Comin' up! next friday

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » wo 02 mei 2012, 11:54

Week 16 is ie gebouwd, gisteren bij de dealer afgeleverd en vrijdag a.s. mag ik m op gaan halen: m'n White up!.

Is op zich al een bijzonder moment maar wordt extra spannend omdat ik de White up nog niet eerder in t echie heb gezien. Ook de nieuwe velgen zijn van een plaatje besteld, dus ik ben echt supernieuwsgierig hoe dat ie er uit ziet. Maar heb er wel vertrouwen in dat ie aan mn verwachtingen zal beantwoorden 8-)

Moet alleen ook afscheid nemen van m'n Golf, en hoe gaaf t ook is om een nieuwe auto op te halen, een beetje zwaar valt me dat wel :cry:. Komt ook wel weer goed. Zeker als ik straks op een tankje van 35 ltr verder rij dan nu op die van 55 ltr. Geen MRB-afschrijvingen meer (voorlopig) zijn ook wel heel erg prettig. En een restitutie van de verzekeraar is ook welkom. Om maar te zwijgen van die heerlijke geur van een nieuwe auto, een smetteloos uiterlijk zonder krasje of deukje, voorlopig geen onverwachte reparatiekosten etc. etc. Genoeg redenen dus om toch heel erg naar vrijdag uit te kijken.

En dat doe ik dan ook: nog 2 nachtjes slapen ........................
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Up-Jury » wo 02 mei 2012, 12:07

Het wordt zeker spannend zo voor je ...hoop dat je slapen kan ;)

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » wo 02 mei 2012, 12:48

Dat slapen komt wel goed hoor :lol: . Toen ik de Up 2,5 maand geleden bestelde was ik toch wel heel erg overtuigd en dat gevoel zal vrijdag best terugkomen als ik in de mijne wegrijd.
Maar dat wachten is gewoon niet goed voor dat hele kleine beetje twijfel dat er kennelijk toch nog was :? . Komt goed 8-)
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Ken
Vagling liefhebber
Berichten: 118
Lid geworden op: do 19 apr 2012, 19:44
Locatie: Alkmaar

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Ken » wo 02 mei 2012, 12:56

Heb je Candy White of de White edition genomen? :)
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel || :P

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » wo 02 mei 2012, 13:48

De White edition.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Ken
Vagling liefhebber
Berichten: 118
Lid geworden op: do 19 apr 2012, 19:44
Locatie: Alkmaar

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Ken » wo 02 mei 2012, 14:31

Zag hem rijden hier in town, is erreug wit! Met de zon er op, kan je beter zonnebril op doen als je er naar kijkt :mrgreen: :mrgreen: :geek:
Wel gaaf uppie hoor. Wilde hem zelf ook, maar vanwege te lange levertijd zwart genomen.
Ben benieuwd naar je foto's :)
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel || :P

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » wo 02 mei 2012, 15:04

Bij Caddy ;)-wit heb ik altijd zoiets van "net niet". Niet lelijk maar ook niet wow. Denk dus dat ik dat heldere wit juist wel mooi zal vinden.
Voor mij was t ook eerste keus maar om praktische redenen een dark silver besteld (hoef je niet zo vaak te wassen). Maar omdat die pas ergens augustus zou kunnen worden geleverd de bestelling gewijzigd. Achteraf toch wel erg blij mee.

Foto's volgen a.s.a.p.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Comin' up! next friday

Bericht door dubbel-UP! » wo 02 mei 2012, 15:24

vwholic schreef:Bij Caddy ;)-wit heb ik altijd zoiets van "net niet". Niet lelijk maar ook niet wow. Denk dus dat ik dat heldere wit juist wel mooi zal vinden.
Voor mij was t ook eerste keus maar om praktische redenen een dark silver besteld (hoef je niet zo vaak te wassen). Maar omdat die pas ergens augustus zou kunnen worden geleverd de bestelling gewijzigd. Achteraf toch wel erg blij mee.

Foto's volgen a.s.a.p.
Natuurlijk is dat erg smaakgevoelig, maar een candy (oftwel Caddy) wit met donkere ramen en 16" triangle velgen + sportonderstel is het net wel, althans vind ik...... :?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Mick_up!
Vagling liefhebber
Berichten: 135
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 20:05
Locatie: Schiedam

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Mick_up! » wo 02 mei 2012, 16:03

spannend hoor. ik ben benieuwd naar de foto's
heb de white up nog niet in het wild gespot.

slaap lekker
:geek:
m'n rode uppie
high up! 75 pk, BMT
Executive, Dynamic 'Triangle', Kunstleder, Winter

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » wo 02 mei 2012, 16:19

dubbel-UP! schreef:
vwholic schreef:Bij Caddy ;)-wit heb ik altijd zoiets van "net niet". Niet lelijk maar ook niet wow. Denk dus dat ik dat heldere wit juist wel mooi zal vinden.
Voor mij was t ook eerste keus maar om praktische redenen een dark silver besteld (hoef je niet zo vaak te wassen). Maar omdat die pas ergens augustus zou kunnen worden geleverd de bestelling gewijzigd. Achteraf toch wel erg blij mee.

