Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door DonkUp » ma 07 okt 2013, 19:10

Ik ben ook wel geïnteresseerd.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Ben » ma 07 okt 2013, 19:47

zeer interessant.
dat is enigste wat ik miste in de up
werkt het ook met de afstandsbediening de sluit functie van de ramen?

gr Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door skogo » ma 07 okt 2013, 19:50

Ik heb interesse (incl inbouwen).
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » ma 07 okt 2013, 21:41

Morgen reageer ik uitgebreid op alle vragen, maar in het kort: extra schakelaar is mogelijk voor de bijrijderkant en de ramen sluiten ook als je hem met de sleutel op slot doet.

Morgenmiddag gaan wij onze eigen Up! Halen, de besteluitvoering zonder achterbank.

Gebruikersavatar
Rick-89
Forum newbie
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 09:39
Locatie: Almere

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Rick-89 » di 08 okt 2013, 07:44

Zeker interesse. Echter op dit moment niet de financiële middelen en eerst nog CC. Is dit een tijdelijke actieprijs?
--------------------------------------------------------
Porsche 944S2 - 3.0l 4 cyl. - 211pk - 1989
Seat Mii - 1.0l 3 cyl. - 60pk - 2013 - Verbruik | Review

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » di 08 okt 2013, 10:49

Dit is een blijvende prijs, het moet wel leuk blijven natuurlijk. :D

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » di 08 okt 2013, 19:30

Voor een extra schakelaar aan de bestuurderkant komt er €30,- op de totaalprijs van €105,- bij.
Dus voor een totaalprijs van €135,- krijg je:
2 raammodules met automatisch sluiten op afstand incl. inbouw
1 extra schakelaar aan de bestuurderkant voor bediening bijrijderkant incl. inbouw

Deze modules blijven gewoon beschikbaar en zullen steeds bijgebouwd worden door ons.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Pop Up! » di 08 okt 2013, 19:34

H.E.S. schreef:Morgen reageer ik uitgebreid op alle vragen, maar in het kort: extra schakelaar is mogelijk voor de bijrijderkant en de ramen sluiten ook als je hem met de sleutel op slot doet.

Morgenmiddag gaan wij onze eigen Up! Halen, de besteluitvoering zonder achterbank.

Maken jullie dit dan netjes en met originele onderdelen? Heb je daar toevallig al een foto van die extra schakelaar?
Zo ja, dan heb ik ook wel interesse.


Veel succes en geniet ervan morgen! :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » di 08 okt 2013, 21:02

Het wordt zowiezo netjes...
Aangezien ik dit ook bij onze eigen Up! ga maken, wil ik naar de beste en mooiste oplossing kijken.

Ritish
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 16:32
Locatie: Rotterdam

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Ritish » di 08 okt 2013, 21:20

ik ben ook wel geintereseerd :D inclusief inbouw een paar fotos van je inbouw @H.E.S zou mooi zijn man! en nog veel mooier zou zijn als je de knoppen van de raambediening 'ambient' kan maken net zoals de w8 verlichtingset (of vraag ik nu teveel:$).
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Inge » wo 09 okt 2013, 05:46

Klinkt goed de mogelijkheid van bediening bijrijderskant.

En met extra lampjes zou het helemaal top zijn - alleen voor de Skoda zou groen dan wel weer super zijn. Daar alle verlichting in het groen is.

Ga nu maar beginnen met sparen want als het er net zo goed uit ziet als je verteld dan gaat dat er zeker ergens tussen nu en komend voorjaar in komen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Xanderv » wo 09 okt 2013, 09:22

Dat verandert de zaak helemaal als je netjes een schakelaar voor het passagiersraam in kunt bouwen voor 135 euro, dan moet ik toch maar langs komen want daar erger ik me wel aan dat het er niet in zit
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » wo 09 okt 2013, 14:24

Zoals ik het nu in gedachte heb:
Er kom een klein extra drukknopje vlak bij de raamschakelaar, als je deze ingedrukt houd, en dan de raamschakelaar voor links bediend, dan gaat de rechter raam bewegen.
Als je dat extra knopje niet indrukt, en je bediend de raamschakelaar, dan beweegt links gewoon..

Een idee misschien?
Want een originele raamschakelaar erbij monteren is geen doen en niet netjes "OEM" te krijgen.
De drukknop wordt een mooi, verzonken knopje, dus geen lelijk universeel knopje.

Ik wil zelf nog even kijken of het praktisch is om het zo uit te voeren.

(uiteraard wordt alles met 1 hand te bedienen)

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Bhuddymahn » wo 09 okt 2013, 15:00

Eerlijk gezegd heb ik liever gewoon een aparte schakelaar maar dan een beetje verstopt, het deurvak oid. Lijkt me niets dat schakelen tussen de ramen :)

Het klinkt wel erg goed voor 135 euro! Voor dat bedrag hebben wij ook zeker interesse :)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » wo 09 okt 2013, 15:59

Dat kan ook natuurlijk, en is ook het meest gebruikelijke. ik ga eens kijken wat ik kan regelen.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Xanderv » wo 09 okt 2013, 21:04

Wel lekker dat meedenken van jou kant. Volgens mij had Inge het idee om bij het sleutelvak een raam knop te maken misschien is dat een idee? Zeg maar waar je de emergency city brake ook uit kunt zetten?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door H.E.S. » wo 09 okt 2013, 21:14

We hebben maar een take-Up! met comfort pakket, hebben geen emergency brake knopje...haha
Heb je een foto toevallig? misschien hebben jullie iets wat onze up niet heeft?

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door N!jntje » wo 09 okt 2013, 22:10

http://www.google.nl/search?q=vw+up+cit ... lQQFncM%3A

Op dit plaatje zie je linksboven de automaatpook een knopje! Dat is hem. Tevens zie je ook het andere knopje wat nog ongebruikt is.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Xanderv » do 10 okt 2013, 07:56

Afbeelding
Hier zie je de ongebruikte knop erg goed tussen de city emergency en de 12v aansluiting. Maar niemand weet nou of daar iets onder zit, maar dit zou wel de ideale plek zijn voor een raamschakelaar.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Ritish
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 16:32
Locatie: Rotterdam

Re: Interessepeiling: one-touch raambediening met auto-close

Bericht door Ritish » di 15 okt 2013, 19:09

Afbeelding

@H.E.S hebben jullie al een oplossing gevonden?? is het niet mogelijk om een cut-out te maken in het bestaande paneel en dan alleen de knopjes te plaatsen?
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //

Plaats reactie