Ruitentikkertjes

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
FreshUp
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 08:16

Ruitentikkertjes

Bericht door FreshUp » di 26 jun 2012, 12:13

Als het goed is wordt deze week mijn Up bij de dealer afgeleverd waarna ze het ding rijklaar maken enzo (overigens absurd dat je zo'n 700 euro moet betalen voor niks eigenlijk). Hierbij worden ook die oranje ruitentikkertjes geplaatst. Ik ben daar eigenlijk helemaal geen fan van, het ziet er volgens mij niet uit, twee van die oranje hamers die flink afsteken tegen het zwart van mijn bekleding.

Wie heeft er afgezien van die ruitentikkertjes of ze wellicht los in de zijvakken gelegd?

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door Psycho_Mantis » di 26 jun 2012, 12:20

Ik dacht dat deze al fabriek af al geplaatst werden?
Anyway, ze zijn misschien niet mooi, maar ze kunnen wel je leven redden. Daarom blijven ze ook bij mij lekker zitten ;)

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door High-up! » di 26 jun 2012, 14:25

Gewoon een resQme aan je sleutelhanger hangen.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

kaboens
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:35

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door kaboens » wo 27 jun 2012, 10:52

Ze worden door de dealer geplaatst en als je ze even belt dan monteren ze ze niet maar worden ze in de kofferbak gelegd.

piet48
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 22 mar 2012, 13:50

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door piet48 » wo 27 jun 2012, 12:09

kaboens schreef:Ze worden door de dealer geplaatst en als je ze even belt dan monteren ze ze niet maar worden ze in de kofferbak gelegd.
Hoi
Bij mijn Uppie zaten ze er al in bevestigd bij aflevering en het is geen gek gezicht vind ik,het is al een kunst om het zelf goed bevestigd te krijgen.
Gft piet
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door oubaasje » wo 27 jun 2012, 15:39

bij mij waren ze ook mooi aangebracht bij de linker en rechter deur. Hoop dat ik ze nooit hoef te gebruiken. Maar als ze in de kofferbak liggen is het te laat!


kaboens
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:35

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door kaboens » do 28 jun 2012, 11:37

Ik vind het echt geen gezicht die oranje dingen in het zicht. Owh ja ze liggen nu netjes in het handschoenenkastje dus netjes bij de hand ;)

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door Prohopper » do 28 jun 2012, 20:54

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door Tess » wo 11 jul 2012, 21:42

mooi oranje is niet lelijk!!!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
zonnie72
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 18:27
Locatie: het Noorden van Limboland

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door zonnie72 » do 09 aug 2012, 11:52

Bij ons waren ze ook heel mooi oranje al gemonteerd bij aflevering.
Had er niet over nagedacht dat je die er bij zou krijgen....
Heb uit de vorige auto het mooie oranje ding gehaald om in de Mii te plaatsen (maar ook niet nagedacht waar ie dan moest komen).
Valt inderdaad best op, 2 van die oranje gevallen in de zwarte Mii....
Maar ik laat ze mooi zitten.. We hebben met een kantooruitje een slipcursus gedaan en hebben ook in de ongevallen-simulator gezeten.... Je zou er bijna nog 1 aan het plafond monteren voor het geval dat....
Je hoopt het nooit nodig te hebben, maar ja, dat geldt eigenlijk ook voor de airbags enz enz....
Mii style sport 75pk zwart, 5 deurs, met airco, drive- en soundpakket (dus geen panoramadak, verwarmde stoelen en portable system).
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.

MaDDMII
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 03 aug 2012, 19:34
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door MaDDMII » do 09 aug 2012, 18:42

Ik wacht nu nog op mijn zwarte seat mii style sport, maar als deze binnen is laat ik er geen oranje tikkertjes inzetten. Ze zijn in heel veel andere kleuren te verkrijgen!

Rij nu nog rond in een zilver/grijse swift en daar zitten dan ook zilver/grijse tikkertjes in :D


bijvoorbeeld: http://www.autodresser.nl/original-life ... gn=beslist
Just MADDMii

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door BarMove(d)Up » zo 13 jan 2013, 23:28

Ooit wel eens op zijn kop gelegen met je auto? Helaas zijn de life hammers dan echt niet meer te pakken als ze tegen het midden console aan zitten of in het handschoenenkastje liggen. Ik zelf denk er over het life rescue systeem te installeren. Life hammer tegen het plafond lijkt me een te walgelijke optie.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door up! » zo 13 jan 2013, 23:31

Bij mij zitten ze ook bij de vloermatten, ik heb er eigenlijk nog nooit zo op gelet, vind het prima :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door N!jntje » ma 14 jan 2013, 11:41

Met de tijd haal ik gewoon zwarte tikkertjes. Precies dezelfde tikkers alleen dan in het zwart. Deze vallen bijna niet op. (als je het lief vraagt dan wil de dealer ipv 2 oranje tikkers ook wel 1 zwarte plaatsen)

Gebruikersavatar
aut5MIIsport60
Vagling liefhebber
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 sep 2012, 11:29
Locatie: Almere-stad

Re: Ruitentikkertjes

Bericht door aut5MIIsport60 » ma 14 jan 2013, 12:08

"..rijklaar maken enzo (overigens absurd dat je zo'n 700 euro moet betalen voor niks eigenlijk). Hierbij worden ook die oranje ruitentikkertjes geplaatst. .."


Hierbij vergeet je voor het gemak maar even, dat jouw auto een lange transportreis per trein heeft gemaakt ?
MII style Sport 60pk semi-aut5

Plaats reactie