt het kwijtraken van de autopapieren.
Hoe dan ook, maandag nieuwe papieren door dealer besteld, en morgen :?: :?: :?: bij de dealer.
Uit coulance geeft de dealer bijna € 200 korting op een winterbanden set met 14 inch stalen velgen ,en Conti T850 winterbanden.
Nette oplossing !

Zal je zien, wordt ik morgen opgebeld door de dealer : ja sorry, hij is van de brug gevallen :o :o :o :o :o
Krijg je misschien daarna korting op een schuifkanteldak....... :lol:
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Uppercut
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 16:45

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door Uppercut » do 10 okt 2013, 19:08

Moet ik zeker zelf de zaag leveren :lol:

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door up! » do 10 okt 2013, 19:16

Vervelend allemaal, hopelijk komt ie snel...
Uppercut schreef:Uit coulance geeft de dealer bijna € 200 korting op een winterbanden set met 14 inch stalen velgen ,en Conti T850 winterbanden.
Ben ik wel benieuwd wat je dan voor die 14-inch stalen set betaalt. Een set 15-inch lichtmetaal (Waffle velgen) inclusief winterbanden koop je bij de Duitse VW dealer voor 719 euro, en als er een aanbieding is kun je ze voor 595 euro krijgen...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Uppercut
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 16:45

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door Uppercut » do 10 okt 2013, 19:37

Ik betaal voor die set met stalen velgen 14 inch incl.Conti T 850 € 350 incl.BTW.
Kost normaal € 530 , vindt het wel stoer staan van die zwarte sloffen.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Afleveren, dus niet

Bericht door Pop Up! » do 10 okt 2013, 20:08

Uppercut schreef:Ik betaal voor die set met stalen velgen 14 inch incl.Conti T 850 € 350 incl.BTW.
Kost normaal € 530 , vindt het wel stoer staan van die zwarte sloffen.
Nette prijs en mooie oplossing van de dealer! Succes...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie