Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Bhuddymahn » ma 10 jun 2013, 11:01

Jammer dat het dus toch niet werkt op de Up, wel apart dat dat wel beweerd wordt voordat het daadwerkelijk getest is. Nice try, we zitten vast aan halogeen vrees ik wil je het volledig legaal laten werken ;)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

mladen
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 07:12

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door mladen » ma 10 jun 2013, 11:27

Naar mijn weten is het door Koen getest. Ik heb het met de Peugeot 208 met hetzelfde fitting getest en het werkte uitstekend.

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Ajavas » ma 10 jun 2013, 11:32

Bhuddymahn schreef:Jammer dat het dus toch niet werkt op de Up, wel apart dat dat wel beweerd wordt voordat het daadwerkelijk getest is. Nice try, we zitten vast aan halogeen vrees ik wil je het volledig legaal laten werken ;)
:D Ik ben benieuwd....ik heb nl. ook knipperbollen LED besteld in Duitsland, waarvan die zaak ook zegt dat ze "plug and play" zijn in de Up! Ik ga nog niet zeggen wie en waar, maar zal ze eerst testen als ze er zijn deze week, dan mijn bevindingen posten, voor ik een link geef. ;)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Up&Go » ma 10 jun 2013, 11:35

mladen schreef:Naar mijn weten is het door Koen getest. Ik heb het met de Peugeot 208 met hetzelfde fitting getest en het werkte uitstekend.
Misschien kan Koen nu gaan reageren?

Gebruikersavatar
UPyouGO
Vagling liefhebber
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 20:08

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door UPyouGO » ma 10 jun 2013, 13:47

Up&Go schreef:
mladen schreef:Naar mijn weten is het door Koen getest. Ik heb het met de Peugeot 208 met hetzelfde fitting getest en het werkte uitstekend.
Misschien kan Koen nu gaan reageren?
dan zit er misschien toch ergens een heeeeeeel klein verschil in de Peugeot versus Up!

P.S
Geef Koen even de tijd, die is waarschijnlijk net zo verbaasd als wij....... :o
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....

mladen
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 07:12

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door mladen » ma 10 jun 2013, 14:09

Koen zal zeer zeker met een reactie komen. Ik zie geen enkel reden om te twijfelen. Hou er rekening mee dat hij ook weekend heeft ;)

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Ajavas » ma 10 jun 2013, 16:16

:mrgreen: t'is maandag vandaag...
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Koenraad
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 09:05

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Koenraad » ma 10 jun 2013, 18:07

Beste Uppers,

Zoals hier ook te lezen valt zijn hebben een aantal mensen problemen ondervonden met de leds.
Wat de oorzaak hier van is kan ik nog niet zeggen. Dit omdat nog geen een van de defecte leds retour is gekomen.
Zodra dat zal zijn zal ik contact opnemen met onze leverancier. Jullie zullen ook begrijpen dat ik niet op dit soort leds zit te wachten en dit alleen maar slecht voor de reputatie van onze website.

Degene die problemen ondervinden met de leds vraag ik contact op te nemen via info@leddel.nl. Ik ben niet in staat dit forum dagelijks in de gaten te houden. Na ontvangst van de leds defect of niet zal ik het aankoopbedrag in elk geval retour sturen.

Zodra er nieuws is over wat er mis was en of er een oplossing is zal ik dat op dit forum posten.

Met vriendelijke groeten,

Koen van Velsen

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Up&Go » di 11 jun 2013, 10:06

Contact gehad met Leddel vandaag. Ik mag de leds terugsturen als ik wil maar ik twijfel nog. Mij stoort het eigenlijk niet dat ze in beide standen 100% branden. De vraag is alleen of dat uiteindelijk (op korte termijn) nadelige gevolgen kan gaan hebben. Ik vraag me eigenlijk af waarom ze in combinatie met dimlicht naar een lager wattage gaan. Misschien te fel als het donker is voor tegenliggers? Nog maar eens een paar dagen afwachten en kijken wat anderen gaan doen.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Bhuddymahn » di 11 jun 2013, 10:14

