Graag stel ik me voor!!!!!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Nemad » vr 25 mei 2012, 22:40

Mijn naam is Jorgen,

Ik ben reeds 12 jaar werkzaam als verkoopadviseur bij de grootste Volkswagen dealer in het zuiden van het land. Mijn vrouw rijdt sinds jaren auto's van tussen de 500 en 4.000 euro (tweede auto, want ik rijd een Volkswagen Passat Variant Highline 1.4 TSI 122pk DSG als demonstratiewagen). De langst gereden prive auto (dik 4,5 jaar) was een Volkswagen Golf cabriolet 1.8i 90pk van bouwjaar 1996. Afgelopen december hebben we deze verkocht en een Renault Scenic van bouwjaar 2000 terug gekocht. Mijn vrouw wilde graag 4 deuren, airco en iets meer comfort in de winter. Maar helaas........drie weken geleden hield de versnelingsbak het voor gezien.

Tijd voor een andere oplossing.........
Eind vorig jaar was ik in de gelukkige positie dat ik van mijn werkgever de introductie/training van de nieuwe Up! in Alicante, Spanje mocht meemaken. Hier ben ik eigelijk enigzins verzot geraakt! Mijn vrouw wilde een 4-deurs dus afgelopen 15 mei heb ik hem besteld.......een 'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'. Tevens wordt de auto voorzien van 'luxe' opgelegde kentekenplaten, velours mattenset met 'Up!' opschrift, 'Up!' logo in stuurwiel en Volkswagen instapfolie.
Op de dag van bestelling werd er produktieweek 31 gecommuniceerd, maar inmiddels is dit terug gelopen tot produktieweek 26. Leuk om te weten is dat vanaf week 22, modeljaar 2013 geproduceerd wordt door Volkswagen. De wijzigingen t.o.v. Modeljaar 2012 zijn een uitbreiding van het ESP-systeem met een Hill Hold functie en de 'AC knop' wordt gewijzigd in 'A/C knop'. Uitgaande van produktieweek 26 verwacht ik dat onze nieuwe auto week 28/29 binnen zal komen.
Uiteraard laat ik iets horen als het zover is!

Groeten, Jorgen
Bijlagen
High Up! klein.JPG
High Up! klein.JPG (15.13 KiB) 3126 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Nemad op ma 10 sep 2012, 16:53, 8 keer totaal gewijzigd.
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Up-Jury » za 26 mei 2012, 11:31

Welkom!

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Ben » za 26 mei 2012, 11:50

Welkom
Steeds meer VAGers
Moet toch een speciale auto zijn de UP :D
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Martin33 » za 26 mei 2012, 15:53

Hoi Jurgen ook welkom op het forum. Wat is hild hold? is dat als je op een helling staat de auto niet naar achteren rolt? maar kan toch alleen met automaat? en is er nog een verschil in de airco of alleen een andere knop? Ik heb mijn auto besteld op 22 mei maar wordt pas eind augustus.......
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door eas » za 26 mei 2012, 18:00

welkom
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Tess » zo 27 mei 2012, 01:33

Hoi, welkom! Leuke werkgever heb jij!
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig wat de verschillen zijn van week 21 en week 22 zijn ?????
Mijn UP is namelijk afgelopen week (21) geproduceerd........ . (dus nog versie 2012??????)
Voordeel is dat hij mss al op transpoort is richting NL!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Nemad » ma 28 mei 2012, 20:28

Iedereen bedankt voor het welkom heten......
Hill hold zorgt er inderdaad voor dat de auto op een helling niet naar achteren rolt. Als de koppeling is ingetrapt en het rempedaal wordt los gelaten blijven de remmen nog een paar seconden actief. De verandering m.b.t. de airco is alleen de tekst op de knop! Bovenstaande zijn de enige wijzingen aan de Up! voor modeljaar 2013. Alle te produceren Up's zijn m.i.v. produktieweek 22 van modeljaar 2013!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Tom Westendorp » ma 28 mei 2012, 21:24

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Psycho_Mantis » di 29 mei 2012, 21:25

Nemad schreef:Iedereen bedankt voor het welkom heten......
Hill hold zorgt er inderdaad voor dat de auto op een helling niet naar achteren rolt. Als de koppeling is ingetrapt en het rempedaal wordt los gelaten blijven de remmen nog een paar seconden actief. De verandering m.b.t. de airco is alleen de tekst op de knop! Bovenstaande zijn de enige wijzingen aan de Up! voor modeljaar 2013. Alle te produceren Up's zijn m.i.v. produktieweek 22 van modeljaar 2013!
Hill hold is totaal niet interessant voor nederland. Het kan handig zijn voor de parkeer garage misschien :lol:
Als je op vakantie gaat is het het handig, maar veder niet.
En het knopje maakt natuurlijk ook niet echt uit :D

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door up! » za 02 jun 2012, 00:01

Welkom Nemad!

