De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door gupje » za 23 mar 2013, 15:44

Vandaag mijn Up ingeruild voor een nieuwe, met een mooie actie bij van den Udenhout in Son.
Bij inruil voor een gelijke Up, maar 1000,- bijleggen, dit is inclusief afleverkosten (normaal al 800,-), 4 jaar garantie, 1e servicebeurt gratis. Extra opties natuurlijk wel voor eigen rekening.
Had een move up, candy white, 60 pk, heb nu eenzelfde Up alleen met 5 deurs. Vind wel de 3 deurs veeeel mooier, maarja met de kids is dit wel makkelijker...
Dus volgende week weer een hele fijne nieuwe Up met 0 km op de teller, beginnen we weer van voor af aan;-)

Vind het nog steeds een bizarre actie......ff in een kwartier een nieuwe Up besteld?!

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door BarMove(d)Up » za 23 mar 2013, 16:33

Veel plezier ervan :D
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door erikvank » za 23 mar 2013, 17:36

Dat klinkt inderdaad als een mooie actie. Ook met je nieuwe Up weer veel plezier.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door JuP ! » za 23 mar 2013, 17:46

Klinkt als een mooie deal zeg. Was het eentje uit de voorraad?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door henri » za 23 mar 2013, 20:51

Ik heb ook contact met de heren in Son gehad. Helaas hadden ze geen Up, die voldeed aan mijn wensenlijstje.

Meer informatie over de actie:

http://volkswagen.udenhout.nl/volkswage ... n-up-deals

Wat mij betreft was dit een actie van: vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan ;)

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door up! » za 23 mar 2013, 20:57

Ik heb ook contact met Son gehad. Ze hadden geen high up in 5-deurs uitvoering, toen hield het voor mij helaas op :( Is een mooie actie, dat wel!

Ik zie bij een voorraad high up met executive pakket (van Udenhout Son) overigens erbij staan "Maps en More navigatie Europa nog niet in deze prijs meegenomen, meerprijs daarvan 320,- euro inclusief BTW". Dit is niet correct! Want M&M is inbegrepen bij het Executive pakket en daar hoef je bij andere dealers niets voor bij te betalen... :idea: Op de factuur van je nieuwe auto wordt M&M weliswaar altijd apart genoemd, maar dat heeft administratieve redenen. Het is gewoon volledig inbegrepen bij de prijs van het Executive pakket. Let op dat je niet teveel betaalt dus... :idea:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Bart007
Vagling liefhebber
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 09:55
Locatie: Zuid Holland

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Bart007 » za 23 mar 2013, 22:26

en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up&Go » zo 24 mar 2013, 00:26

Damn te laat! Had er wel gebruik van willen maken. Maandag eens bellen of het dan nog kan.

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up-Jury » zo 24 mar 2013, 10:19

Vandaag kan je in Den Bosch nog gebruik maken van de deal

Bart007
Vagling liefhebber
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 09:55
Locatie: Zuid Holland

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Bart007 » zo 24 mar 2013, 10:54

en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up&Go » zo 24 mar 2013, 11:15

Up-Jury schreef:Vandaag kan je in Den Bosch nog gebruik maken van de deal
Helaas het was afgelopen, misschien zouden ze morgen nog gaan bellen of er iets te regelen is nog.

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up-Jury » zo 24 mar 2013, 11:51

Ik heb net de telefoon neer gelegd na een gesprek over de deal. Ik had een sms gehad van, van udenhout dat ik vandaag nog gebruik mocht maken van deze deal als ik vandaag langs zou komen in den Bosch.
Aangezien mijn Up alle pakketten heeft die een High up kan hebben (afgezien de black en white) is het toch lastig om een voorraad up te kiezen die dan een of 2 pakketten minder heeft. Want de voorraad is natuurlijk minder geworden.

Het gaat om voorraad Up's die besteld zijn in 2012.
De deal is ook voor Up's die minder dan 20K km hebben gereden.
Overgebleven kleuren zijn rood en light silver.
Van 60 pk naar 75 pk met minder opties kost 2000 euro.

Maar als je er niets op zou verliezen qua opties/uitvoering zou ik het zeker doen mocht het nog een keer voorkomen. Het is en blijft dan een mooie deal.

