Bluetooth bellen

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Bluetooth bellen

Bericht door High-up! » do 19 jul 2012, 16:32

Wat mij opvalt is dat ik boven de 100 kmh de klacht krijg dat ik slecht te verstaan ben als ik bel. Nou vraag ik mij af (omdat de telefoonverbinding via de Navigon gaat) of het mogelijk is een losse microfoon te bevestigen aan m'n radio waardoor ik beter te verstaan ben..? Heeft iemand een idee of dit kan?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
pvaken
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 13:26
Locatie: De Meern

Re: Bluetooth bellen

Bericht door pvaken » do 19 jul 2012, 16:43

Zal wel lastig worden denk ik, volgens mij zit er op de PID geen aansluiting voor en op de radio ook niet.

In Duitsland hebben ze een losse carkit als accessoire (voor skoda, maar zullen ze ook wel voor de UP! hebben), ik kan er niet achter komen hoe het hierbij zit met de microfoon.
Mogelijk dat die ook gewoon in dat ding zit, of er los op aangesloten kan worden.


Afbeelding
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje :)|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Bluetooth bellen

Bericht door High-up! » vr 20 jul 2012, 19:39

Heb ik ook ergens voorbij zien komen voor de up!, maar is volgens mij geen goedkoop setje..
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Bluetooth bellen

Bericht door Martin33 » vr 20 jul 2012, 21:50

High-up! schreef:Heb ik ook ergens voorbij zien komen voor de up!, maar is volgens mij geen goedkoop setje..
die zijn van Bury ik dacht tussen de 200 - 300 euro voor zelf inbouw
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Bluetooth bellen

Bericht door Toine » vr 20 jul 2012, 21:57

High-up! schreef:Wat mij opvalt is dat ik boven de 100 kmh de klacht krijg dat ik slecht te verstaan ben als ik bel. Nou vraag ik mij af (omdat de telefoonverbinding via de Navigon gaat) of het mogelijk is een losse microfoon te bevestigen aan m'n radio waardoor ik beter te verstaan ben..? Heeft iemand een idee of dit kan?
En wat als je het schermpje zo ver als het kan naar je toe beweegt, dan zijn bij mij de klachten weg... ;)
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Bluetooth bellen

Bericht door High-up! » di 24 jul 2012, 19:01

Toine schreef:
High-up! schreef:Wat mij opvalt is dat ik boven de 100 kmh de klacht krijg dat ik slecht te verstaan ben als ik bel. Nou vraag ik mij af (omdat de telefoonverbinding via de Navigon gaat) of het mogelijk is een losse microfoon te bevestigen aan m'n radio waardoor ik beter te verstaan ben..? Heeft iemand een idee of dit kan?
En wat als je het schermpje zo ver als het kan naar je toe beweegt, dan zijn bij mij de klachten weg... ;)
:lol:
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie