Nour's Move Up! topic: Verbruik 2018 p.15

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door Tom Westendorp » wo 30 sep 2015, 15:17

Ben benieuwd!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » wo 30 sep 2015, 18:22

Naafkappen vandaag binnen gekregen, helaas zit er op een van de kappen een beschadiging. Alles zit nog in verpakking dus ik heb ze er nog niet op gezet. Heb al contact opgenomen met Van Den Udenhout. Neem aan dat dat nog wel wordt opgelost.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » za 03 okt 2015, 12:06

Naafkappen gewisseld bij Udenhout, netjes opgelost zo in ieder geval! Ben erg tevreden. Bedankt Eric! Hier een aantal foto's!

Tevens zijn de witte naafkappen, die nog geen 5000km oud zijn, nu beschikbaar voor een prijs van €25. Pb if interested.
Bijlagen
IMG_0033.jpg
IMG_0032.jpg
IMG_0031.jpg
IMG_0028.jpg

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door Tom Westendorp » za 03 okt 2015, 13:18

Maakt het af!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » za 03 okt 2015, 13:52

Nu nog een leren handrem! :D

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door Autheo » za 03 okt 2015, 19:59

Staat inderdaad heel netjes, die zwarte naafkappen! :thumbup:

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » za 03 okt 2015, 20:14

Bedankt Theo!

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » wo 07 okt 2015, 00:06

Inmiddels een lederen handrem besteld en deze opgehaald bij van den Udenhout in 's-Hertogenbosch. Thuis in de avond geprobeerd de huidige handrem te verwijderen, maar moet zeggen dat dat nog zonder succes is. Ik krijg de knop er moeilijk af omdat ik er weinig grip op heb met een tang. Morgen overdag nog maar eens opnieuw proberen en kijken of dat wel lukt.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door Tom Westendorp » wo 07 okt 2015, 06:43

Staan wel instructies op het forum. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door Bobmii » wo 07 okt 2015, 09:01

Mooie updates!! ik snap niet dat mijn Mii wel een lederen stuur en pook heeft, en geen lederen handrem greep.
Mijn vriendin heeft een Citigo met lederen stuur en pook en ook met lederen handrem greep.

Was dit niet standaard bij een lederen stuur?
Is in ieder geval een mooie upgrade!
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » wo 07 okt 2015, 09:29

Standaard zat er geen lederen stuur in m'n auto, dus uiteraard dan ook geen lederen handrem. Het stuur heb ik zelf vervangen door de leren variant en nu was de handrem aan de beurt. Enige wat ik nog écht vind missen zijn mistlampen haha. Maar die zet je er niet zo 1 2 3 op.

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door Bobmii » wo 07 okt 2015, 09:44

@TwitNour,

Als je echt mistlampen wil zou ik eens informeren via onderdelenlijn.nl of er wellicht een schadevrije zwarte bumper is met mistlampen er in. Wellicht kun je er voor een leuk prijsje aankomen.
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door Tom Westendorp » wo 07 okt 2015, 14:43

Bobmii schreef:@TwitNour,

Als je echt mistlampen wil zou ik eens informeren via onderdelenlijn.nl of er wellicht een schadevrije zwarte bumper is met mistlampen er in. Wellicht kun je er voor een leuk prijsje aankomen.
Bumpertje is op de Deutsche ebay vaak een honderdje.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » wo 07 okt 2015, 15:17

De oude handrem zonder al te veel moeite kunnen verwijderen. Echter is het plaatsen van de nieuwe wat lastiger. Hij wil net niet ver genoeg door schuiven. Hier een foto van de naakte handrem alvast
Bijlagen
image.jpeg

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » wo 07 okt 2015, 15:50

Na wat grof geweld heb ik de nieuwe handrem kunnen plaatsen, alhoewel ik het idee heb dat hij nog wel iets verder naar binnen kan schuiven. Echter krijg ik hem niet verder dan dit. Hij zit in ieder geval.
Bijlagen
image.jpeg

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » wo 07 okt 2015, 15:54

Als je kijkt naar hoe het eerst zat, dan kun je wel stellen dat hij nog verder naar binnen geschoven moet worden.
Bijlagen
image.png

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » vr 20 nov 2015, 16:34

Ik zit de laatste tijd met het volgende projectje in mijn hoofd. In de Toyota Yaris Hybride die wij ook hebben gaat er bij het openen van de deuren, wanneer dus de binnenverlichting ook aangaat, een gloed aan blauwe verlichting aan bij je voeten. Deze gaat weer uit bij het sluiten van de deur en het aanzetten van de auto.

Dit idee vind ik ontzettend mooi, en op een Up met rode accenten in de cockpit lijkt mij rode verlichting erg passend. Nu denk ik dat het qua onderdelen monteren (LED strip of iets dergelijks) niet veel of moeilijk werk is. Echter moet je boel ergens nog aansluiten, en goed ook. Waar zou dat eventueel kunnen? In principe moeten de LED's branden op het moment dat de binnenverlichting ook aan is.

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door JoVe » vr 20 nov 2015, 17:14

TwitNour schreef:Ik zit de laatste tijd met het volgende projectje in mijn hoofd. In de Toyota Yaris Hybride die wij ook hebben gaat er bij het openen van de deuren, wanneer dus de binnenverlichting ook aangaat, een gloed aan blauwe verlichting aan bij je voeten. Deze gaat weer uit bij het sluiten van de deur en het aanzetten van de auto.

Dit idee vind ik ontzettend mooi, en op een Up met rode accenten in de cockpit lijkt mij rode verlichting erg passend. Nu denk ik dat het qua onderdelen monteren (LED strip of iets dergelijks) niet veel of moeilijk werk is. Echter moet je boel ergens nog aansluiten, en goed ook. Waar zou dat eventueel kunnen? In principe moeten de LED's branden op het moment dat de binnenverlichting ook aan is.

Kijk eens op de site van Ali. Die verkopen ook logo's die licht geven onder de deur als die open is. Bij bestaande deurverlichting deze eruit halen en nieuwe met logo plaatsen. Is er ook voor VW
http://nl.aliexpress.com/item/2-PCS-New ... eb201560_9" onclick="window.open(this.href);return false;
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door TwitNour » vr 20 nov 2015, 17:35

Bedankt, maar 't is niet precies wat ik bedoel. Misschien lag het aan mijn uitleg. Ik bedoelde bij de pedalen aan de bestuurderskant, en ook bij de bijrijderskant.

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Nour's Move Up! topic

Bericht door JoVe » vr 20 nov 2015, 17:40

TwitNour schreef:Bedankt, maar 't is niet precies wat ik bedoel. Misschien lag het aan mijn uitleg. Ik bedoelde bij de pedalen aan de bestuurderskant, en ook bij de bijrijderskant.

Ook dit is te koop in diverse kleuren led (google) en aansluiten via de bekabeling in de deurstijl van je binnenverlichting.
je kunt het zelfs onder je auto (showcars) monteren maar dan mag je de openbare weg niet op.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Plaats reactie