Ruben's up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Ruben's up!

Bericht door Autheo » zo 06 mar 2016, 20:21

Hoi Ruben, veel succes morgen met je examen! Als je dat net zo goed doet als je interessante bijdragen in jouw reacties op diverse technische vragen, moet dat vast goed komen. ;)

Gebruikersavatar
Ruben
Donateur member
Berichten: 165
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 22:11
Locatie: Zwolle

Re: Ruben's up!

Bericht door Ruben » zo 06 mar 2016, 20:26

Autheo schreef:Hoi Ruben, veel succes morgen met je examen! Als je dat net zo goed doet als je interessante bijdragen in jouw reacties op diverse technische vragen, moet dat vast goed komen. ;)
Bedankt! ga mn best doen! ;)
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ruben's up!

Bericht door Tom Westendorp » zo 06 mar 2016, 20:54

Zet hem op Ruben! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Ruben
Donateur member
Berichten: 165
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 22:11
Locatie: Zwolle

Re: Ruben's up!

Bericht door Ruben » za 12 mar 2016, 22:34

Bedankt voor de steun! Examen gelukkig met veel inspanning gehaald!

Gelijk maar even updates mbt de up plaatsen:
Up staat momenteel op 13k en doet het lekker. als het goed is haal ik ongeveer 15k in het jaar. Hij doet het lekker, super betrouwbaar (zoals elke Up! als ik zie op het werk!). Eigenlijk maar 1 update en dat is een brodit telefoon houder, super fijn! Verder daarnaast nog een 3e auto gekocht een Audi 100 s4 quattro gekocht. Zal hier binnenkort verder op ingaan. :D
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Ruben's up!

Bericht door Autheo » za 12 mar 2016, 23:02

Gefeliciteerd dat je geslaagd bent!

Leuk zo'n Audi 100 s4 quatro. Heb zelf een Audi 100 van de eerste generatie gehad (1975), als klassieker uit Frankrijk geïmporteerd. Maar volgens de RDW is die nu niet meer hier op de weg. Succes met die van jou!

Gebruikersavatar
Ruben
Donateur member
Berichten: 165
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 22:11
Locatie: Zwolle

Re: Ruben's up!

Bericht door Ruben » za 12 mar 2016, 23:33

Autheo schreef:Gefeliciteerd dat je geslaagd bent!

Leuk zo'n Audi 100 s4 quatro. Heb zelf een Audi 100 van de eerste generatie gehad (1975), als klassieker uit Frankrijk geïmporteerd. Maar volgens de RDW is die nu niet meer hier op de weg. Succes met die van jou!
Wat leuk om te horen!! Eerste generatie Audi 100 wordt zeldzaam! Door mijn werk als Audi/VW monteur heb ik liefde opgebouwd voor Audi/VW old/youngtimers voor de hobby. Maar vind het wel fijn om lekker betrouwbaar dagelijks vervoer te hebben zo doende dat ik voor de up! gekozen heb. ;)
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Plaats reactie