Ik vind hillhold overigens wel een heel handige functie, had ik op me eerdere Audi's ook. Ben je op zondag 24 juni ook bij de Audi meeting bij Audi Centrum Tilburg?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Nemad » za 02 jun 2012, 19:05

Juist ook in Nederland kan hill hold erg gemakkelijk zijn! Het werkt niet alleen op een helling, maar op alle momenten dat de auto niet horizontaal staat. Bijvoorbeeld voor het stoplicht, waar door optrekkende auto's het wegdek niet meer vlak is. En wat te denken van de Up! rijders in Zuid Limburg?

Ik weet nog niet of ik bij de Audi meeting aanwezig ben!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Martin33 » za 02 jun 2012, 19:08

Nemad schreef:Juist ook in Nederland kan hill hold erg gemakkelijk zijn! Het werkt niet alleen op een helling, maar op alle momenten dat de auto niet horizontaal staat. Bijvoorbeeld voor het stoplicht, waar door optrekkende auto's het wegdek niet meer vlak is. En wat te denken van de Up! rijders in Zuid Limburg?

Ik weet nog niet of ik bij de Audi meeting aanwezig ben!
of de uppers die in Limburg op vakantie komen of een vlaai halen tijdens de inrijperiode :D
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Marantz » zo 03 jun 2012, 18:21

Nemad schreef:Iedereen bedankt voor het welkom heten......
Hill hold zorgt er inderdaad voor dat de auto op een helling niet naar achteren rolt. Als de koppeling is ingetrapt en het rempedaal wordt los gelaten blijven de remmen nog een paar seconden actief. De verandering m.b.t. de airco is alleen de tekst op de knop! Bovenstaande zijn de enige wijzingen aan de Up! voor modeljaar 2013. Alle te produceren Up's zijn m.i.v. produktieweek 22 van modeljaar 2013!
Ik heb mijn UP besteld op 18-5 en wordt volgens de dealer afgeleverd in week 25.
Houd dit in dat ik dan model 2013 zal ontvangen ?

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Nemad » zo 03 jun 2012, 21:43

Ligt eraan wat de produktieweek van de auto is..........
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door JuP ! » do 14 jun 2012, 07:50

Gefeliciteerd met je verjaardag !! ;)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Chily
Forum newbie
Berichten: 98
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 10:49
Locatie: Midden Nederland

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Chily » do 14 jun 2012, 11:09

Welkom hier op het forum.
Onze Up! wordt in dezelfde week gemaakt, we hebben dan ook bijna dezelfde uitvoering gekozen.
Ik heb ook nog een panoramadak.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door up! » do 14 jun 2012, 11:12

gefeliciteerd met je verhaardag!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Ron UP » do 14 jun 2012, 11:39

up! schreef:gefeliciteerd met je verhaardag!
Hahaha, misschien issie wel kaal :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Nemad » zo 17 jun 2012, 00:28

Iedereen bedankt voor de felicitaties.........
weer een jaartje ouder.
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Graag stel ik me voor!!!!!

Bericht door Nemad » wo 27 jun 2012, 00:50

Deze week (26) wordt onze nieuwe Up! geproduceerd.
Over twee/drie weken zal hij dan bij de dealer zijn............
Erg spannend, ondanks dat ik ze zelf iedere dag verkoop en aflever!

Vandaag heb ik nog een origineel Volkswagen Up! hoesje besteld voor de Maps & More (art.no 1S0 087 315 041).
Ook heb ik een embleem met Up! opschrift besteld voor in het stuur (art.no 1S0 498 685 A N0R).
Dit logo kan alleen onder in het stuur van een High Up! worden gemonteerd (standaard bij een White en Black Up!) en maakt het naar mijn mening wel "af".
Naast het velours mattenset met Up! logo (art.no 1S1 061 270) komt er in de auto ook een originele set aluminium pedalen (art. no 8N1 064 200). Deze laatste is bij de dealer in de aanbieding voor € 39,- inclusief montage!

Het enige waar ik nog over twijfel is de instapfolie en de beschermfolie voor de acherbumper.
Ook lijkt het me erg leuk om (tijdelijk) de stickers "This site Up!" op de achterruit te plakken.
Maar dit beslis ik wel als de auto er is.
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

Plaats reactie