Omdat dat moet van de wet :)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Miisport1 » di 11 jun 2013, 10:15

Omdat dat een apk eis is dimlicht aan drl op halve sterkte thats why

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Up&Go » di 11 jun 2013, 10:28

Ok dat wist ik niet. Ik zie dan ook genoeg auto's waarbij de (led) dagrijverlichting gewoon op volle sterkte brandt. Hoe zit dat dan? Maar als het een apk eis is dan hoef ik er niet lang meer over te denken en gaan ze helaas retour.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Bhuddymahn » di 11 jun 2013, 11:07

Dan is dat aftermarket erop gezet, mag eigenlijk niet en komt ook niet door de APK. DRL mag alleen op halve sterkte branden bij dimlicht.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
aut5MIIsport60
Vagling liefhebber
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 sep 2012, 11:29
Locatie: Almere-stad

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door aut5MIIsport60 » di 11 jun 2013, 13:16

Up&Go schreef:Ok dat wist ik niet. Ik zie dan ook genoeg auto's waarbij de (led) dagrijverlichting gewoon op volle sterkte brandt. Hoe zit dat dan? Maar als het een apk eis is dan hoef ik er niet lang meer over te denken en gaan ze helaas retour.
Hij hoeft morgen niet naar de APK ,maar pas voor het eerst na 4 jaar :roll:
MII style Sport 60pk semi-aut5

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door Ajavas » di 11 jun 2013, 17:41

aut5MIIsport60 schreef:
Up&Go schreef:Ok dat wist ik niet. Ik zie dan ook genoeg auto's waarbij de (led) dagrijverlichting gewoon op volle sterkte brandt. Hoe zit dat dan? Maar als het een apk eis is dan hoef ik er niet lang meer over te denken en gaan ze helaas retour.
Hij hoeft morgen niet naar de APK ,maar pas voor het eerst na 4 jaar :roll:
:P Daarom stuur ik ze ook niet terug, vind ut best zo, mocht ik erop aangesproken worden dan heb ik zowiezo de standaard lampjes nog bij me, dus kan ze tp verwisselen.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door DonkUp » di 11 jun 2013, 17:58

Bhuddymahn schreef:Dan is dat aftermarket erop gezet, mag eigenlijk niet en komt ook niet door de APK. DRL mag alleen op halve sterkte branden bij dimlicht.
Of ze moeten uit gaan als ze niet als stadslicht gebruikt worden (zoals o.a. bij de drieling).
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
UPyouGO
Vagling liefhebber
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 20:08

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door UPyouGO » wo 12 jun 2013, 08:23

Ik heb de led's retour gestuurd en inmiddels mijn geld terug gekregen......+1 voor leddel.
Persoonlijk beschouw ik dit project als mislukt.
Hoewel ik nog wel hoop op een ander oplossing, want het idee was goed.
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....

mladen
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 07:12

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door mladen » wo 12 jun 2013, 09:52

Ik hoop inderdaad ook dat Koen in samenwerking met de leverancier tot een oplossing komt. Ik denk dat het ook helpt als jullie aangeven welke setje er precies is gekocht en wat exact het probleem was.

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door N!jntje » wo 12 jun 2013, 11:54

Ik had eerder ook t20 led gekocht. En ik liep ook tegen dit probleem aan.
Wat een optie kan zijn voor de mensen die toch het witte licht willen hebben....
Maar het niet perse led moet zijn...
http://www.ebay.com/sch/ks_trading/m.ht ... ksid=p3686
Hier heb ik ze vandaan. En deze lampen branden goed wit tegen een mooi prijsje! Het enige nadeel vind ik wanneer de auto stilstaat... dan is het glas van deze lampjes blauw!

mladen
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 07:12

Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen

Bericht door mladen » wo 12 jun 2013, 12:46

Deze heb ik ook gehad. Ik vind ze echter minder dan de PIAA. Omdat PIAA op 27w/8w is deze zowel in Hi als Low een stuk witter. En i.c.m. Osram Nightbreaker PLUS is het een geweldige combo.

Plaats reactie