Update download kaarten & services via Maps en More voor VW Up! mislukt constant

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
cello
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: za 15 jun 2019, 14:53

Update download kaarten & services via Maps en More voor VW Up! mislukt constant

Bericht door cello » za 15 jun 2019, 14:58

Beste forum leden,

Heb een vraag. Mijn vrouw rijdt in een Volkswagen up! van 2016 en probeer de nieuwste kaart up te daten voor zijn navigatie via Fresh maar zodra ik "Download kaarten & services" druk wordt er een account informatie gevraagd omdat ik nieuw ben wil ik me registeren dus klik ik op "Nee, nieuw account aanmaken" maar zodra ik hier erop klik wordt ik telkens eruit gegooid van Fresh?

Wat doe ik niet goed? Hoe kan ik de nieuwste kaart updaten voor de Garmin navigatiesysteem voor de VW Up!?

Alle informatie is welkom want meer dan 100x geprobeerd wordt constant eruit gegooid van Fresh?

Alvast bedankt!

Groeten,

Celal

cello
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: za 15 jun 2019, 14:53

Re: Update download kaarten & services via Maps en More voor VW Up! mislukt constant

Bericht door cello » ma 17 jun 2019, 18:50

Niemand dus die mij over dit onderwerp kan helpen???

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Update download kaarten & services via Maps en More voor VW Up! mislukt constant

Bericht door jaappie » za 22 jun 2019, 10:07

Ik gebruik heel fresh niet om te updaten, had je anders graag willen helpen.

Als je de zoekfunctie gebruikt kun je ook vinden hoe je gedownloade kaarten op je maps and more kunt zetten :whistle:

Plaats reactie