Gebruikersavatar
aut5MIIsport60
Vagling liefhebber
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 sep 2012, 11:29
Locatie: Almere-stad

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door aut5MIIsport60 » zo 24 mar 2013, 11:59

Vind het ook een heel mooie aanbieding, voor als je een zegmaar 8-11 maanden oude Up! met al aardig wat km's in te ruilen hebt.
Die extra garantie van 2 naar 4 jaar (heeft m'n Mii ook standaard) zou me als Up!rijder dan ook trekken.
Sowieso staan er geen automaten bij.

Wat ik wel eens gehoord heb, en dat kan best, is dat nieuwe auto's tot een km.tellerstand van 100 nog gereset kunnen worden naar 0.
Doen ze wel bij proefritmodellen.
Echt nieuw is ie dan niet meer.
MII style Sport 60pk semi-aut5

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up&Go » zo 24 mar 2013, 14:00

Zie post van later vandaag.
Laatst gewijzigd door Up&Go op zo 24 mar 2013, 21:26, 3 keer totaal gewijzigd.

Bart007
Vagling liefhebber
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 09:55
Locatie: Zuid Holland

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Bart007 » zo 24 mar 2013, 14:31

en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Pop Up! » zo 24 mar 2013, 18:02

Goede actie van Van den Udenhout, alleen jammer ja dat ze het niet eerder kenbaar hebben gemaakt hier op het forum
Zo te lezen was er genoeg interesse geweest. Is ook wel een scherpe actie waarmee je je voordeel kunt doen.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up&Go » zo 24 mar 2013, 21:30

Ik heb toch vandaag nog een deal kunnen maken! Ik heb mijn huidige Up! ingeruild op een nieuwe voorraadauto met op het drive pakket dezelfde opties als de huidige met een kleine bijbetaling. Nu wel 4 jaar garantie en de eerste beurt gratis! :D
Alles gedaan via de mail en telefoon wat een belevenis op zich is want zo heb ik nog nooit een auto gekocht.

gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door gupje » zo 24 mar 2013, 23:07

Leuk! Ook zo'n goeie deal. Gefliciteerd. Ook zaterdag al rijden?
Mijn Up was idd een voorraad Up! Ook de laaste move up met alleen executive pakket. De anderen, hadden extra pakketten, high up etc.... Voor mij te duur nu en niet nodig. Oja en m&m zit er gewoon bij in hoor, geen extra kosten....

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up&Go » zo 24 mar 2013, 23:16

Dank je, jij ook gefeliciteerd! Nee het paasweekend is erg druk bij hen blijkbaar dus rijden zal de week erna worden. Maakt me ook niet zo veel uit want wachten is ook een deel van de fun, toch? Daarnaast wil ik proberen of ik voor de aflevering cruise control ingebouwd kan krijgen via hen of Vagtechniek en dat gaat tijd kosten. Ik had trouwens ook de laatste high up die het dichts bij de mijne kwam (alleen drive pakket zat er niet op maar werd verrekend) maar ik heb nog wel over de nieuwe kleur getwijfeld vandaar dat ik de knoop pas laat vandaag hakte. Dus na 16000 km nu weer een verse Up!

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!

Bericht door Up-Jury » ma 25 mar 2013, 00:42

Up&Go schreef:Dank je, jij ook gefeliciteerd! Nee het paasweekend is erg druk bij hen blijkbaar dus rijden zal de week erna worden. Maakt me ook niet zo veel uit want wachten is ook een deel van de fun, toch? Daarnaast wil ik proberen of ik voor de aflevering cruise control ingebouwd kan krijgen via hen of Vagtechniek en dat gaat tijd kosten. Ik had trouwens ook de laatste high up die het dichts bij de mijne kwam (alleen drive pakket zat er niet op maar werd verrekend) maar ik heb nog wel over de nieuwe kleur getwijfeld vandaar dat ik de knoop pas laat vandaag hakte. Dus na 16000 km nu weer een verse Up!

Blij dat het toch nog gelukt is voor je ! dan heb je nu een light silver als het goed is. Daar had ik vanmorgen ook contact over gehad omdat er geen voorraad up was van 60pk die dicht bij de mijne kwam qua opties.
Van 60pk naar 75pk ging me 2000 euro kosten en dat vond ik toch iets te duur excl. CC later inbouwen

Plaats reactie