Ik ben Arjan, getrouwd, 2 kids en woonachting in een dorp van de Gemeente Ede, op de rand van de Veluwe.
Al regelmatig op dit forum rond gekeken en uiteindelijk ook maar een account aangemaakt.
Via google kom je met regelmaat weer op dit forum terecht.
En ik denk dat dit forum wel zo ongeveer dé place2be is voor kennis rondom de Up!/Citigo/Mii drieling.
Respect voor alle auto's en de diverse mods die er aan gedaan zijn.
Heb al vele uren lekker zitten lezen en foto's gekeken.
En waarom dan wel ?
Mijn vrouw in ik hebben 2e Pinksterdag een witte Seat Mii Chill-Out gekocht uit begin 2014
Het was al een hele lange tijd de auto die zij graag zou willen rijden.
En sinds een paar maanden hebben we besloten dat we haar huidige Toyota Corolla Verso uit 2002 zouden gaan inruilen op een Mii als we de geschikte auto konden vinden.
De details en foto's komen zodra de auto op de oprit staat.
Deze kunnen we ophalen begin juni.
Ik heb al verschillende antwoorden gevonden op vragen die ik had.
Toch heb ik nog wel wat andere zaken die mij nu nog niet helemaal duidelijk zijn maar ik verwacht dat wanneer de auto op de oprit staat en ik met de auto, de audio en de navigatie kan gaan spelen mij al wel e.e.a. duidelijker zal worden.
Maar ik heb ook nog niet het hele forum door gespit.
Verder denk ik dat ik nog wel op een aantal modificaties die ik gezien heb vragen ga stellen want ik heb diverse mooie dingen gezien waar ik ook wel mee aan de slag wil.
De eerste zaken waar ik wat mee wil gaan doen zijn"
- Uitlaat sierstuk (enkele of dubbele)
- Striping op zijkant (om de auto een 'eigen touch' te geven)
Maar eerst maar eens lekker gaan rijden en dan zien we wel verder
Er was voor mij één punt waar ik wat moeite mee had bij de aankoop van deze auto.
De auto heeft tamelijk lichte bekleding en met 2 kinderen verwacht ik hier wel wat 'problemen' mee
Hier even een voorbeeld foto van internet.

Mijn vrouw, Regina, is het er wel een beetje mee eens maar alles is schoon te maken en anders vinden we daar wel weer een oplossing voor is haar motto.
Hier op het forum heb ik al wel e.e.a. in leder gezien maar geef zelf meer voorkeur aan donkere stof.
Maar het lijkt erop of dat nauwelijks verkrijgbaar is.
Voorlopig nog even wachten op de aflevering.
En wat betreft het interieur.. we gaan het gewoon meemaken......
Groeten,
Arjan