Voorstellen...

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Hemelluik-Up
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 20:24
Locatie: Uppelooo

Voorstellen...

Bericht door Hemelluik-Up » di 05 jun 2012, 17:10

Hallo Up-liefhebbers,

Zoals voor de hand ligt, heb ik ook zo'n apparaat besteld. En dan leuk om te zien dat er al zoveel liefhebbers zijn! Zou de Up vroeg of laat de cult-status van de Kever evenaren?

Ik heb tot nu toe altijd oldies gereden als dagelijkse auto, waarvan een VW 1200 30 pk de meest passende is in dit kader. Maar omdat een altijd beschikbare en vooral erg zuinige auto ook wel prettig is, heb ik besloten tot aanschaf van een Up. Na het vergelijken van diverse auto's in dit segment had ik bij de VW het beste gevoel.

Eigenlijk had ik niet zoveel wensen, afgezien van 4 deuren en vooral een schuifdak! VW heeft heel handig de opties in pakketjes gestopt, en dus kom je dan toch al snel 'thuis' met meer dan aanvankelijk de bedoeling was :-)

Volgens de planning wordt de VW deze week gebouwd in de voormalige Skoda fabriek.

Ik ben niet zo van het pimpen etc. Origineel heeft mijn voorkeur. Mijn interesse hier gaat vooral uit naar de techniek-ervaringen. Zo vond ik het artikel over de beproeving van de Seat Mii tijdens een retourtje Noordkaap erg boeiend!

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Voorstellen...

Bericht door Martin33 » di 05 jun 2012, 18:04

Hoi Hemelluik-Up, welkom op het forum en gefeliciteerd met je mooie aankoop en de supersnelle levering al.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Voorstellen...

Bericht door Up-Jury » di 05 jun 2012, 18:26

Welkom !

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Voorstellen...

Bericht door eas » di 05 jun 2012, 18:38

hoi
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Voorstellen...

Bericht door up! » di 05 jun 2012, 20:46

Welkom Hemelluik-up! Ik denk inderdaad dat de up! een cult-status gaat bereiken.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Hemelluik-Up
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 20:24
Locatie: Uppelooo

Re: Voorstellen...

Bericht door Hemelluik-Up » do 14 jun 2012, 11:36

De auto lijkt volgende week bij de dealer van de vrachtwagen te rollen...

De combi van 4 deuren en een schuifdak zou niet zoveel besteld zijn, aldus de dealer. Heb ik straks toch nog iets aparts, ook al ontbreken de sjieke velgen ;-)

Plaats reactie