Mijn witte TSI

Laat hier je nieuwe trots zien.
hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Mijn witte TSI

Bericht door hutch » wo 14 okt 2020, 16:49

Netjes hoor.

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: Mijn witte TSI

Bericht door NoTVR » wo 14 okt 2020, 17:07

Er is straks geen UP meer zonder aanpassingen 🤔

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Mijn witte TSI

Bericht door damianw26 » wo 14 okt 2020, 18:13

Ziet er goed uit, zoveel beter dan de idiote standaard hoogte
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Luukyy
Vagling liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: wo 25 mar 2020, 22:15

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Luukyy » do 15 okt 2020, 08:58

Ik heb er nog niet veel mee gereden, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Hij is echt wel aanzienlijk stugger, maar het is niet te gek. Ik heb wel eens een testrit gemaakt in de nieuwe Fiesta ST, en als ik het mij goed herinner is die nog weer een stuk stugger dan de Up nu met Eibach's. Veel fijnere wegligging nu, en je hebt meer gevoel van het rijden wat weer meer vertrouwen geeft tijdens het rijden.

Qua hoogte is het voor mij mooi zo, maar het moet echt niet lager. Alhoewel nog verdere verlaagde Up's hier op het forum er echt super tof uitzien, zou ik er zelf niet dagelijks mee willen rijden als ik nu zo mijn eigen Up zie. Voor mij moet het net lijken alsof het OEM is. En de Up blijft in de basis toch een auto die gemaakt is als een comfortabele stads auto. Als ik echt nog is sportiever wil gaan rijden en een stap wil maken ga ik toch kijken bij een Fiesta ST, of heel misschien een Polo GTI. Uiteraard ga je dan wel weer een stukje duurdere rijden, dus voorlopig blijf ik nog lekker rijden met de Up want het blijft echt een hele fijne auto.

Ik heb wel gemerkt dat hij nu een beetje zakt over de wielkasten achter. Bij de voorwielen is het niet zo erg, maar achter zitten de wielen echt flink verstopt in de wielkasten. Nog even over nadenken of ik daar een setje spacers wil. Ik heb gemerkt dat er een hoop mensen zijn die zwaar tegen het gebruik van spacers zijn, en andere er juist weer niet zo moeilijk over doen. Als het flink extra slijtage bevorderd ga ik er niet aan beginnen, maar ik kan moeilijk inschatten over hoeveel extra slijtage je zou praten bij het gebruik van spacers. Ik denk er nog ff over na...
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Mijn witte TSI

Bericht door NidayFright » vr 16 okt 2020, 00:12

Luukyy schreef:
do 15 okt 2020, 08:58

Ik heb wel gemerkt dat hij nu een beetje zakt over de wielkasten achter. Bij de voorwielen is het niet zo erg, maar achter zitten de wielen echt flink verstopt in de wielkasten. Nog even over nadenken of ik daar een setje spacers wil. Ik heb gemerkt dat er een hoop mensen zijn die zwaar tegen het gebruik van spacers zijn, en andere er juist weer niet zo moeilijk over doen. Als het flink extra slijtage bevorderd ga ik er niet aan beginnen, maar ik kan moeilijk inschatten over hoeveel extra slijtage je zou praten bij het gebruik van spacers. Ik denk er nog ff over na...
Ziet er netjes uit man! :thumbup:

Ik rij zelf met H&R spacers, voorzijde 10mm en achterzijde 15mm inclusief verlengde wiel - / slotbouten. Ik kan je zo ook gerust stellen, dat je geen negatieve rij eigenschappen zal ervaren en dit een mooie oplossing biedt wat betreft de ruimte bij de achterste wielkasten. Ik ervaar tot op heden geen trillingen en- / of overmatig slijtage. In feite zou je juist eerder een minimaal verbeterde wegligging moeten ervaren tijdens het insturen van bochten, maar met de genoemde spacers in deze bescheiden maat zul je dit niet merken. Het doel is dan ook wat ik uit je bericht op merk niet zozeer een verbetering van de wegligging, want dat heb je d.m.v. een verlaging al bereikt. Maar het gaat voornamelijk over het zicht van de auto en met name de achterwielkasten. Dit was voor mij ook de hoofdreden om spacers te monteren.

Damian ervaart idem nul trillingen e.d. Hij heeft dacht ik spacers van ST maar wel in dezelfde maat. Mooi voorbeeld om te vergelijken aangezien hij de Polygon velgen heeft, waar jouw Up! ook op rijdt. Al staat zijn Up! wel een stukje lager nog :shifty: Ik denk dat stel je mocht het eventueel willen, misschien nog één maatje groter kan zelfs (15mm voor en 20mm achter) maar dat zou je dan even kunnen opmeten.

