Waterpomp

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Waterpomp

Bericht door High-up! » wo 20 feb 2013, 20:13

Zo.. aantal maanden niet echt actief geweest op het forum en zo'n 300 leden erbij...

Nieuw probleempje met de up! geconstateerd.
Twee dagen geleden reed ik met een 10-15 km/u door een bocht (asfalt) waarin een kleine oneffenheid zat door het vriezen. Ik hoorde een bonk en eenmaal thuis een soort hoge toon van onder de kap.
Ben direct naar de dealer gegaan en deze constateerde een defecte waterpomp. En dat met 24.000km op de teller.
Enfin, de waterpomp, pakkingen en aandrijfriem zijn binnen 24 uur vervangen.

||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Waterpomp

Bericht door Pop Up! » wo 20 feb 2013, 21:34

Ongelukje zit in een klein hoekje, wel netjes van de dealer dat alles binnen 24 uur weer vervangen is, wat natuurlijk ook zo hoort want zoiets mag niet zo snel kapot gaan...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Waterpomp

Bericht door up! » wo 20 feb 2013, 21:43

Welkom terug! Goed dat alles weer is vervangen. Je rijdt lekker veel met je up! begrijp ik?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Waterpomp

Bericht door High-up! » vr 22 feb 2013, 00:43

Inderdaad Pop up! Snel gedaan.

Ik rij inderdaad lekker veel! Ben erg tevreden. Heb even last gehad van vocht, maar dat is eigenlijk sinds ik de kraan op 1 uur zet voorbij!
En jij Up! ??
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie