Ook ik mag mee doen!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
AJH
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 18 feb 2016, 00:51
Locatie: Fryslân

Ook ik mag mee doen!

Bericht door AJH » do 18 feb 2016, 21:28

Zo, ook ik ben nu met een up! virus besmet... Kende dit forum al sinds de oprichting (Tom had toentertijd op een ander forum een link geplaatst naar zijn nieuwe forum) en zo nu en dan keek hier ik ook wel even rond! Echter, had ik nog altijd geen auto en had dus eigenlijk ook geen geldige reden om me hier aan te melden.

Maar dat is deze week veranderd, heb mijn eerste auto aangeschaft en het is dus een up! geworden, ach hoef verder ook niet te vertellen waarom en alles, want denk dat we allemaal hetzelfde idee hebben over de up! :lol:
Ik zal me maar even netjes voorstellen, ik ben Atte, 23 jaar oud en kom uit het hoge noorden wat ze Friesland noemen. Ik had nooit een auto nodig, want deed altijd alles op de fiets en wanneer ik een auto nodig had, pakte ik die van mijn moeder wel (zo'n mooie Touran, die iets grotere up!). Maar vanwege het feit dat het de bedoeling is dat ik zo'n half jaar in Frankrijk ga werken leek het me toch wel eens handig om een mooi bakkie te hebben en dus voor de up! gekozen!

Deze 75 pk sterke driedeurs Move up! komt uit april 2012 en heeft zo'n 60.000 km op de teller staan. De bedoeling is dat er nog wel het één en andere gaat veranderen en heb hier dan ook al de nodige ideeën opgedaan! Echter, zal ik jullie hulp wel zo nu en dan nodig hebben, want wat betreft auto's ben ik nog een leek... Maar ik heb alle vertrouwen in dat het wel goed zal komen en dat jullie mij altijd wel hulp kunnen bieden.

Genoeg geluld, hier even een fotootje van mijn zwarte up!.
UP.jpg
UP.jpg (161.01 KiB) 2207 keer bekeken
Mei freonlike groetnis,

Atte

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Ook ik mag mee doen!

Bericht door Autheo » do 18 feb 2016, 22:18

Soyez le bienvenu! Beaucoup de plaisir avec ta bagnole. :text-welcomewave:

Gebruikersavatar
BartvanD
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: di 12 jan 2016, 15:23
Locatie: Zuid Holland

Re: Ook ik mag mee doen!

Bericht door BartvanD » do 18 feb 2016, 22:52

Oftewel...welkom en veel plezier op het forum. :mrgreen:
Seat Mii 2016# SportConnect# 60pk# CandyWhite# 5-deurs# panoramisch schuifdak# 15" Ania# Seat Soundsystem# Seat Armsteun# LED upgrade+X-tremevision#

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ook ik mag mee doen!

Bericht door Tom Westendorp » vr 19 feb 2016, 07:37

Welkom! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst ook! Via welk forum heb je de link gevonden? Daar ben ik nou wel benieuwd naar. Veel plezier hier!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
AJH
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 18 feb 2016, 00:51
Locatie: Fryslân

Re: Ook ik mag mee doen!

Bericht door AJH » vr 19 feb 2016, 11:29

Bedankt heren!

Dat was op het Driving-Fun forum toen, ik keek daar wel eens wat rond en zodoende kende ik het forum dus toen ook al.
Mei freonlike groetnis,

Atte

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ook ik mag mee doen!

Bericht door Tom Westendorp » vr 19 feb 2016, 12:16

Goed om te lezen! Daar kom ik eigenlijk niet meer zo vaak.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie