Upgraded Up! van Erik

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
OnlyWay=Up!
Vagling liefhebber
Berichten: 263
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
Locatie: Rotterdam

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door OnlyWay=Up! » ma 25 okt 2021, 19:28

Up!grade TSI schreef:
vr 22 okt 2021, 21:02
Paar zeldzame zonnestralen tussen de buien door...IMG_20211022_171603__01.jpg
Strak hoor! ;)
EX: '17 UP! TSI

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Up!grade TSI » do 28 okt 2021, 23:02

OnlyWay=Up! schreef:
ma 25 okt 2021, 19:28
Up!grade TSI schreef:
vr 22 okt 2021, 21:02
Paar zeldzame zonnestralen tussen de buien door...IMG_20211022_171603__01.jpg
Strak hoor! ;)
Thanks :D
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Up!grade TSI » di 09 nov 2021, 21:23

Stond laatst naast een mooie bosbessen blauwe standaard Up, met Thule trekhaak btw ;)
Nou is mijne niet extreem laag ofzo maar wat is standaard dan ineens gigahoog, paste gewoon een volledige vuistbreedte tussen band en wielkast :lol:
IMG_20211105_191117__01__01__01__01.jpg
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Up!grade TSI » ma 15 nov 2021, 22:57

File op de Veluwe :D
IMG-20211114-WA0024__01.jpg
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Autheo » ma 15 nov 2021, 23:12

Up!grade TSI schreef:
ma 15 nov 2021, 22:57
File op de Veluwe :D IMG-20211114-WA0024__01.jpg
Prachtig met al die kleuren! Jammer dat jullie het alleen achteraf met foto's hier op het forum melden, en niet even vooraf in een aankondiging in een topic vooraf.

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door damianw26 » di 16 nov 2021, 07:29

Autheo schreef:
ma 15 nov 2021, 23:12
Up!grade TSI schreef:
ma 15 nov 2021, 22:57
File op de Veluwe :D IMG-20211114-WA0024__01.jpg
Prachtig met al die kleuren! Jammer dat jullie het alleen achteraf met foto's hier op het forum melden, en niet even vooraf in een aankondiging in een topic vooraf.
Als je op de hoogte wil blijven van meets stuur mij even een PB Theo ;). Het delen van meetings die buiten het up forum georganiseerd worden wordt niet erg gewaardeerd namelijk. 11 december is er weer eentje, mits de maatregelen rondom covid niet zullen worden aangescherpt.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Tom Westendorp » di 16 nov 2021, 19:57

damianw26 schreef:
di 16 nov 2021, 07:29
Autheo schreef:
ma 15 nov 2021, 23:12
Up!grade TSI schreef:
ma 15 nov 2021, 22:57
File op de Veluwe :D IMG-20211114-WA0024__01.jpg
Prachtig met al die kleuren! Jammer dat jullie het alleen achteraf met foto's hier op het forum melden, en niet even vooraf in een aankondiging in een topic vooraf.
Als je op de hoogte wil blijven van meets stuur mij even een PB Theo ;). Het delen van meetings die buiten het up forum georganiseerd worden wordt niet erg gewaardeerd namelijk. 11 december is er weer eentje, mits de maatregelen rondom covid niet zullen worden aangescherpt.
Door wie niet? Lijkt me de ultieme mogelijkheid om meer mensen de kans te bieden aanwezig te zijn en het aantal deelnemers op te krikken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Maarten Klinge
Vagling liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
Locatie: Enschede

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Maarten Klinge » di 16 nov 2021, 20:15

Autheo schreef:
ma 15 nov 2021, 23:12
Up!grade TSI schreef:
ma 15 nov 2021, 22:57
File op de Veluwe :D IMG-20211114-WA0024__01.jpg
Prachtig met al die kleuren! Jammer dat jullie het alleen achteraf met foto's hier op het forum melden, en niet even vooraf in een aankondiging in een topic vooraf.
Dit was een Turbo meeting/tour :D andere meetings van Littlevagdrivers bijvoorbeeld worden aangekondigd via whatsapp, er is vast wel iemand op het forum die jou wilt toevoegen. Ik zit er zelf namelijk niet in.
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door damianw26 » di 16 nov 2021, 20:19

Tom Westendorp schreef:
di 16 nov 2021, 19:57
damianw26 schreef:
di 16 nov 2021, 07:29
Autheo schreef:
ma 15 nov 2021, 23:12

Prachtig met al die kleuren! Jammer dat jullie het alleen achteraf met foto's hier op het forum melden, en niet even vooraf in een aankondiging in een topic vooraf.
Als je op de hoogte wil blijven van meets stuur mij even een PB Theo ;). Het delen van meetings die buiten het up forum georganiseerd worden wordt niet erg gewaardeerd namelijk. 11 december is er weer eentje, mits de maatregelen rondom covid niet zullen worden aangescherpt.
Door wie niet? Lijkt me de ultieme mogelijkheid om meer mensen de kans te bieden aanwezig te zijn en het aantal deelnemers op te krikken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Eens met dat laatste, maar kan me nog wel een voorval tussen jou en littlevagdrivers herinneren, en die organiseren toch wel zeer regelmatig meetings.