Foto's volgen a.s.a.p.
Natuurlijk is dat erg smaakgevoelig, maar een candy (oftwel Caddy) wit met donkere ramen en 16" triangle velgen + sportonderstel is het net wel, althans vind ik...... :?
Wat je zegt: t is smaakgevoelig. Gelukkig maar, anders reden we allemaal in dezelfde. t Ging ook over hoe ik een kleur "ervaar".

Ennehhh, k vind m niet lelijk hoor een candy witte. Maar t is niet mijn kleur voor een personenauto. Zal wel komen omdat ik vanuit mn werk nogal wat caddy's en transporters in die kleur heb gekocht. Krijg ik misschien verkeerde associatie van :geek: en okay, wellicht ook een verkeerd grapje dat caddy-wit :oops:
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Psycho_Mantis » wo 02 mei 2012, 17:24

vwholic schreef:
dubbel-UP! schreef:
vwholic schreef:Bij Caddy ;)-wit heb ik altijd zoiets van "net niet". Niet lelijk maar ook niet wow. Denk dus dat ik dat heldere wit juist wel mooi zal vinden.
Voor mij was t ook eerste keus maar om praktische redenen een dark silver besteld (hoef je niet zo vaak te wassen). Maar omdat die pas ergens augustus zou kunnen worden geleverd de bestelling gewijzigd. Achteraf toch wel erg blij mee.

Foto's volgen a.s.a.p.
Natuurlijk is dat erg smaakgevoelig, maar een candy (oftwel Caddy) wit met donkere ramen en 16" triangle velgen + sportonderstel is het net wel, althans vind ik...... :?
Wat je zegt: t is smaakgevoelig. Gelukkig maar, anders reden we allemaal in dezelfde. t Ging ook over hoe ik een kleur "ervaar".

Ennehhh, k vind m niet lelijk hoor een candy witte. Maar t is niet mijn kleur voor een personenauto. Zal wel komen omdat ik vanuit mn werk nogal wat caddy's en transporters in die kleur heb gekocht. Krijg ik misschien verkeerde associatie van :geek: en okay, wellicht ook een verkeerd grapje dat caddy-wit :oops:
Voor de duidelijkheid, Candy white is gebroken wit. Caddy's daarin tegen zijn normaal wit...

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » wo 02 mei 2012, 18:15

Vreemd. De voorraad caddy's en transporters bij Volkswagen bestaat voor een groot deel uit candy witte exemplaren. Is dat een andere Candy wit dan die van de up? Kan t me niet voorstellen maar zou kunnen. Zal t vrijdag gelijk 's vragen. Ben ik nu wel nieuwsgierig naar.

Maar mag ik voorstellen om deze discussie te sluiten. Voor zover dat nog niet duidelijk is: t was geenszins mijn bedoeling om de kleur candy wit als lelijk te bestempelen of anderszins negatief te benaderen. En als mensen aanstoot hebben genomen aan mijn woordspelinkje: mijn excuses.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Bryan » wo 02 mei 2012, 18:23

Hi vw holic,

Geloof de white up is 8-) 8-) 8-) 8-) , ik krijg hem aanstaande zaterdag 8-) 8-) ;)

Bryan

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » wo 02 mei 2012, 18:49

Bryan schreef:Hi vw holic,

Geloof de white up is 8-) 8-) 8-) 8-) , ik krijg hem aanstaande zaterdag 8-) 8-) ;)

Bryan
Leuk, jij hebt m toch al gezien? Voor mij is t echt nog een complete verrassing. Zit de uren te tellen tot vrijdag 11.00u.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Bryan » wo 02 mei 2012, 19:22

Hi,

Heb hem verschillende keren gezien en elke keer als hem zie weet ik gewoon dat ik de juiste keuze gemaakt heb.
Hij komt gewoon heel chic en solide over plus dat hij groter overkomt dan dat hij is.

Bryan

Gebruikersavatar
Roel
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: di 24 apr 2012, 22:13
Locatie: Amsterdam

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Roel » wo 02 mei 2012, 19:50

nog heeeel even en dan is het zover vwholic, good luck we wachten in spanning op je fotos ;)
The Only Way To Go Is UP!

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Up&Go » wo 02 mei 2012, 22:21

Weet je het kenteken al? Ik haal de mijne zaterdag op en krijg een kenteken beginnend met XB denk ik.

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » do 03 mei 2012, 00:21

Kenteken is met letters TZR. Net nog een "oude" dus. Mja, gelukkig zit ik daar dan weer niet mee :D
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Up-Jury » do 03 mei 2012, 09:09

Nog een uur :!: :!: :!: vwholic....een uur :!: :!: :!:
jammer dat het jenteken niet met x begint maarja jij hebt hem zo straks en lekker ff toeren ermee .....ik wens je zo veel plezier!!! ;)

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Comin' up! next friday

Bericht door Witte Reus » do 03 mei 2012, 10:43

Een uur :?: :?: Op mijn kalender is t vandaag pas donderdag, en da's wel bijna vrijdag maar nog niet helemaal :lol:
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Plaats reactie