TIP bij Kruidvat!!

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door JuP ! » di 25 sep 2012, 22:34

Ach.....het boek is wel leuk....;)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door Piedro » zo 30 sep 2012, 23:55

Het lampje is inderdaad niet van Philips, maar desondanks werkt het prima! Ik heb hem bevestigd aan het tassenhaakje. Met behulp van duct tape heb ik aan de achterzijde (het plastic plaatje) een soort van lusje gemaakt (zo strak mogelijk, dus even passen), aan de binnenzijde van die 'lus' nog even een stukje tape geplakt in tegenovergestelde richting (zodat het niet aan het haakje vast blijft zitten). Het uiteinde van de tape heb ik voor de zekerheid nog een klein stukje aan de zijkant van het lampje zelf door laten lopen, zodat 'ie stevig vast zit en er niet afkukelt, terwijl het plaatje aan de haak blijft hangen.

Ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven, maar volgens mij zijn jullie hier creatief genoeg... Hij blijft stevig zitten, weinig speling, rammelt dus niet en valt er ook zeker niet af. Maar is - indien nodig - wel zonder veel moeite van het tassenhaakje te schuiven zonder lijmresten achter te laten.

Vanavond in het donker met tassen achterin naar huis gereden. Ik had de achterbank neergeklapt om zo nu en dan even te kunnen checken of het lampje niet aan zou gaan door een schuivende tas, maar zover ik heb kunnen waarnemen ging 'ie pas voor het eerst weer aan na het openen van het kofferdeksel (ben overigens niet asociaal hard door bochten en over drempels gegaan :p). Prima oplossing dus en dat voor maar 5 euro. Door het lampje hoog te plaatsen gaat hij vanzelf aan wanneer je de hoedenplank omhoog doet, heb je overal goed licht en het minste riscico op ongewenst aangaan. De behuizing voelt trouwens niet echt heel degelijk aan en de magneet werkt voor geen meter, maar toch ga ik nog zo'n ding op de kop proberen te tikken :lol:
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door Martin33 » ma 01 okt 2012, 14:56

JuP ! schreef:
šváb schreef:
CBdicX schreef:goeie tip, ik moet toch naar Kruidvat voor maandverband...............
Jij kwam daar toch alleen voor glijmiddel?
Ook dan heb je deze week bij Kruidvat geluk. Bij 2 Durex play artikelen krijg je gratis een boek van Angela Groothuizen..........
zij maakte toch alleen kinderboeken :?:
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door Marantz » ma 01 okt 2012, 15:18

Klopt, hier heb je er een uit de kinder top 5, met mooie plaatjes :lol:
.
imagesCAXPJ3ED.jpg
imagesCAXPJ3ED.jpg (13.38 KiB) 3723 keer bekeken

Gebruikersavatar
pvaken
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 13:26
Locatie: De Meern

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door pvaken » wo 03 okt 2012, 20:00

Piedro schreef:Het lampje is inderdaad niet van Philips, maar desondanks werkt het prima! Ik heb hem bevestigd aan het tassenhaakje. Met behulp van duct tape heb ik aan de achterzijde (het plastic plaatje) een soort van lusje gemaakt (zo strak mogelijk, dus even passen), aan de binnenzijde van die 'lus' nog even een stukje tape geplakt in tegenovergestelde richting (zodat het niet aan het haakje vast blijft zitten). Het uiteinde van de tape heb ik voor de zekerheid nog een klein stukje aan de zijkant van het lampje zelf door laten lopen, zodat 'ie stevig vast zit en er niet afkukelt, terwijl het plaatje aan de haak blijft hangen.

Ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven, maar volgens mij zijn jullie hier creatief genoeg... Hij blijft stevig zitten, weinig speling, rammelt dus niet en valt er ook zeker niet af. Maar is - indien nodig - wel zonder veel moeite van het tassenhaakje te schuiven zonder lijmresten achter te laten.