Een spacer is even simpel gezegd, min of meer te vergelijken met een velg die een lagere of hogere Et waarde heeft. De velg gaat dan iets naar buiten of naar binnen staan vanwege het breder en -/ of smaller aansluitpunt op de wielnaaf. Ga je voor de forse maten spacer zoals 35 of 40 mm, dat zou ik niet zo snel aanraden want dan ga je buiten de marge zitten. Dan zou je eerder voor andere velgen moeten kijken, omdat er hoe breed je dan ook gaat het gewicht beter wordt verdeeld. Het is tevens ook geen mooi zicht om zulke brede spacers te monteren :doh:

Mocht je met de tijd een setje willen aanschaffen, blijf dan binnen een marge van tot max. 20 á 30 mm mits het ook past. En ga voor een bekend merk zoals H&R, ST of EIbach. Zijn niet de goedkoopste maar dan kun je er vrijwel zeker vanuit gaan dat je geen trillingen zal ondervinden. Let daar bij ook op een juiste montage. Monteren moet zonder enige moeite gaan en geheel spelingsvrij zijn.

Onderaan deze pagina staan wat foto's met gemonteerde spacers:
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php? ... 8&start=20

Oh en btw, vindt het toch een beetje vreemd dat je de White Visions niet als 'goed zicht' ervaart. Gaf deze set ook een blauwe gloed zoals ik eerder vroeg? Ik weet niet of er meerdere types zijn, dacht van niet. Maar goed ik geloof je verder wel hoor :D
Aangezien dit al niet het gewenste resultaat is dan zou ik in jouw geval eerder after-market Xenon of LED overwegen. Het verschil onderling met bv. een ander type H4 is namelijk niet heel groot:)
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Mijn witte TSI

Bericht door damianw26 » vr 16 okt 2020, 12:29

Had h&r spacers besteld, voor de vooras waren ze binnengekomen, voor de achteras niet ivm covid. Toen als oplossing ST spacers achter nagestuurd in zilver. Maar had toch graag zwarte ipv zilveren ivm de zwart gespoten remtrommels. Nu voor en achter alsnog h&r en trillingsvrij tot vmax.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Mijn witte TSI

Bericht door NidayFright » vr 16 okt 2020, 19:14

damianw26 schreef:
vr 16 okt 2020, 12:29
Had h&r spacers besteld, voor de vooras waren ze binnengekomen, voor de achteras niet ivm covid. Toen als oplossing ST spacers achter nagestuurd in zilver. Maar had toch graag zwarte ipv zilveren ivm de zwart gespoten remtrommels. Nu voor en achter alsnog h&r en trillingsvrij tot vmax.
Oh nice! Ik snap het ook wat je zegt over zilver, een doorn in het oog:p
GTI DARK SILVER

Luukyy
Vagling liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: wo 25 mar 2020, 22:15

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Luukyy » ma 19 okt 2020, 19:55

NidayFright schreef:
vr 16 okt 2020, 00:12
Luukyy schreef:
do 15 okt 2020, 08:58

Ik heb wel gemerkt dat hij nu een beetje zakt over de wielkasten achter. Bij de voorwielen is het niet zo erg, maar achter zitten de wielen echt flink verstopt in de wielkasten. Nog even over nadenken of ik daar een setje spacers wil. Ik heb gemerkt dat er een hoop mensen zijn die zwaar tegen het gebruik van spacers zijn, en andere er juist weer niet zo moeilijk over doen. Als het flink extra slijtage bevorderd ga ik er niet aan beginnen, maar ik kan moeilijk inschatten over hoeveel extra slijtage je zou praten bij het gebruik van spacers. Ik denk er nog ff over na...
Ziet er netjes uit man! :thumbup:

Ik rij zelf met H&R spacers, voorzijde 10mm en achterzijde 15mm inclusief verlengde wiel - / slotbouten. Ik kan je zo ook gerust stellen, dat je geen negatieve rij eigenschappen zal ervaren en dit een mooie oplossing biedt wat betreft de ruimte bij de achterste wielkasten. Ik ervaar tot op heden geen trillingen en- / of overmatig slijtage. In feite zou je juist eerder een minimaal verbeterde wegligging moeten ervaren tijdens het insturen van bochten, maar met de genoemde spacers in deze bescheiden maat zul je dit niet merken. Het doel is dan ook wat ik uit je bericht op merk niet zozeer een verbetering van de wegligging, want dat heb je d.m.v. een verlaging al bereikt. Maar het gaat voornamelijk over het zicht van de auto en met name de achterwielkasten. Dit was voor mij ook de hoofdreden om spacers te monteren.

