Nieuw hier
Nieuw hier
Hallo Allemaal,
Ik ben Paul uit Utrecht en sinds afgelopen zaterdag hebben wij (mijn aanstaande en ik) een Up!pie. 2 weken geleden ben ik vanachter aangereden in de file, dermate hard dat mijn auto (Peugeot 206) total loss was. Omdat ik all risk verzekerd was, kreeg ik een leenauto. En wel... een Move UP! 60pk. In eerste instantie was t puur praktisch, gezien dat ik een leenauto had, maar eenmaal erin gereden was ik na 2 dagen om. Na de configurator van VW te hebben gebruikt gaan googlen of iemand hem op voorraad had, en jawel, precies onze uitvoering(en) en kleur. Alleen in Hengelo (bij VW Huiskes Kokkeler). Na een bezoek daar en een proefrit in DE uitvoering (High-up!, drive pakket, dynamic pakket, executive pakket en maps&more, kleur wit) was het simpelweg handje schudden. Weekje later was die opgehaald.
Enige '- puntje' van de 75pk met het sportonderstel en wielen is dat de motor iets meer aanwezig qua geluid is dan de 60pk (deze was nagenoeg weinig hoorbaar) en dat het rolgeluid vanuit de achterwielen meer aanwezig is, dan de standaard wielen op de move up!. Maar de rijkwaliteiten, zoals strakkere wegligging en een wat vlotter rijgedrag door de 75pk is het 't wel waard. Ik weet dat de 75pk door zijn versnellingsbak een paar 100 toeren hoger lopen in elke versnelling tov de 60pk, maar het geluid van de motor is in elk toerental wat meer aanwezig.
Voordat ik onze Up! gekocht had heb ik met veel plezier dit forum bekeken, nu dat we hem hebben is het tijd om enige input zelf te gaan geven. Hieronder een aantal foto's (toen die nog niet op kenteken stond).
gr Paul
Ik ben Paul uit Utrecht en sinds afgelopen zaterdag hebben wij (mijn aanstaande en ik) een Up!pie. 2 weken geleden ben ik vanachter aangereden in de file, dermate hard dat mijn auto (Peugeot 206) total loss was. Omdat ik all risk verzekerd was, kreeg ik een leenauto. En wel... een Move UP! 60pk. In eerste instantie was t puur praktisch, gezien dat ik een leenauto had, maar eenmaal erin gereden was ik na 2 dagen om. Na de configurator van VW te hebben gebruikt gaan googlen of iemand hem op voorraad had, en jawel, precies onze uitvoering(en) en kleur. Alleen in Hengelo (bij VW Huiskes Kokkeler). Na een bezoek daar en een proefrit in DE uitvoering (High-up!, drive pakket, dynamic pakket, executive pakket en maps&more, kleur wit) was het simpelweg handje schudden. Weekje later was die opgehaald.
Enige '- puntje' van de 75pk met het sportonderstel en wielen is dat de motor iets meer aanwezig qua geluid is dan de 60pk (deze was nagenoeg weinig hoorbaar) en dat het rolgeluid vanuit de achterwielen meer aanwezig is, dan de standaard wielen op de move up!. Maar de rijkwaliteiten, zoals strakkere wegligging en een wat vlotter rijgedrag door de 75pk is het 't wel waard. Ik weet dat de 75pk door zijn versnellingsbak een paar 100 toeren hoger lopen in elke versnelling tov de 60pk, maar het geluid van de motor is in elk toerental wat meer aanwezig.
Voordat ik onze Up! gekocht had heb ik met veel plezier dit forum bekeken, nu dat we hem hebben is het tijd om enige input zelf te gaan geven. Hieronder een aantal foto's (toen die nog niet op kenteken stond).
gr Paul
- Bijlagen
-
- 1.jpg (40.48 KiB) 8896 keer bekeken
-
- 4.jpg (94.38 KiB) 8896 keer bekeken
-
- 5.jpg (38.94 KiB) 8896 keer bekeken
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: Nieuw hier
Welkom, gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe auto! Geen matten gekregen bij je up?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Up-Jury
- Donateur member
Welkom ! kijk en dat is het voordeel van allrisk!
gefeliciteerd met je uppie en prima keuze, ik hoop dat je er meer plezier ermee heb dan je peugeot.

- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Welkom Paul !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !

High-up! schreef:Welkom, gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe auto! Geen matten gekregen bij je up?
Dank voor de verwelkomingen!
Bij aflevering zaten er matten in. Dit was nog voordat ie op kenteken stond.
Gr Paul
Gefeliciteerd en welkom
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Ziet er goed uit.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Paul !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !

Mooie auto Paul! Heb je al wat nieuwe foto's? Hoe bevalt de auto nu?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Vagling liefhebber
Welkom Paul, mooie auto, veel veilige kilometers gewenst!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!