Schade UP

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 09:11

En jahoor na 3 weken heel me auto vertyft (sorry) door ja door wie van voor tot achter bekrast Motorkap passagiersdeur voorscherm GVD fijn als er mensen dronken thuiskomen van K'dag (denk ik) moet er ook niet achterkomen wie het geweest is....

:(
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Schade UP

Bericht door Ron UP » di 01 mei 2012, 10:45

Wat een stelletje tuig is t toch ook zeg !! Ben je zo blij met je zuurverdiende wagen, krijg je dit !!
Ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je enorm baalt nu :evil: :evil: :evil:
Dit wordt een geval voor het waarborgfonds maar je hebt er alleen maar ellende van.............

Sterkte Ronald !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 11:09

Nee valt niet onder waarborgfonds helaas , ik ben er wel voor verzekerd de auto komt ook wel weer goed maar gewoon enorm de t.ring in nu , en net langs dealer geweest afspraak gemaakt volgens hem is het een kindertekening maw kinderen bezig geweest (te lang de tijd zeg maar om ff snel te doen).

Daarom schoot me ineens wta te binnen en heb ik wel een vermoeden wie het geweest is dat figuur heeft tegen me vorige auto ook gezeten wou toen niks betalen (ontkennen) dus had ik aangifte gedaan en gedoe toen toch verzekeringswerk toegegeven (mijn kleur zat op zijn andere kleurwagen) en dat kostte heb dus geld en noclaim , heb zo vermoedde dat dit een terugpak actie is geweest maarja bewijs dat maar dus niks aan te doen verder :(
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Schade UP

Bericht door Ron UP » di 01 mei 2012, 11:55

Ronald, dit soort schade valt altijd onder waarborgfonds hoor, valt onder vandalisme.
Zal toch te gek wezen dat je hierdoor je noclaim kwijt zal raken, of evt zelf betalen maar lijkt me te kostbaar.

Enne, iemand beschuldigen moet je mee oppassen hoor.....
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
geef nooit up
Forum newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 09 apr 2012, 19:58

Re: Schade UP

Bericht door geef nooit up » di 01 mei 2012, 12:08

Zelfde gehad met me vorige auto, 100% zeker wie het gedaan het aangaande ze in parkeerstijl rijstijl enz, zelf mijn kleur zat op zijn bumper en visa versa helaas nooit kunnen bewijzen meneer heeft ze auto gewassen en weg zwarte lak, vervolgens via waarborgfonds geprobeerd en gelukkig klein beetje terug gekregen, maar van de 1000 euro schade maar 550 gehad, dus kost je zelf altijd geld.
High up 60pk, bluemotion, Candy White, drive pakket, executive pakket, maps and more, dynamic pakket.

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Schade UP

Bericht door Ben » di 01 mei 2012, 12:16

wat is de wereld dus ziek aan het worden
sommige mensen hebben weinig respect voor andermans bezitting :evil:
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 13:05

Nee helaas waarborgfonds valt dit niet onder al gechecked waarborgfonds.nl staat tt ook helaas dus kost me paar tredes idd beetje jammer :-(
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Schade UP

Bericht door RoyVisser » di 01 mei 2012, 14:26

Jezus wat kut, mensen gunnen je tegenwoordig ook gewoon niks meer... Zelf ook een keer van voor naar achteren een diepe kras gehad op een van mijn wagens. Dat is echt heel erg kut wakker worden..

al fotos gemaakt? Misschien is het er wel uit te polijsten?
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Schade UP

Bericht door Up-Jury » di 01 mei 2012, 14:43

!@#$ en ^%$#
Wat een dumper ! ik leef met je mee.

Hadden ze nu maar hunzelf in coma gezopen...

Hoppelijk blijft het in algemeen bij 2 schades anders komt er misschien wel een sticky "schade"

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 15:07

Afbeelding

voorscherm en zo is de deur en motorkap ook ongeveer ja word je vrolijk vanpff
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ken
Vagling liefhebber
Berichten: 118
Lid geworden op: do 19 apr 2012, 19:44
Locatie: Alkmaar

Re: Schade UP

Bericht door Ken » di 01 mei 2012, 15:12

Dat is echt balen zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je daar ff piss over bent! :x :x
Gewoon jaloerse mensen, die het niet kunnen hebben dat je zo'n gave up! hebt.
(Of waren er meerdere auto's bewerkt?)

Ik ben alleen nu benieuwd of ze het gaat lukken dit netjes zonder kleur verschil te fixen. Want ik liet me altijd vertellen dat rood een moeilijke kleur is met schade herstel, klopt dat?
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel || :P

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 15:35

Nee ik was de enige in de straat , herstel is geen probleem verders gelukkig , gelukkig is het ook niet tot op het metaal puur de rode laag
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Roel
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: di 24 apr 2012, 22:13
Locatie: Amsterdam

Re: Schade UP

Bericht door Roel » di 01 mei 2012, 17:04

wow dat is zwaar kl..te ronald : ( zou er ook vlink ziek van zijn
The Only Way To Go Is UP!

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Schade UP

Bericht door šváb » di 01 mei 2012, 17:32

Dit is echt zwaar balen. Heb nog wel een telefoonnummer van een Joegoslaaf die zich voor "allerhande" klusjes laat inhuren. 8-) Ok, dat is niet serieus maar een punthoofd krijg je er wel van.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 18:03

Zo iemand heb ik echt en het is te hopen dat mijn vermoeden nooit bevestigd worden anders ben ik een tijdje vh forum af denk ik :) Dinsdag worden de delen gespoten dan issie weer goed maarja je val wel 6 treden terug pff gelukkig geen invloed op premie nog blijft 75%

Flinke baaldag iig
The Only Way is UP!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Schade UP

Bericht door Bryan » di 01 mei 2012, 20:42

Hi,

Ik geloof niet wat ik lees :shock: wat een honden zeg :evil: :evil: :evil:. Ben je weer lekker mee ronald :cry: .

Bryan

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 20:56

Ja stel je voor dat ik ook eens mag genieten van iets dit soort dingen heb ik dus echt altijd he gvd en ik moet e ral zo hard voor werken en zo zijn er vast meer maar ook die hem zo kunnen betalen ik moet nog net niet krom liggen maarja iemand die zwemt in geld wellicht die mijn lening overneem en ik goedkoper kan betalen :D:D

baalbaalbaal
The Only Way is UP!

JiS
Forum newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 mar 2012, 10:07

Re: Schade UP

Bericht door JiS » di 01 mei 2012, 21:25

Wat ontzettend kl.te is dit!!!! Ik hoorde het vandaag van mijn vrouw met wie je vandaag gesproken hebt. Waardeloos, ik hoop dat het netjes wordt gemaakt.

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Schade UP

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 21:51

heY JiS ja word wel weer gemaakt dat is het probleem niet waren gelukkig geen krassen tot op het metaal maar blijf gewoon van me wagen af..

Wel lache ja weet ik gelijk wie jij bent ook al ken ik je vrouw beter (ja jongens JiS zn vrouw ken ik beter hahaha ;) ) Appie he :D

naja weekje rijden met krassen en dan weer als nieuw zie je dr niks meer van hopelijk gebeurd het dan niet nog eens ik heb iig een opnemende webcam op me wagen staan nu naja vannacht ik paranoide nee hoor :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Schade UP

Bericht door High-up! » di 01 mei 2012, 23:20

Schoften... Blijf gewoon van elkaars spul af. Enorm balen joh!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie