Facelift radio instructieboekje

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Marsup
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 aug 2021, 20:31

Facelift radio instructieboekje

Bericht door Marsup » do 18 nov 2021, 20:12

Beste leden,
Heeft er iemand het instructie boekje voor de facelift radio over die er niets meer mee doet? Of weet hoe ik er aan kan komen. Ik heb deze wel maar omdat de UP! Uit Denemarken komt is deze in het Deens. Ik ben bij de VW dealer Apoint geweest maar die kon alleen maar de UP instructiehandleiding bestellen. Deze heb ik inmiddels maar daar is de uitleg voor de radio erg beknopt.
Alvast bedankt!
Marsup

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Facelift radio instructieboekje

Bericht door Autheo » do 18 nov 2021, 21:06

Marsup schreef:
do 18 nov 2021, 20:12
Beste leden,
Heeft er iemand het instructie boekje voor de facelift radio over die er niets meer mee doet? Of weet hoe ik er aan kan komen. Ik heb deze wel maar omdat de UP! Uit Denemarken komt is deze in het Deens. Ik ben bij de VW dealer Apoint geweest maar die kon alleen maar de UP instructiehandleiding bestellen. Deze heb ik inmiddels maar daar is de uitleg voor de radio erg beknopt.
Alvast bedankt!
Marsup
Van de eerste up was de handleiding ook op internet te vinden en te downloaden. Misschien is die van de facelift radio daar ook al beschikbaar, heb je daar ook al gekeken?

Marsup
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 aug 2021, 20:31

Re: Facelift radio instructieboekje

Bericht door Marsup » do 18 nov 2021, 23:43

Al op het internet gezocht maar nog niet gevonden dus vandaar mijn vraag hier op het forum.

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Facelift radio instructieboekje

Bericht door Gert » vr 19 nov 2021, 15:59

Hier is het duitstalige manual van de nieuwe e-up. Daarin wordt volgens mij de nieuwe radio vrij uitvoerig in beschreven. In het Duits weliswaar.

https://up.picr.de/38113146oq.pdf
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Marsup
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 aug 2021, 20:31

Re: Facelift radio instructieboekje

Bericht door Marsup » vr 19 nov 2021, 20:38

Bedankt voor de link naar de Duitse handleiding.
Dat is voor mij in ieder geval beter dan in het Deens.
Gr,
Marsup

Plaats reactie