Wiring diagram audio

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Big Mike
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 07 dec 2023, 19:56

Wiring diagram audio

Bericht door Big Mike » do 07 dec 2023, 23:03

Hallo, even voorstellen. Mijn naam is Michel. We hebben een blauwe Seat Mii uit 2015. We zijn de eerste eigenaar. Prima auto waar voornamelijk mijn vrouw mee rijdt. Super betrouwbaar, snel op temperatuur en zelfs voor mij (1,98) nog best redelijk comfortabel.

Alleen het Garmin navigatie systeem is ruk. Slechte connectie via BT en eigenlijk na een jaar al geen muziek op de draaien. Telefoon gesprekken vallen uit kortom, niet fijn. We zijn daarom al snel over gegaan op een telefoon houder en via een USB en audio connectie de boel gekoppeld. Maar ja, zuignappen hè. Die vallen er met enige regelmaat vanaf. Na de zoveelste heb ik nu besloten via de houder van de Garmin een telefoon houder te maken die ook meteen met de telefoon koppeld.

De nieuwe telefoon houder van de Up! Heeft een USB aansluiting. Ik weet niet of die ook de audio koppels. Wij hebben nog een oude met 13 aansluitingen. De vraag is nu of iemand een schema heeft welke pin waarop is aangesloten. Als ik dat weet kan ik een aansluiting voor de iPhone maken op de houder.

Wie oh wie kan mij daaraan helpen?