Nieuw bakkie 11-03-14 opgehaald
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Nieuw bakkie 11-03-14 opgehaald
Het autotje is binnen rijdt prima
- Bijlagen
-
- foto 2.jpg (25.74 KiB) 10401 keer bekeken
Re: Nieuw bakkie 11-03-14 opgehaald
Veel plezier met de nieuwe auto.
Wij gaan de auto vrijdag ophalen.
Wij gaan de auto vrijdag ophalen.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Veel rijplezier!
Move UP! | 60 PK | BlueMotion | 3-deurs | Candy White | Maps&More | Executive | Reservewiel | Polo 6R antenne | Armsteun | Getinte ramen |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuke Mii!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Geniet ervan!! 

High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Leuk, weer een Miitje erbij. Welke uitvoering?
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Het is een Mii Style met sound system 6 speakers en navigatie.
Heb hem nu 3 dagen het rijdt prima maar in vergelijking met mijn vorige wagentje is deze toch wel erg traag en ik mis cruise control.
Heb hem nu 3 dagen het rijdt prima maar in vergelijking met mijn vorige wagentje is deze toch wel erg traag en ik mis cruise control.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Cruise control kun je in laten bouwen bij VAG Techniek. Snelle auto's zijn het niet. 

Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Begin er al aan te wennen zonder CC en bovendien is het erg duur.
Het ding heeft ook voordelen zo is de navigatie gewoon erg goed , en mijn vorige wagen was een 3 deurs nu met deze kan mijn 2½ jaar oude kleindochter gewoon makkelijk achterin het kinderzitje zonder dat ik een ½e hernia oploop daar deze 5 deurs is.
Het ding heeft ook voordelen zo is de navigatie gewoon erg goed , en mijn vorige wagen was een 3 deurs nu met deze kan mijn 2½ jaar oude kleindochter gewoon makkelijk achterin het kinderzitje zonder dat ik een ½e hernia oploop daar deze 5 deurs is.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat reed je hiervoor dan?
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Twingo Diesel met alle opties die er op dat moment waren .Dat is een 1,5 turbo diesel in een wagentje dat maar 950 kilo weegt. Die had ik gechip tuned van de standaard 85pk naar 117pk .De top lag op de TomDom op 202km maar dat heb ik maar eenmalig bij onze oosterburen geprobeerd.
Maar met de nieuwe opheffing van geen wegenbelasting was dat ding 221 per kwartaal dus ben ik op sites gaan shoppen voor inruil op eentje van de vag drieling. Goede prijs gehad maar toch een beetje met pijn in het hart.
Maar nu weer genieten van een fonkel nieuwe car.
Maar met de nieuwe opheffing van geen wegenbelasting was dat ding 221 per kwartaal dus ben ik op sites gaan shoppen voor inruil op eentje van de vag drieling. Goede prijs gehad maar toch een beetje met pijn in het hart.
Maar nu weer genieten van een fonkel nieuwe car.
Toch wel jammer dat je cc niet hebt gekozen op je fonkel nieuwe car, zo duur was het niet op de optielijst! Desalniettemin, veel plezier, en die cc komt er wel! Geloof me!
Sent from my XT897
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar heb ik ook eens ingereden. Behoorlijk giftig inderdaad. Nu lekker genieten van de Mii! 

- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:

Anders was de wagen veel duurder geworden.
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Leuk wagentje maar je bent 2e eigenaar ?
Aantal eigenaren privé / zakelijk 1 / 1
Aantal eigenaren privé / zakelijk 1 / 1
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Waarschijnlijk al eerder tenaamgesteld om zo de BPM te ontwijken?
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Geen idee of dat zo is ik kijk over 3 jaar weer voor een ander wagentje.
Hier kan je checken volgens mij ben ik bij de rdw eerste eigenaar alleen kenteken is van 3 weken geleden.
4-sxt-21 is het kenreken of probeer deze url
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=4sxt21
Hier kan je checken volgens mij ben ik bij de rdw eerste eigenaar alleen kenteken is van 3 weken geleden.
4-sxt-21 is het kenreken of probeer deze url
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=4sxt21
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Nee niet de eerste, want er staat 1 bij zakelijk en 1 bij prive
Heb je geen proefrit gemaakt dan? Het zijn inderdaad geen snelle auto's, maar wel lekker zuinig en ideaal in de stad..yoyoman schreef:Het is een Mii Style met sound system 6 speakers en navigatie.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Traag, sjah wat verwacht je van een 1.0 motortje.... CC is in te bouwen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |