Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
My1stIbi
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 18:41
Locatie: Enkhuizen

Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Bericht door My1stIbi » za 15 dec 2012, 23:53

Na de nodige rij ervaring in een tweedehands Toyota Starlet en een tweedehands Mazda 323F hadden we voor de misses een zuinige, nieuwe Toyota Aygo gekocht.

Afbeelding

Omdat de auto toch wat karig was en de airco en cruise control in de Ibiza toch wel erg goed bevielen én omdat we het geld nog hadden dit jaar de Aygo ingeruild voor een Seat Mii Style Sport. We hadden ook gekeken naar de Renault Clio, Kia Picanto en de new Fiat Panda. De UP! en de Citigo vielen af omdat de neus niet in de smaak viel bij de misses.
De Clio en de Picanto reden/zaten naar onze smaak niet lekker. De keuze was uiteindelijk tussen de Panda en de Mii waarbij de laatste wat beter afgewerkt leek en lekkerder reed.
De misses houdt niet wat wit, ik zelf werd niet blij van het wassen van de zwarte Aygo en om er dan toch een beetje uit te springen gekozen voor Tribu. Dat was wel een kleine gok omdat de auto nergens in die kleur in de showroom stond. Maar we zijn er erg content mee.

De Mii tijdens een bewolkte fotoshoot:
Afbeelding
Afbeelding

en bij wat meer zon:
Afbeelding
Afbeelding

Uitvoering en opties:
Style Sport 60pk
- 5 deurs uitvoering
- Drive pakket
- Airco (gratisch is goed)
- Sound pakket 2
- Seat Portable Sound system

VCDS 'mods':
+ Comfort turn signals naar 5
+ bochtenverlichting, ook via knipperlicht
+ single door unlock
+ weergave verbruik naar km/l
+ parkeerlichtoptie aangezet
+ coming home
+ tear whiping (gaat mogelijk weer uit)

Niet VCDS mods:
+ in hoogte verstelbare kofferbak vloer

Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Bericht door LegacySystem » zo 16 dec 2012, 00:30

Mooie introductie van de auto..... Welkom!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Bericht door Pop Up! » zo 16 dec 2012, 00:34

Welkom! En een zeer complete Mii! Enjoy!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Bericht door TV_UP! » zo 16 dec 2012, 11:34

Heb deze kleur ook nog niet in het echt mogen aanschouwen.
Ziet er netjes uit.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
My1stIbi
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 18:41
Locatie: Enkhuizen

Re: Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Bericht door My1stIbi » di 18 dec 2012, 21:11

Dank allen. We zijn 'm zelf ook nog niet in deze kleur tegengekomen. Maar hebben er zeker geen spijt van. Het is gewoon grappig hoe de auto op 1 dag van kleur/tint kan veranderen als de zon er wél of niet op schijnt. 8-) En hij rijd ook nog eens lekker, maar dat winsten jullie natuurlijk al :D

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Bericht door Piedro » di 18 dec 2012, 22:36

Leuke auto met inderdaad een unieke kleur! Wel lef hebben om ongezien deze lak te bestellen ;) maar op de foto's valt het mij in elk geval niks tegen. Is denk ik een parelmoer lak, als 'ie bij wisselende lichtinval weer anders lijkt? Had ik op m'n vorige auto ook en dat verveelde nooit, het was elke keer weer een verrassing wat voor glans er op zat. Nou, geniet ervan en wees er maar zuinig op :)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
My1stIbi
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 18:41
Locatie: Enkhuizen

Re: Haar Tribu Seat Mii Style Sport

Bericht door My1stIbi » di 18 dec 2012, 22:44

Thanx! Ik geloof dat Mica lakken dit effect ook hebben. Ik heb tenminste niet echt een parelmoer effect kunnen ontdekken. Ibiza's Dakota rood en Nayara blauw (mijn Ibi :) ) hebben dit effect ook maar een stuk minder.

(en ja, lef kun je de misses niet ontzeggen :D )

Plaats reactie