Instructieboekje in PDF formaat?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
AbeTheBabe
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: za 03 aug 2013, 20:50

Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door AbeTheBabe » za 03 aug 2013, 21:02

Beste Upgenoten,

Sinds gisteren zijn we trotse bezitters...
Ja ja... een splinernieuwe.... dank u dank u..... we zijn er zo blij mee!

Vandaag stukje gereden en de Up heeft de eerste kennismaking voorbeeldig doorstaan!
Zeer mooi wagentje, dat ook nog eens heerlijk rijdt.
Stuur reageert subliem, wegligging dito door strakke afvering, gewoon heerlijk.
Hoewel we nog onder de 4000 RPM moeten blijven (advies verkoper), begon mijn motorrijdershartje zowaar te kloppen.
En dat is bijzonder, in een auto, ik verzeker u.

Begon me zelfs af te vragen hoe dit wagentje zich op het circuit zou houden..

Maar goed, hier mijn eerste 2 vraagjes, waarop u wellicht antwoord weet.
Omdat ik graag snel zoek: is er een PDF van het instructieboekje verkrijgbaar?
Omdat ik graag mijn spullen ken: is er een PDF van het werkplaatshandboek verkrijgbaar?

De pdf van 'Maps & More' heb ik reeds gevonden.
Bij voorbaat dank voor uw reacties!

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Vinniepilon » za 03 aug 2013, 21:27

Welkom!
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Inge » zo 04 aug 2013, 06:15

Welkom.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Ajavas » zo 04 aug 2013, 13:57

:D Hoi AbeTheBabe, welkom en veel plezier en gemak van jullie nieuwe auto en ook het forum. Ik heb als bijlage in één van m'n andere threads wel de pdf "Maps & More" gepost, maar niet het instructieboekje of werkplaatsboekje. Je zou hiervoor eens kunnen informeren bij Volkswagen zelf. Ik heb geen zin om het allemaal te gaan scannen, bovendien denk ik niet dat Volkswagen er blij mee zal zijn. Je krijgt deze boekjes toch al in je eigen taal bij aflevering van je auto, dus als het goed is heb je ze al... :D
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Patrick-Brand » ma 05 aug 2013, 09:39

Ik heb er ook weleens naar gezocht, helaas niet gevonden. Is best wel jammer, want kom op, tegenwoordig is toch alles digitaal en online.
Misschien eens een mailtje wagen aan PON? Ongetwijfeld dat de handleiding online ook beschikbaar is.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Ajavas » ma 05 aug 2013, 11:50

Patrick-Brand schreef:Ik heb er ook weleens naar gezocht, helaas niet gevonden. Is best wel jammer, want kom op, tegenwoordig is toch alles digitaal en online.
Misschien eens een mailtje wagen aan PON? Ongetwijfeld dat de handleiding online ook beschikbaar is.
Daarom kan hij ook het best even Pon bellen, wellicht dat zij wel e.e.a. in pdf ofzo hebben, al denk ik dat ze het werkplaatsboekje niet zullen geven i.v.m. fraude, als ze het al hebben en willen delen.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door FrankUp! » ma 05 aug 2013, 18:51

VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door dubbel-UP! » ma 05 aug 2013, 19:13

Ajavas schreef:
Patrick-Brand schreef:Ik heb er ook weleens naar gezocht, helaas niet gevonden. Is best wel jammer, want kom op, tegenwoordig is toch alles digitaal en online.
Misschien eens een mailtje wagen aan PON? Ongetwijfeld dat de handleiding online ook beschikbaar is.
Daarom kan hij ook het best even Pon bellen, wellicht dat zij wel e.e.a. in pdf ofzo hebben, al denk ik dat ze het werkplaatsboekje niet zullen geven i.v.m. fraude, als ze het al hebben en willen delen.
Aan de klantenservice ban volkswagen heb ik dit al gevraagd. Hun antwoord was dat een digitale versie niet te downloaden is. Helaas dus.....
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door HeHo » ma 05 aug 2013, 19:20

FrankUp! schreef:Via google deze link gevonden:

https://www.greenwheels.com/nl/Home/Par ... eiding.pdf
Hij is er dus wel degelijk... Bedankt! Ook weer bij mijn verzameling Up! info gevoegd.

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Ajavas » ma 05 aug 2013, 19:38

:D Ja idd. Goed gevonden FrankUp! bedankt!
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door dubbel-UP! » di 06 aug 2013, 16:51

Ja, die is zeker handig. Alleen is het geen officieel boekje. Daarmee bedoel ik dat dit een scan is van een boekje en daarom ook geen searchable pdf is. :!:

Trouwens is het ontbreken van een officiele versie zeer vreemd, maken ze mij niet wijs dat vw het nog typt. Zal zeker via een computer gemaakt zijn en dan is een pdf wel erg makkelijk te maken......... ;)
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Patrick-Brand » di 06 aug 2013, 18:55

dubbel-UP! schreef:Ja, die is zeker handig. Alleen is het geen officieel boekje. Daarmee bedoel ik dat dit een scan is van een boekje en daarom ook geen searchable pdf is. :!:

Trouwens is het ontbreken van een officiele versie zeer vreemd, maken ze mij niet wijs dat vw het nog typt. Zal zeker via een computer gemaakt zijn en dan is een pdf wel erg makkelijk te maken......... ;)
Haha ja volgens mij heeft Greenwheels een stagiair aan het werk gezet om de handleiding volledig in te scannen. Achja, het is iets! ;)
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Instructieboekje in PDF formaat?

Bericht door Autheo » wo 14 aug 2013, 21:41

Toen ik in februari mijn Mii besteld heb, ben ik ook op internet gaan struinen naar een digitale handleiding. Alleen van de Citigo heb ik een handleiding (incluslief zoekfunctie) kunnen downloaden. Omdat het trio nauwelijks verschilt, was die voor mij goed bruikbaar om vooraf goed kennis te maken met alle functies. Het bij de Mii geleverde instructieboekje bleek bijna hetzelfde te zijn als de digitale Citigo versie. Zal voor de Up! net zo zijn, verwacht ik.

Plaats reactie