Zal ik mij ook maar eens even voorstellen dan?

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
SteGo
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: za 09 feb 2019, 12:24

Zal ik mij ook maar eens even voorstellen dan?

Bericht door SteGo » vr 17 mei 2019, 20:00

Hallo beste forumleden,

Ondanks dat ik al een tijdje had meegelezen op het forum (zelfs al voor ik lid werd) en inmiddels ook al een tijdje lid ben was het er nog niet van gekomen om me voor te stellen. Shame on me. :oops: :lol:

Maar liever laat dan nooit, dus bij dezen. ;)

Ik ben Stefan, 32 jaar en ben sinds eind januari in bezit van een Skoda Citigo CNG Sport uit 2014. Voor details over de auto en de projectjes die ik er al aan heb uitgevoerd en mogelijk nog ga uitvoeren zal ik binnenkort even een separaat topic aanmaken.
Dezent TD Dark.jpg
De afgelopen jaren reed ik vooral veel Japans; Daihatsu Cuore L701 & L276, Nissan Cube Z12 en een Toyota iQ. Desondanks zijn VAG-auto's mij niet vreemd want eerder heb ik jaren in een hele fijne VW Caddy 1.9TDI gereden (bouwjaar 1998). Die dieselmotor mis ik stiekem wel een beetje, wat een machtig fijne machine was dat. Maarjah een combinatie van roestende chassisbalken en op mezelf gaan wonen maakte dat het financieel wat lastig werd om die auto aan te houden. Daarna kwamen de Japannertjes. ;)
De automobiele carrière is overigens begonnen met een ander VAG-product; een VW Polo Fox Coupe uit 1990.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Zal ik mij ook maar eens even voorstellen dan?

Bericht door Autheo » vr 17 mei 2019, 21:31

Welkom! De driedeurs Citigo op CNG zie je niet veel, leuk dat je die hier laat zien.

Gebruikersavatar
NickAlan
Vagling liefhebber
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 27 apr 2018, 15:48
Locatie: Groningen

Re: Zal ik mij ook maar eens even voorstellen dan?

Bericht door NickAlan » vr 17 mei 2019, 23:49

Welkom!
VOLKSWAGEN up! Beats 2018
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.

Insta: dutch_upbeats

Afbeelding

SteGo
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: za 09 feb 2019, 12:24

Re: Zal ik mij ook maar eens even voorstellen dan?

Bericht door SteGo » za 18 mei 2019, 08:21

Autheo schreef:
vr 17 mei 2019, 21:31
Welkom! De driedeurs Citigo op CNG zie je niet veel, leuk dat je die hier laat zien.
Bedankt!

De driedeurs variant vind je inderdaad maar zelden op CNG, maar ook überhaupt een Citigo op CNG. Ik heb de afgelopen jaren wel eens vaker naar CNG auto's gekeken en als het je dan specifiek naar de VAG-drieling ging kijken dan waren de meeste (witte) Up!'jes, enkele (ook vaak witte) Mii'tjes en zo nu en dan eens een Citigo.

Mijn exemplaar is overigens een Duitse importer, hij is door de vorige eigenaar naar Nederland gehaald. Ik heb geen idee of Citigo's op CNG daar procentueel gezien meer verkocht zijn dan hier.
Afbeelding

Plaats reactie