Damian ervaart idem nul trillingen e.d. Hij heeft dacht ik spacers van ST maar wel in dezelfde maat. Mooi voorbeeld om te vergelijken aangezien hij de Polygon velgen heeft, waar jouw Up! ook op rijdt. Al staat zijn Up! wel een stukje lager nog :shifty: Ik denk dat stel je mocht het eventueel willen, misschien nog één maatje groter kan zelfs (15mm voor en 20mm achter) maar dat zou je dan even kunnen opmeten.

Een spacer is even simpel gezegd, min of meer te vergelijken met een velg die een lagere of hogere Et waarde heeft. De velg gaat dan iets naar buiten of naar binnen staan vanwege het breder en -/ of smaller aansluitpunt op de wielnaaf. Ga je voor de forse maten spacer zoals 35 of 40 mm, dat zou ik niet zo snel aanraden want dan ga je buiten de marge zitten. Dan zou je eerder voor andere velgen moeten kijken, omdat er hoe breed je dan ook gaat het gewicht beter wordt verdeeld. Het is tevens ook geen mooi zicht om zulke brede spacers te monteren :doh:

Mocht je met de tijd een setje willen aanschaffen, blijf dan binnen een marge van tot max. 20 á 30 mm mits het ook past. En ga voor een bekend merk zoals H&R, ST of EIbach. Zijn niet de goedkoopste maar dan kun je er vrijwel zeker vanuit gaan dat je geen trillingen zal ondervinden. Let daar bij ook op een juiste montage. Monteren moet zonder enige moeite gaan en geheel spelingsvrij zijn.

Onderaan deze pagina staan wat foto's met gemonteerde spacers:
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php? ... 8&start=20

Oh en btw, vindt het toch een beetje vreemd dat je de White Visions niet als 'goed zicht' ervaart. Gaf deze set ook een blauwe gloed zoals ik eerder vroeg? Ik weet niet of er meerdere types zijn, dacht van niet. Maar goed ik geloof je verder wel hoor :D
Aangezien dit al niet het gewenste resultaat is dan zou ik in jouw geval eerder after-market Xenon of LED overwegen. Het verschil onderling met bv. een ander type H4 is namelijk niet heel groot:)
Heel er bedankt voor de uitgebreide informatie, dat wordt zeker gewaardeerd!

Spacers komen er zeker als ik voor mezelf besloten heb dat ik de Eibach's onder de Up hou zitten. Maar daar ben ik dus nog niet helemaal over uit. Ik heb er nu een paar honderd kilometer mee gereden en dit is tot nu toe mijn ervaring:

Pluspunten:

- Wegligging (duhh), uiteraard veel strakkere wegligging wat vooral op 80 wegen en snelwegen erg fijn is. Sturen is echt een feestje. Ook het accelereren gaat veel soepeler omdat niet heel de auto achterover leunt bij enthousiast accelereren. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor het remmen.
- Veel minder last van wind op de snelweg, en ook totaal geen last meer van vrachtauto's die je inhaalt of die in tegengestelde richting langs rijden.
- Beter verbruik. Bij 110 kwam ik voorheen nooit boven de 1 op 22 a 23 op de actuele meter van de auto, nu haalde ik 1 op 28 bij een snelheid van 110.
- Looks. Ziet er wel echt een stuk beter uit.

Maaaaaar, er is een maar. De snelweg kilometers heb ik echt als heel fijn ervaren. Natuurlijk voel je dat de auto stugger is, maar het verschil is klein. En ik snap dat de snelwegen in ons land super strak zijn, maar wat mij echt opviel is dat die naden bij bruggen nog steeds goed weg gefilterd worden. Dus de korte oneffenheden op snelheid zijn geen enkel probleem. Hetzelfde voor 80 wegen.
De maar zit hem in de 50 en 30 wegen. Hier is de auto echt erg stug, stugger dan ik in eerste instantie dacht. Hier in het dorp zijn 80% klinker wegen, met van die drempels. Manmanman, daar moet ik nu echt met de grootste voorzichtigheid overheen. Af en toe al "voorzichtig" over een drempel gereden maar dat ik toch een hele klap door de auto voelde, alsof hij al tegen zijn bump stop aanzit. Er wordt (logisch) veel meer doorgegeven aan het carrosserie en het interieur. Ook merkt ik goed dat de eerste paar keren van het erf hier afrijden (van een drempel af) het een en ander kraakte (ik dacht de achterklep). Uiteraard ook omdat de carrosserie meer moet opvangen omdat de veren stugger zijn, neem ik aan.

