Gespot: Up

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Gespot: Up

Bericht door up! » do 01 mar 2012, 23:14

Vanavond gespot in Amsterdam, een rode Up, kenteken 67-TJD-4. Iemand van hier? :)

Ik besef dat ik zo'n vraag over enkele weken/maanden hier niet meer hoef te stellen, als tienduizenden Up's de straten gaan vullen :lol: Tenzij natuurlijk alle Up-rijders van Nederland zich aanmelden bij dit forum :lol: :D
Laatst gewijzigd door up! op di 20 mar 2012, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Gespot: Rode Up (67-TJD-4)

Bericht door Ron UP » di 06 mar 2012, 20:06

Zojuist ook voor het eerst een Up zien rijden in Heemskerk. Een zwarte take Up met kenteken 13-TKR-6. Heb een tijdje express achter m gereden, mooie lichtjes wel :D
Wel raar hoor dat je zelf dan ook in zo'n wagen gaat rijden eerdaags :P
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Gespot: Rode Up (67-TJD-4)

Bericht door eas » di 06 mar 2012, 20:13

kon je hem een beetje bijhouden ? was wel 60 pk ;) :lol:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Gespot: Rode Up (67-TJD-4)

Bericht door High-up! » di 06 mar 2012, 23:50

Zag net een black-up in Groningen..!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Gespot: Rode Up (67-TJD-4)

Bericht door Ron UP » wo 07 mar 2012, 09:01

Nou Eas, om eerlijk te zijn niet.....ik reed met mn vrouw in de Fox en de Up was toch sneller weg. Ik zal de papieren vd Fox er s bijhalen en posten
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

sjez
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: do 01 mar 2012, 18:04

Re: Gespot: Rode Up (67-TJD-4)

Bericht door sjez » wo 07 mar 2012, 15:34

vandaag ook een mooie white up! gespot in de garage op m'n werk. zag er strak uit!
Volkswagen Move Up! 60pk BlueMotion - Black Pearl lak - Executive Pakket

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Gespot: Up

Bericht door up! » di 20 mar 2012, 10:09

Vanochtend gespot op de Ring A10, een jongeman in een Candy-witte up! Keek strak voor zich uit toen hij me passeerde :cry:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Gespot: Up

Bericht door Tom Westendorp » di 20 mar 2012, 10:44

Gisteren een rode in Enschede.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Gespot: Up

Bericht door Ron UP » di 20 mar 2012, 11:31

Komen er nog speciale vwupforum stickers. Handig om te spotten voor 1 van hier.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Gespot: Up

Bericht door eas » di 20 mar 2012, 12:19

Ron UP schreef:Komen er nog speciale vwupforum stickers. Handig om te spotten voor 1 van hier.
dat is een goed idee !! alleen geen hele grote sticker gewoon een subtiel klein dingetje
die valt genoeg op , achterop het zwarte raam
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Gespot: Up

Bericht door Tom Westendorp » di 20 mar 2012, 12:32

Daar moet ik inderdaad even mee bezig. Ik zat gewoon te denken aan een simpele http://www.vwupforum.nl tekst sticker voor op de achterruit. Ik zal even kijken of ik zo een partij kan vinden die daarin behulpzaam kunnen zijn.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Gespot: Up

Bericht door Ron UP » di 20 mar 2012, 12:33

Ik was juist iets groots gewend :D :D :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QDL6L4VR.jpg
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Gespot: Up

Bericht door eas » di 20 mar 2012, 13:52

Ron UP schreef:Ik was juist iets groots gewend :D :D :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QDL6L4VR.jpg
alles in verhouding he :D :D :D
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Gespot: Up

Bericht door RonaldNL » di 20 mar 2012, 20:16

Dat ga je toch niet op je wagen plakken kom op. Of er moeten advertentie kosten betaald gaan worden :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Gespot: Up

Bericht door RoyVisser » di 20 mar 2012, 23:44

RonaldNL schreef:Dat ga je toch niet op je wagen plakken kom op. Of er moeten advertentie kosten betaald gaan worden :D
Ik had eigenlijk wel zo'n reactie verwacht van iemand met spam in zijn signature om geld te verdienen ;) Ik neem aan dat de winst die je daar uit haalt direct als donatie naar de Admins gaat, zij geven je namelijk in principe het platvorm om dit te doen? Een sticker plak je er op omdat je dat zelf mooi vind, niet om er geld aan te verdienen. (tenzij je op het circuit rijd natuurlijk :p)
Laatst gewijzigd door RoyVisser op wo 21 mar 2012, 01:30, 5 keer totaal gewijzigd.
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Gespot: Up

Bericht door High-up! » wo 21 mar 2012, 00:03

Laten we nu eens proberen on-topic te blijven en niet volledig in te gaan op de betrekking van de uitspraken van RonaldNL.
De toon maakt de muziek zeggen ze, alleen kun je op zo'n site nou eenmaal alleen muziek van blad lezen en de toon erbij bedenken. Dit laatste kun je soms beter niet doen.

Voor mij hoeft de sticker niet zo groot, maar een sticker ter grootte van de Apple sticker die je bij een appleproduct krijgt is wel mooi.
En dan een doorzichtige sticker, met een contour in zwart of wit van de up! zoals de avatar van 'El coche seat' met waar hij zijn tekst heeft staan; 'www.vwupforum.nl'. Dat lijkt me wel wat...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Gespot: Up

Bericht door Up&Go » wo 21 mar 2012, 00:36

Kom op guys hou het leuk en gezellig. De Up! is veel te leuk en maakt ons toch happy?
Zo'n Apple-like sticker zou ik wel plakken maar geen hele grote plakkaten vrees ik. De Up! is al geen grote auto dus..... ;)

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Gespot: Up

Bericht door RoyVisser » wo 21 mar 2012, 01:12

Up&Go schreef:Kom op guys hou het leuk en gezellig. De Up! is veel te leuk en maakt ons toch happy?
Zo'n Apple-like sticker zou ik wel plakken maar geen hele grote plakkaten vrees ik. De Up! is al geen grote auto dus..... ;)
Mja, bepaalde opmerkingen tegen persoonlijke smaak wat betreft hobby ben ik nou eenmaal niet zo'n fan van, ieder zijn ding!

Maandag 200km gereden en geprobeerd Ups te spotten, geen een gezien :( al is dat misschien weer meer :D
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Gespot: Up

Bericht door Up&Go » wo 21 mar 2012, 01:25

Zondag Venlo-Den Haag vv en ook niet een gezien. Maandagmiddag een op de A67 (een witte) rond 17.00 uur.
En inderdaad Roy, smaken verschillen dus laat iedereen vinden wat ie vinden wil.
Bijlagen
foto-6.JPG
foto-6.JPG (97.62 KiB) 32155 keer bekeken

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Gespot: Up

Bericht door Piedro » wo 21 mar 2012, 10:09

Gisteren voor het eerst een Up in het wild tegengekomen (in Zwolle). Een zwarte High Up (of het een Black Up was kon ik zo snel niet zien, maar hij had in elk geval mistlampen). Pas ook al een zwarte zien staan bij een dealer, moet zeggen dat ik 'm met deze lakkleur in het echt toch wel mooi vind (in tegenstelling tot mijn eerdere mening n.a.v. foto's van zwarte Upjes). Hmm, ben er nog niet over uit welke kleur het gaat worden. Gelukkig kan ik nog een paar maanden erover slapen ;)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie