update Garmin

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Rosinfield
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: do 06 aug 2020, 20:57
Locatie: ZO Friesland

update Garmin

Bericht door Rosinfield » do 06 aug 2020, 21:20

In mijn Up van 2016 zit een Garmin navigatie. Ik heb op de update pagina van VW het kenteken ingevuld en krijg dan terug dat er geen updates zijn.
Kan iemand mij vertellen of dit inmiddels verouderd is en of ik het er maar gewoon mee moet doen? Ik zag wel dat het inmiddels via je telefoon gaat. Of moet ik hiervoor een andere weg bewandelen?
Up! GTI Vag Techniek Stage 1; KW v1 schroefset; Milltek Road +; OZ Formula HLT
Wheels Afbeelding

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: update Garmin

Bericht door Autheo » do 06 aug 2020, 21:42

Rosinfield schreef:
do 06 aug 2020, 21:20
In mijn Up van 2016 zit een Garmin navigatie. Ik heb op de update pagina van VW het kenteken ingevuld en krijg dan terug dat er geen updates zijn.
Kan iemand mij vertellen of dit inmiddels verouderd is en of ik het er maar gewoon mee moet doen? Ik zag wel dat het inmiddels via je telefoon gaat. Of moet ik hiervoor een andere weg bewandelen?
Welkom op het forum! Voor het antwoord op je vraag zou ik je willen adviseren even te kijken bij het topic viewtopic.php?f=8&t=3518. Zou me niet verbazen als je daar het antwoord vindt.

Misschien ook slim om even het topic viewtopic.php?f=4&t=3767 te lezen, zodat je makkelijker je weg op het forum kunt vinden (om niet voor reeds bestaande topics weer een nieuwe te starten).

Gebruikersavatar
Rosinfield
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: do 06 aug 2020, 20:57
Locatie: ZO Friesland

Re: update Garmin

Bericht door Rosinfield » vr 07 aug 2020, 05:27

Fijn, dank je wel
Up! GTI Vag Techniek Stage 1; KW v1 schroefset; Milltek Road +; OZ Formula HLT
Wheels Afbeelding

Plaats reactie