Het was weer zover, alweer 15000 gereden, Km stand 135000. olie plus filter, €59,51 uitgegeven.
5W40 full synthetisch erin, wellich wat overdreven maar dure of midere olie scheelt 15 euro, laat ik daar maar niet op bezuinigen.
We kunnen weer ff
Mijn Citigo
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mijn Citigo
Gewoon goed spul erin gooien, daar lopen ze het mooiste op.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Precies, niet bezuinigen op olie.Tom Westendorp schreef: ↑wo 21 mei 2025, 19:59Gewoon goed spul erin gooien, daar lopen ze het mooiste op.
Weer even de kleine 30K beurt gedaan, olie + filter + interieurfilter. inmiddels anderhalve ton op de teller.
Ik denk eraan de grote beurt een beurt naat voren te halen, dus bij 45K ipv 60K, ik vond de laatste keren de bougies wel erg versleten en het zijn nou niet de grootste kosten.
Ik verwacht deze zomer ook de remmen te gaan doen, de schijven zijn toch al 2 mm dunner geworden.
wordt vervolg
Ik denk eraan de grote beurt een beurt naat voren te halen, dus bij 45K ipv 60K, ik vond de laatste keren de bougies wel erg versleten en het zijn nou niet de grootste kosten.
Ik verwacht deze zomer ook de remmen te gaan doen, de schijven zijn toch al 2 mm dunner geworden.
wordt vervolg