Al had afgelopen meeting niks met lvd te maken, puur een meet voor up's voorzien van een turbo.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Tom Westendorp » di 16 nov 2021, 21:54

Zij wilden samenwerken maar door het zeer discutabele gedrag van de zelfbenoemde voorzitter heb ik die samenwerking beëindigd. Als zij een meeting organiseren is het overigens geen probleem die op dit forum te delen, nooit geweest ook.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Autheo » wo 17 nov 2021, 22:00

Het is toch niet zo moeilijk om in de rubriek Meetings even vooraf een topic aan te maken als er een meeting wordt georganiseerd, met vermelding wie de organisator is? (De laatste meeting die daar werd genoemd was ook al achteraf.) Als het vooraf even wordt gemeld, kunnen alle forumleden er kennis van nemen en kijken of ze er al dan niet aan deel willen/kunnen deelnemen. Toch een kleine moeite lijkt me, en wel zo sympathiek naar alle Vagling liefhebbers toe.

@ Erik: sorry dat mijn opmerking in jouw topic tot wat meer discussie leidde. Misschien handig als jij voor dit onderwerp ook gebruik maakt van de rubriek Meetings?

Gebruikersavatar
Maarten Klinge
Vagling liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
Locatie: Enschede

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Maarten Klinge » wo 17 nov 2021, 23:55

Autheo schreef:
wo 17 nov 2021, 22:00
Het is toch niet zo moeilijk om in de rubriek Meetings even vooraf een topic aan te maken als er een meeting wordt georganiseerd, met vermelding wie de organisator is? (De laatste meeting die daar werd genoemd was ook al achteraf.) Als het vooraf even wordt gemeld, kunnen alle forumleden er kennis van nemen en kijken of ze er al dan niet aan deel willen/kunnen deelnemen. Toch een kleine moeite lijkt me, en wel zo sympathiek naar alle Vagling liefhebbers toe.

@ Erik: sorry dat mijn opmerking in jouw topic tot wat meer discussie leidde. Misschien handig als jij voor dit onderwerp ook gebruik maakt van de rubriek Meetings?
Autheo, het is ook niet zo moeilijk om zelf innovatief te nemen als je wilt deelnemen aan een meeting… zoals ik al zei Littlevagdrivers organiseert regelmatig meetings waar elke little vag rijder welkom is. De 2 meetings in het topic van Erik waren TSI/GTI meetings. Iedereen vrij om zelf te bepalen naar welke meeting hij/zij gaat en is niet verplicht dit te delen met iedereen. Het is is ook onmogelijk om iedereen te bereiken of uit te nodigen. Ik zou een topic aanmaken of iets posten over dat je een meeting wilt ipv je storen aan het plezier van anderen :)
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Tom Westendorp » do 18 nov 2021, 10:44

Dat ben ik niet met je eens Maarten. Als meetings louter in whatsapp groepen bekend worden gemaakt dan is het toch voor leden op dit forum niet mogelijk om daar kennis van te nemen? Ik snap wel dat de beheerders van de Whatsapp groepen het liefst zoveel mogelijk mensen in de groep hebben maar zoals een ieder weet zijn die groepen vaak erg chaotisch en is het niet makkelijk om dingen terug te vinden. Topic openen en meetings delen, of melden in een verzameltopic in meetings, zorgt voor een hogere opkomst dat weet ik zeker. Daar draait het uiteindelijk bij een meeting om dus ik snap niet dat niet van elke mogelijkheid gebruik wordt gemaakt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Maarten Klinge
Vagling liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
Locatie: Enschede

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Maarten Klinge » do 18 nov 2021, 11:14

Gelukkig is er om die reden een whatsappgroep van Littlevagdrivers gemaakt waarin alleen de beheerder de meetings met alle info deelt 👍🏼 Autheo, ff vragen of iemand jou wilt toevoegen en klaar is Kees.
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Tom Westendorp » do 18 nov 2021, 11:21

Lol, je leest niet. Waarom zouden die meetings hier niet even op het forum door iemand kunnen worden gedeeld? Eenvoudig genoeg toch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Maarten Klinge
Vagling liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
Locatie: Enschede

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Maarten Klinge » do 18 nov 2021, 11:49

Theo geeft duidelijk aan dat hij wilt deelnemen aan meetings met andere leden, en hij vindt het jammer wanneer er een meeting heeft plaatsgevonden waar hij zelf niet bij was (ook al waren dit 2 Turbo meetings maar dat ter zijde) Dus in mijn optiek is de beste oplossing dat Theo deelneemt aan de LVD groepsapp met alleen info over de meetings, en daarna hier op het forum alles deelt.
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Tom Westendorp » do 18 nov 2021, 12:21

