Witte Mii-tje

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Mii-Too
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 15 feb 2019, 08:29

Witte Mii-tje

Bericht door Mii-Too » di 26 mar 2019, 21:39

Even voorstellen.....

Ik ben Etienne en woon in het midden van het land.
Door persoonlijke omstandigheden heeft mijn vrouw na 20 jaar haar eigen onderneming moeten stopzetten.
Van onze 3 jaar geleden aangeschafte Peugeot Partner hebben we afscheid moeten nemen en daar is een full options witte Mii voor in de plaats gekomen.

Zelf rijd ik in een Skoda Octavia Combi 3PFL met DSG, Panodak, Sportstoelen, 18", enz.., waarin diverse mod's middels VCDS zijn doorgevoerd.
Het "mini-containertje" moest daarom wel voorzien zijn van de nodige luxe..... :whistle: en ook daar wil ik het één en ander aan (laten) wijzigen.
Twee weken geleden hebben we bij een dealer in Wageningen onze nieuwe aanwinst kunnen ophalen en ..... toegegeven voor zo'n klein karretje rijdt het zeker niet slecht. De ruimte en functionaliteit van de Partner hebben we in het begin wel gemist, maar door het toepassen van een beetje creativiteit is het meeste toch gelukt.

De witte Mii is een vijfdeurs van eind 2014 in een Sport Dynamic uitvoering. Voorzien van stoelverwarming, CC, PDC, PID, Panodak, enz.
Bij de aflevering is er als optie nog een dubbel uitlaatsierstuk geplaatst. Staat wel leuk, klinkt wat blikkerig .....

2XNZ34_1_1[1].jpg

De volgende modificaties staan nog op de wensenlijst:
- Upgrade motorsoftware van 60PS naar 75PS;
- Plaatsen dubbele raambediening (als er nog een volledige beschrijving is, graag !!. De meeste foto's op het forum zijn niet meer zichtbaar);
- Plaatsen lichtschakelaar met bedrade lichtsensor en bluetooth (vandaag ontvangen uit het verre oosten);
- Verlichting in kofferruimte;
- OBD aanpassingen:
* Anti-carjacking (deuren op slot bij 15 km/u);
* Schuifdak open/dicht met afstandsbediening;
* DRL via mistlampen;
* Activeren bochtverlichting;
* Verbruik van L/km naar km/L;
* Teardrop wiping wisser voorzijde;
* Parkeerhulp volume aanpassen;
- Update kaarten van PID (PID was van een UP!, deze m.b.v. tips op dit forum kunnen instellen voor SEAT.
Wellicht kan iemand me helpen aan de laatste kaarten van NL, DE, FR, BE, LU, deze zijn nu nog van 2012 .... :(
Verder dan deze landen komen we toch niet !!);
- Wrappen met zwart glimmend folie van het dakdeel achter het Panodak;
- Wrappen van het dashboardpanel (nu grijsmetallic, wijzigen in een vrolijker design);
- Wrappen van het onderste deel van de achterbumper;
- Wellicht nog andere velgen (deze zijn wel K.. met P.... om goed schoon te maken)
- Dat wat er nog opborrelt ...... (het blijft natuurlijk de auto van misses en die houdt zelf niet zo van alle poespas .... :D)

Ik hoop op dit forum net zo veel tips, tricks en leesplezier te ervaren als ik al op het Skodaforum heb.

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Witte Mii-tje

Bericht door Caddykaatje » di 26 mar 2019, 22:10

Welkom, plannen zat 👍
Volkswagen UP GTI

Gebruikersavatar
NickAlan
Vagling liefhebber
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 27 apr 2018, 15:48
Locatie: Groningen

Re: Witte Mii-tje

Bericht door NickAlan » di 26 mar 2019, 22:18

Welkom! Leuke Mii en nog genoeg aan te passen dus!
VOLKSWAGEN up! Beats 2018
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.

Insta: dutch_upbeats

Afbeelding

Kaigroenewald
Forum newbie
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 24 mar 2019, 22:47
Locatie: Tilburg

Re: Witte Mii-tje

Bericht door Kaigroenewald » wo 10 apr 2019, 06:05

Welkom,

Wat een mooie wensenlijst! Hopelijk lukt dit alles en kunnen wij hierover lezen op dit forum, dat lijkt mij leuk. Heel veel succes er mee!

Groetjes,
Kai
Instagram: just_a_vwup

Plaats reactie