Een kleiner VW-teken!!! Heeft wel iets

Heeft zeker zijn charmesMikester schreef:De spoiler blijft witVind ik dan weer net iets mooier.
Vind ik ook mooier maar op mijn Black Up! is dat spijtig genoeg standaardMikester schreef:Ook de zijramen achter worden niet getint. Vind dat tov de voorramen ook weer niet echt mooi.
We want pics hahaMikester schreef: Aanstaande donderdag gaat de up een dagje logeren en zal dan hopelijk met o.a. een zwart dak en donkere achterruit terugkomen.
Zit er dan geen donkere achterruit in??Mikester schreef:Thnx Cees! Ik had t al gezien op de foto's in dit topic. Aanstaande donderdag gaat de up een dagje logeren en zal dan hopelijk met o.a. een zwart dak en donkere achterruit terugkomen.
Noperobert schreef: Zit er dan geen donkere achterruit in??
Heb je de ruit met folie laten beplakken?GunSpeed schreef:Noperobert schreef: Zit er dan geen donkere achterruit in??
Mikester schreef:Thnx Ronde ET waarde is 35. T is een 7j velg, dus t past mooi.
Ik heb de ruit laten plakken met folie. Ik kon t triangle pakket nemen net donkere ramen, maar dat was me de 500e niet waard. Plus dat je dan de achterste ruiten ook donker krijgt. Dat vind ik bij een 5 deurs niet zo mooi
erg mooi gedaan!Mikester schreef:Thnx Ronde ET waarde is 35. T is een 7j velg, dus t past mooi.
Ik heb de ruit laten plakken met folie. Ik kon t triangle pakket nemen net donkere ramen, maar dat was me de 500e niet waard. Plus dat je dan de achterste ruiten ook donker krijgt. Dat vind ik bij een 5 deurs niet zo mooi