Het is op die momenten iets te veel van het goede. Ik ga er voorlopig even mee rijden, wellicht is het ook een kwestie van wennen. Misschien ook is spelen met de bandenspanning, of een ander type band. En het is een afweging. Een veel sportievere en betere wegligging, maar grote concessie doen qua comfort. Ik zie nog wel eens langskomen dat de Eibach's het comfort behouden, maar dat ervaar ik dus totaal niet. Ja, op de snelweg is het comfort nog het meest behouden, maar de rest van de wegen.. hmmm..

Nog even betreft die Philips lampjes. Gisteren laat in de avond 150 kilometer snelweg gereden en even extra op de verlichting gelet. De lichtopbrengst van de lampjes is inderdaad prima, en het klopt ook dat ze een blauwe gloed hebben. Waar ik mij gewoon aan stoorde / stoor is de hele korte lichtstaal voor de auto. Stom van me, want nu ben ik alsnog vergeten te vragen of ze de afstelling van de koplampen wilde checken. Volgende keer dan maar.

Aftermarket XENON of LED is niet echt iets waar ik op zit te wachten. Ik heb me er aardig in verdiept maar ben er wel achter gekomen dat je nooit een goed lichtbeeld krijgt met simpel de H4's vervangen voor een LED exemplaar. En om nou die hele koplamp te gaan vervangen / aanpassen, nee dat gaat me iets te ver.
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Tom Westendorp » wo 21 okt 2020, 12:13

Ziet er top uit!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Mijn witte TSI

Bericht door NidayFright » wo 21 okt 2020, 20:44

Als je het over een kortere lichtstraal hebt, dan zal er toch even naar de koplampafstelling gekeken moeten worden. Als de koplamp in de hoogste stand staat, dus de schakelaar op ( 0 of - ) dan is de kans vrij groot dat het lichtbeeld lager staat dan normaal. Zou dat toch eerst uitsluiten en hier voor langs een garage gaan. Is nog geen vijf minuten werk en zal je waarschijnlijk ook niks kosten. Staat het lichtbeeld goed dan kan er nog vrij weinig aan veranderd worden. Met een andere lamp of iets gaat het lichtbeeld niet verder schijnen, alleen de opbrengst / de sterkte zal wat toenemen.

Verder lees ik je ervaring m.b.t. de verlaging. Klinkerwegen zijn met H&R veren denk ik nog iets pijnlijker :shhh: Maar dat went vrij snel hoor, 'je gaat er vanzelf naar rijden' om het zo even te zeggen. Tenminste bij mij wel in ieder geval. Ik kan het ook wel begrijpen dat iemand anders daar nooit aan kan wennen:)

Een schroefset kan juist meer comfort bieden, maar dat wordt al gauw prijzig. Ben het zelf wel aan het overwegen, misschien volgend jaar:)
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Mijn witte TSI

Bericht door damianw26 » wo 21 okt 2020, 21:51

Ik zou er eerst een maand of wat mee rondrijden, het went echt. Daarna kun je het altijd nog verkopen voor een prima prijs als je het echt zat bent ;) Bij puur stadskilometers zou ik ook geen schroefset aanraden op 17 inch, het zal altijd minder comfortabel zijn dan de standaard vering. Overigens vond ik de up op 17 inch met standaard veren zeker niet comfortabel, enkel een langere veerweg met onlogische demping, vervelend weggedrag imo.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ivan Domenie
Vagling liefhebber
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 12 jul 2019, 06:50
Locatie: Geertruidenberg

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Ivan Domenie » wo 21 okt 2020, 22:19

hele Gave UPgrade van je auto
Bij mijn zijn ze er ook zaterdag onder gegaan! de eibach veren!

https://shop.volkswagen.nl/auto-accesso ... taand-logo

zouden deze niet gaaf zijn in jou dikke velgen!
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white

Luukyy
Vagling liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: wo 25 mar 2020, 22:15

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Luukyy » do 22 okt 2020, 17:27

damianw26 schreef:
wo 21 okt 2020, 21:51
Ik zou er eerst een maand of wat mee rondrijden, het went echt. Daarna kun je het altijd nog verkopen voor een prima prijs als je het echt zat bent ;) Bij puur stadskilometers zou ik ook geen schroefset aanraden op 17 inch, het zal altijd minder comfortabel zijn dan de standaard vering. Overigens vond ik de up op 17 inch met standaard veren zeker niet comfortabel, enkel een langere veerweg met onlogische demping, vervelend weggedrag imo.
Klopt, de standaard vering was ook niet altijd even top. Ik merk dat ik er aan wen. De wegligging is uiteraard super nu, en het feit dat het een stuk stugger is stoor ik me steeds minder aan. Ik denk wel dat ze blijven.

En zeker in mijn achterhoofd houdende dat ik nog wil tunen in de toekomst, dan zijn de eibach veren echt een must imo. Met de standaard veren past de wegligging helemaal niet bij het vermogen.
Ivan Domenie schreef:
wo 21 okt 2020, 22:19
hele Gave UPgrade van je auto
Bij mijn zijn ze er ook zaterdag onder gegaan! de eibach veren!

https://shop.volkswagen.nl/auto-accesso ... taand-logo

zouden deze niet gaaf zijn in jou dikke velgen!
Hahaha, grappig. Wist niet dat het bestond. Niet helemaal mijn ding alleen. Wellicht in de toekomst, maar er zijn eerst andere prioriteiten.


Gezien de huidige Ups met een R Line pakket geleverd kunnen worden (tijdens t bouwjaar van mijn Up bestond dat nog niet volgens mij), en mijn Up alle R Line pakket opties heeft (behalve de sideskirts) vond ik het wel leuk om hem wat R Line accenten te geven.

R Line logootje in het stuur, en buiten op de zijkanten. Ook een R net onder de motorkap.
Ooh, en de aluminium sport pedalen zitten er ook op!
20201022_181648.jpg
20201022_173924.jpg
20201022_173900.jpg
Snapchat-462179085.jpg
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Up!grade TSI » do 22 okt 2020, 18:29

Gaaf! Heb je een bestelnummer en prijsje van die pedalen?
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Luukyy
Vagling liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: wo 25 mar 2020, 22:15

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Luukyy » do 22 okt 2020, 18:45

Up!grade schreef:
do 22 okt 2020, 18:29
Gaaf! Heb je een bestelnummer en prijsje van die pedalen?
Dit zijn ze:

https://shop.volkswagen.nl/auto-accesso ... lsrc=aw.ds

Het is geen eens aluminium zie ik nu, maar RVS..

Volgens mij zijn er meer mensen hier op het forum die deze ook hebben.
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Up!grade TSI » do 22 okt 2020, 21:20

Luukyy schreef:
do 22 okt 2020, 18:45
Up!grade schreef:
do 22 okt 2020, 18:29
Gaaf! Heb je een bestelnummer en prijsje van die pedalen?
Dit zijn ze:

https://shop.volkswagen.nl/auto-accesso ... lsrc=aw.ds

Het is geen eens aluminium zie ik nu, maar RVS..

Volgens mij zijn er meer mensen hier op het forum die deze ook hebben.
Thanks!
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Luukyy
Vagling liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: wo 25 mar 2020, 22:15

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Luukyy » ma 02 nov 2020, 17:50

Nieuwe rvs instaplijsten
20201102_171617.jpg
20201102_171624.jpg
En nog een fotootje voor de sfeer
20201102_185415.jpg
Laatst gewijzigd door Luukyy op ma 02 nov 2020, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Up!grade TSI » ma 02 nov 2020, 18:19

Nice! En waar heb je die op de kop getikt? Kunnen we ook even neuzen
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Luukyy
Vagling liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: wo 25 mar 2020, 22:15

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Luukyy » ma 02 nov 2020, 19:02

Up!grade schreef:
ma 02 nov 2020, 18:19
Nice! En waar heb je die op de kop getikt? Kunnen we ook even neuzen
Gevonden bij mijn Chinese vrienden op Aliexpress :shhh:
Laatst gewijzigd door Luukyy op di 03 nov 2020, 07:07, 1 keer totaal gewijzigd.
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mijn witte TSI

Bericht door Up!grade TSI » ma 02 nov 2020, 20:02

Luukyy schreef:
ma 02 nov 2020, 19:02
Up!grade schreef:
ma 02 nov 2020, 18:19
Nice! En waar heb je die op de kop getikt? Kunnen we ook even neuzen
Gevonden bij mijn Chinezen vrienden op Aliexpress :shhh:
Zal het niet verder vertellen
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Plaats reactie