Ik zal Mii is even voorstellen!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
dbakarbessy
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: za 21 aug 2021, 17:07

Ik zal Mii is even voorstellen!

Bericht door dbakarbessy » do 02 sep 2021, 13:12

Dag beste leden van dit forum (waar ik stiekem al heel veel informatie ondertussen vandaan heb gehaald ;) )

Ik ben Daan, 21 jaar oud en woon in Apeldoorn. Ik heb altijd al een zwak gehad voor kleine autootjes. En was daarom ook al meteen fan toen ik de vaglings voor het eerst zag. Zo erg zelfs dat ik mijn oma een Up! heb 'aangesmeerd' toen ze een nieuwe auto wilde gaan kopen. :D
Maar nu, na maandenlang flink gespaard te hebben, ben ik vandaag dan eindelijk zelf de gelukkige bezitter van vagling, namelijk; de Seat Mii Style Chic uit 2013!

Ik heb een aantal kleine dingetjes meteen al vervangen in de Mii. De H4's heb ik vervangen voor Philips WhiteVision Ultra, de T20 halogeenlampen voor de Osram T20 led's (op de foto nog blauwe T20 halogeen lampen, maar die waren toch niet echt wat) en ook de knipperlichten heb ik vervangen voor led's. (de knipperlichten aan de zijkant hebben zo'n smoke black plaatje, die als een vloeiende streep aan gaat, ziet er gaaf uit!)

Als het goed is komt hier een plaatje van mijn Mii
tempImageUMNVl3.gif
Tot schrijvens!
Groetjes Daan

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Ik zal Mii is even voorstellen!

Bericht door Up!grade TSI » do 02 sep 2021, 13:33

Welkom Daan! Lekker bezig.
Groet Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
BlackEdition
Vagling liefhebber
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 mar 2021, 17:52
Locatie: Hoogezand

Re: Ik zal Mii is even voorstellen!

Bericht door BlackEdition » do 02 sep 2021, 18:17

Welkom!
BlackEdition - high up! - schroefset - face lift achterlichten - armsteun - leren stuur - LED dagrijverlichting/stadslicht - LED kentekenverlichting - 75pk - Touareg 17 inch. (zomer) -- 💪🏻

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Ik zal Mii is even voorstellen!

Bericht door damianw26 » do 02 sep 2021, 22:46

Welkom!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

AdnanB
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: di 31 aug 2021, 19:33

Re: Ik zal Mii is even voorstellen!

Bericht door AdnanB » ma 13 sep 2021, 21:33

dbakarbessy schreef:
do 02 sep 2021, 13:12
Dag beste leden van dit forum (waar ik stiekem al heel veel informatie ondertussen vandaan heb gehaald ;) )

Ik ben Daan, 21 jaar oud en woon in Apeldoorn. Ik heb altijd al een zwak gehad voor kleine autootjes. En was daarom ook al meteen fan toen ik de vaglings voor het eerst zag. Zo erg zelfs dat ik mijn oma een Up! heb 'aangesmeerd' toen ze een nieuwe auto wilde gaan kopen. :D
Maar nu, na maandenlang flink gespaard te hebben, ben ik vandaag dan eindelijk zelf de gelukkige bezitter van vagling, namelijk; de Seat Mii Style Chic uit 2013!

Ik heb een aantal kleine dingetjes meteen al vervangen in de Mii. De H4's heb ik vervangen voor Philips WhiteVision Ultra, de T20 halogeenlampen voor de Osram T20 led's (op de foto nog blauwe T20 halogeen lampen, maar die waren toch niet echt wat) en ook de knipperlichten heb ik vervangen voor led's. (de knipperlichten aan de zijkant hebben zo'n smoke black plaatje, die als een vloeiende streep aan gaat, ziet er gaaf uit!)

Als het goed is komt hier een plaatje van mijn Mii
tempImageUMNVl3.gif

Tot schrijvens!
Groetjes Daan
Welkom Daan!
Welke led h4 en knipperlichten heb je gebruikt als ik vragen mag?

Plaats reactie