Je geeft in je eerdere reactie aan dat hij zich stoort aan het plezier van anderen? Waar lees je dit? Zoals ik het lees vraagt Autheo zich af waarom die meetings louter en alleen in whatsapp groepen worden gedeeld. Damian gaf eerder aan dat hij dacht dat zulke meetings niet gedeeld mochten worden vanwege het feit dat de zelfbenoemde voorzitten van littlevagdrivers en ondergetekende een meningsverschil hebben, daar is absoluut geen sprake van. Ik kan me voorstellen dat er zal mensen op het forum graag naar zo'n meeting gaan en dat is wat mij betreft ook meer dan prima. Ik heb in het verleden altijd aangegeven dat een whatsapp groep en het forum elkaar zouden kunnen versterken maar dan moet er wel enige moeite worden gedaan door beide partijen. Iemand op dictatoriale wijze en zonder weerwoord uit zo'n groep verwijderen is daar geen goed voorbeeld van.

Volgens mij zijn er meerdere mensen actief in die whatsapp groep die ook op dit forum actief zijn, kleine moeite toch om een meeting te melden, zoals eerder aangegeven zou dit zelfs in een verzameltopic kunnen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik besef me ter dege dat mensen ook gewoon kunnen vragen om te worden toegevoegd in een whatsapp groep maar die zijn nogal hectisch en zichzelf veelvuldig herhalend dus ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld en deel die meetings. Just my 2 cents.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Maarten Klinge
Vagling liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
Locatie: Enschede

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Maarten Klinge » do 18 nov 2021, 13:53

Ik vind het de omgedraaide wereld dat iemand anders de berichten van LVD hier moet delen omdat je anders scheve blikken en vragen krijgt wanneer je een foto hebt geplaatst van een meeting. Het is een kleine moeite, klopt. Maar niemand is daartoe verplicht toch? Als echt je up to date wilt blijven moet je er zelf achter aan gaan en niet afwachten op een berichtje van een ander. Stel dat je iemand vind die braaf elk bericht van LVD hier kopieert en hij/zij vergeet dat een keer, dan heb je daar weer gezeur over. Zo verplaats je het 'probleem' alleen maar.

Maar genoeg over meetings in dit topic wat niet voor meetings is gecreëerd. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij doet, deelt en naartoe gaat.
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Tom Westendorp » do 18 nov 2021, 15:52

Niemand moet iets, dat staat ook nergens, je leest niet, bent wild aan het doorredeneren en trekt mijn verhaal uit zijn verband.

Ik begrijp alleen niet waarom er niemand van littlevagdrivers is die, veel moeite in een het opzetten van een meeting steekt ook niet even de moeite zou willen nemen een meeting te delen op een ander kanaal. Als je van 20 naar 30 auto's gaat is dat toch alleen maar leuk?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Upgraded Up! van Erik

Bericht door Up!grade TSI » do 18 nov 2021, 23:20

Autheo schreef:
ma 15 nov 2021, 23:12
Up!grade TSI schreef:
ma 15 nov 2021, 22:57
File op de Veluwe :D IMG-20211114-WA0024__01.jpg
Prachtig met al die kleuren! Jammer dat jullie het alleen achteraf met foto's hier op het forum melden, en niet even vooraf in een aankondiging in een topic vooraf.
Laat ik even reageren op de "bron" van deze discussie die ik zelf heb teweeggebracht en daar laat ik het dan verder bij.
Ik zal niet meer reageren op reacties op deze post, verzoeke diegenen die hier verder over willen discussiëren dit te doen in het daarvoor bestemde topic. Het is ook wel een beetje mijn eigen "schuld " natuurlijk, wie zaait zal oogsten luidt het gezegde...
Laat ik voorop stellen dat deze discussie geenszins mijn bedoeling is geweest, maar wat dan wel?

Gewoon een mooie foto van een klein groepje van tien echte fijnproevers die een leuk toertochtje maakten op een zondagmiddag in November. Feit, niet elke foto met meer dan één Up is gelijk een meeting ;)

@Theo; jouw reactie even grondig bestudeerd, ik vind hem persoonlijk erg suggestief.
Omdat er meerdere auto's op staan heb je het over -jullie- terwijl ik toch echt alleen deze foto gepost heb.
Verder, de passage -het alleen achteraf met foto's hier op het forum melden, en niet even vooraf in een aankondiging in een topic vooraf- suggereert dat ik met de foto iets heb willen melden cq aankondigen, wat zoals eerder gezegd onjuist is.
Als het mijn bedoeling was geweest om zoveel mogelijk vagling-rijders op de been te krijgen dan had ik dat inderdaad in het daarvoor bestemde topic kunnen berichten.
Feit dat ik dat niet gedaan heb moet genoeg zeggen, dan was dat blijkbaar niet mijn intentie.
Ik begrijp heel goed als empathisch mens dat de foto blijkbaar ook gevoelens van afgunst en jaloezie oproept, dat was echter niet mijn bedoeling, dus sorry daarvoor als dat zo ervaren werd.

Hiermee wil ik deze discussie graag afsluiten.
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Plaats reactie