Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door DonkUp » di 15 okt 2013, 21:27

Ritish schreef:Afbeelding

@H.E.S hebben jullie al een oplossing gevonden?? is het niet mogelijk om een cut-out te maken in het bestaande paneel en dan alleen de knopjes te plaatsen?
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=2020

http://www.upsociety.de/index.php?page= ... readID=327

Het is al eens gedaan...
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Xanderv » di 15 okt 2013, 21:41

Denk alleen niet dat dat een 30 euro kostend idee is ;)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » di 15 okt 2013, 22:06

Dat wordt kostentechnisch gezien erg on-interessant inderdaad, daar ben je wel een uur of 4 mee bezig in totaal denk ik zo, en dat is het voor (massa) productie niet waard.
Ik heb eens bij onze Up! gekeken, maar bij dat sleutelbakje hebben wij zelf die knopjes niet (ook niet de blinde afdekkapjes), het is wel op die plek te maken, daar lijkt verder niks direct onder te zitten.

Het meest voor de hand liggende is eventueel in het vak in de deur of in het gedeelte onder het handvat waar je de deur mee dicht trekt.
In elk geval wordt een extra originele schakelaar niet "zomaar" ff te maken.
Maar ik blijf op zoek naar iets wat wel mooi te maken is, en wat betaalbaar blijft (mogelijk dan wel duurder dan 30,-.

sjorsalberts
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 12 aug 2013, 16:13

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door sjorsalberts » di 15 okt 2013, 22:07

Kanonnen wat strak!
VW Move Up! BMT Silver 55KW
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)

als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Pop Up! » wo 16 okt 2013, 17:27

Maar kun je dit wel maken en zo ja wat zijn de kosten? Vind het namelijk wel erg mooi en origineler.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Ritish
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 16:32
Locatie: Rotterdam

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Ritish » do 17 okt 2013, 05:51

Afbeelding

ik vind dit zo een leuk idee ben toch maar aan het zoeken gegaan maar ik denk dat deze raamschakelaar module uit de golf6 er waarschijnlijk niet in zal passen he :( ?? en zojah dan hoeft er alleen een cutout gemaakt te worden voor het vergrendel/ontgrendel knop..
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » do 17 okt 2013, 10:20

Ik had die ook al voorbij zien komen als potentiele kandidaat om aangepast te worden.
Uiteraard ga ik proberen het zo origineel mogelijk aan te bieden, maar dan gaat het niet voor 30,- lukken...

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door DonkUp » do 17 okt 2013, 19:59

Ritish schreef:Afbeelding

ik vind dit zo een leuk idee ben toch maar aan het zoeken gegaan maar ik denk dat deze raamschakelaar module uit de golf6 er waarschijnlijk niet in zal passen he :( ?? en zojah dan hoeft er alleen een cutout gemaakt te worden voor het vergrendel/ontgrendel knop..
De uitsparing voor de schakelaar voor de spiegelverstelling is ook anders bij deze. Dus dan zal je toch moeten knippen en plakken. je moet wel 2 schakelaars van de Up erin plaatsen, aangezien deze anders werken dan die van de Golf.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door ABT-UP » do 17 okt 2013, 21:06

ik heb zeker interesse

werkt het panorama dak ook op de sleutel dan ??

en is het eventueel een optie ,om dit op een meeting te monteren, woon in lelystad ,en beek en donk/lelystad ,isnogal een stukje rijden.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door GuidoUp » vr 18 okt 2013, 06:30

Het dak werkt sowieso op de sleutel.. kwestie van vagcom instellingen aanpassen

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door NoTVR » vr 18 okt 2013, 15:08

Met een platverzonken zwart drukknopje dichtbij de raamschakelaar lijkt me best een mooie oplossing trouwens. Origineel wordt het toch sowieso niet, dus dan lijkt me de meest praktische oplossing de beste.

Alleen jammer dat alle bedrijven die iets met de up! doen nooit op mijn route zitten. Misschien maar een een rondje Nederland doen, dit laten inbouwen en de VAGcom settings laten uitvoeren.

Gebruikersavatar
Ploeggie
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 10:13
Locatie: NwHout

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Ploeggie » za 19 okt 2013, 14:48

Lijkt mij ideaal, dubbel knopje hoeft niet perse.
Heb lange armen :D
jammer dat ik niet in de buurt woon, misschien iets om bij een Up meeting in te bouwen ?
VW Move Up wit, Spoke velgen, Panoramadak, 4-deurs, Maps & More, sound pakket, 60pk, Js-Black denim,ceramique interieur

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Inge » zo 20 okt 2013, 07:03

Ik ga nog steeds voor een knopje op de middenconsole blijf ik de mooiste oplossing vinden en aangezien daar toch een loos knopje zit - nu ja eigenlijk twee. Bij mij in ieder geval :D
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

BramUP
Forum newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 17:11
Locatie: Didam

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door BramUP » za 09 nov 2013, 21:12

Ik heb er ook intresse in!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Pop Up! » zo 10 nov 2013, 11:02

En is er verder al nieuws over hoe en wat in te bouwen? Foto's misschien?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door MuziekUP » zo 10 nov 2013, 11:19

Hier ook interesse, maar dan wel inclusief de extra schakelaar voor bediening raam bijrijderskant.
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » ma 11 nov 2013, 19:44

Inmiddels al wel ingebouwd in een Mii, maar er is nog wat onduidelijkheid over de exacte draden van de centrale vergrendeling.
Ook onze eigen "voorbeeld Up" moet de modules nog krijgen. deze hopen we volgende week mogelijk te installeren, waaruit ook een handleiding zal komen met de juiste bedrading op de foto's.

Sorry voor het langere wachten, maar we zijn intussen ook nog naar een bedrijfspand aan het verhuizen, en hebben bijna dagelijks ook nog inbouwklussen...

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door RobertJ » wo 06 aug 2014, 23:31

Hoe staat het er intussen mee?

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door RobertJ » wo 06 aug 2014, 23:38

als iemand latijns amerikaanse onderdeelnummers heeft, dan ken ik mensen die in ieder geval dichterbij wonen en het zouden kunnen verschepen. Ik moet dus de nummers hebben van zo een plasticje en de 2 schakelaars die daarbij horen.

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » vr 08 aug 2014, 09:50

De handleiding is érg lastig te maken aangezien de centrale deurvergrendeling is bedraad met 7 exact dezelfde witte draden, dus dan is er aan meten geen ontkomen aan en is lastig te verwoorden in de handleiding. + met een multimeter is het signaal niet goed te meten omdat deze te traag zijn.

Plaats reactie