Vanavond in het donker met tassen achterin naar huis gereden. Ik had de achterbank neergeklapt om zo nu en dan even te kunnen checken of het lampje niet aan zou gaan door een schuivende tas, maar zover ik heb kunnen waarnemen ging 'ie pas voor het eerst weer aan na het openen van het kofferdeksel (ben overigens niet asociaal hard door bochten en over drempels gegaan :p). Prima oplossing dus en dat voor maar 5 euro. Door het lampje hoog te plaatsen gaat hij vanzelf aan wanneer je de hoedenplank omhoog doet, heb je overal goed licht en het minste riscico op ongewenst aangaan. De behuizing voelt trouwens niet echt heel degelijk aan en de magneet werkt voor geen meter, maar toch ga ik nog zo'n ding op de kop proberen te tikken :lol:
Ik heb er ook 2 gehaald en uiteindelijk 1 gemonteerd in de kofferbak van de citigo, ook links op een tassenhaak.
Lampje is wel een beetje rammelig, magneetje werkt voor geen meter en de dubbelzijdig tape die erop zit werkt niet (laat los na 2 drempels).
Ik heb dit vervangen door plakbare klittenband op de achterkant van het lampje te doen en op de tassenhaak.
Zo kan je heel eenvoudig het lampje eruit halen om batterijen te wisselen.
Lampje zelf heb ik dichtgeplakt met doorzichtige tape zodat deze niet open kan schieten.
Resultaat is dat hij super stevig vast zit, niet rammelt, perfect schakelt bij het opendoen van de klep en zeker bij het omhoog doen van de hoedenplank en een bak licht geeft.
Niet plug en play dus, maar uiteindelijk super tevreden over voor die 5 euro.

alleen jammer dat hij wit is en niet zwart, wellicht nog een keer zwart maken zodat hij minder opvalt.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje :)|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door Ron UP » wo 03 okt 2012, 20:23

Goed zo, goed bezig!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Gw3nniej
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 07 feb 2013, 14:18
Locatie: Purmerend

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door Gw3nniej » do 07 mar 2013, 17:37

De lampjes zijn deze week weer in de aanbieding! Gister gekocht en geplaatst (toevallig precies zoals hierboven beschreven).

Dus voor wie ze nog wil.... Kruidvat dus ;)
image.jpg
image.jpg (49.65 KiB) 1778 keer bekeken
Ps. Idd jammer dat ze wit zijn!
High Up! 1.0 60pk, black metallic - 5 deurs- Executive pakket - Reservewiel - Black pearl dashboard -

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door Ome Rolph » do 07 mar 2013, 18:16

Plastidip doet wonderen!!
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door dubbel-UP! » do 07 mar 2013, 18:18

Een paar euri meer uitgeven en dan kun je de kleur kiezen. Philips heeft ze dus exact zo, maar in meerdere kleuren.
Kost dan wel een paar euro meer. Werkt perfect, maar niet met de dubbelzijdige tape. Deze laat tzt los. Een druppeltje kit werkt beter.
Verkrijgbaar bij iedere bouwmarkt.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door Ron UP » do 07 mar 2013, 19:03

Ik heb er toen 4 gekocht bij kruidvat. Er zijn er al 2 in de bak beland want ze bleven constant aan en uit gaan. Sensors zijn niet helemaal lekker denk ik
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door erikvank » vr 08 mar 2013, 12:27

Ron UP schreef:Ik heb er toen 4 gekocht bij kruidvat. Er zijn er al 2 in de bak beland want ze bleven constant aan en uit gaan. Sensors zijn niet helemaal lekker denk ik
Dat pleit er voor om misschien toch een paar euro extra uit te geven voor de versie van Philips? Of hebben die lampjes hetzelfde euvel?
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door BarMove(d)Up » vr 08 mar 2013, 15:22

erikvank schreef:
Ron UP schreef:Ik heb er toen 4 gekocht bij kruidvat. Er zijn er al 2 in de bak beland want ze bleven constant aan en uit gaan. Sensors zijn niet helemaal lekker denk ik
Dat pleit er voor om misschien toch een paar euro extra uit te geven voor de versie van Philips? Of hebben die lampjes hetzelfde euvel?
Ik heb de philips lampjes ooit gebruikt in een kast. Na welgeteld 2 maanden ging het lampje niet meer uit, dus volgens mij hebben die ook een sensor probleem
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: TIP bij Kruidvat!!

Bericht door GuidoUp » za 09 mar 2013, 09:46

bij de gamma zwart
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie