Ik kom even gluren

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Huismus
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 08 sep 2014, 09:24

Ik kom even gluren

Bericht door Huismus » di 09 sep 2014, 10:01

Hallo allen!

Ik heb me hier aangemeld om jullie verhalen over de Up te lezen. Zelf heb ik er nog geen, zit wat te twijfelen tussen de Up en anderen (o.a. de Sandero). Aan jullie dus de taak om mij hier te overtuigen :p

Groeten, Martin

Gebruikersavatar
DerMeister
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 09:09
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik kom even gluren

Bericht door DerMeister » di 09 sep 2014, 10:22

Welkom en veel plezier hier!

Maar heb je al in een van deze wagens proefgereden?
Denk dat de keuze dan heel makkelijk word ;)
Grt, Per

Only Music Survives!!

sportmii
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: di 10 jun 2014, 11:11

Re: Ik kom even gluren

Bericht door sportmii » di 09 sep 2014, 10:41

Sandero? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
Ga maar eens rijden dan is de keus niet zo moeilijk lijkt mij.

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Ik kom even gluren

Bericht door HeHo » di 09 sep 2014, 10:44

Sandero? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee gekheid... :oops:

Bij aankoop van een Sandero krijg je geld toe toch? :mrgreen:

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Ik kom even gluren

Bericht door GuidoUp » di 09 sep 2014, 12:26

Een echte vag of een namaak Renault.... Zeer groot verschil


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Autheo » di 09 sep 2014, 15:43

Hartelijk welkom, gluurder! Leuk dat je ons de opdracht geeft om je te overtuigen bij je keuze tussen een Up! (of Citigo of Mii?) en een Sandero.
Zelf ben ik niet zo iemand die graag een ander overtuigt. Ik respecteer graag ieders keuze en argumenten. Hier op het forum kun je een heleboel stof vinden om die keuzes en argumenten voor een Vagling op een rijtje te zetten. Ook kan ik me prima argumenten en keuze's voorstellen om juist voor die Sandero te gaan. Hier op het forum zullen er velen zijn, die de Sandero minder zullen waarderen. Maar de meningen hier zijn beslist gekleurd, anders hadden ze hier niet voor een Vagling gekozen. Elke auto, of het nu de up! of de Sandero is, heeft zijn plussen en minnen. De afweging welke voor jou het zwaarste wegen, zul je toch echt zelf moeten maken, dus mijn uitnodiging aan jou is: laat ons juist die argumenten eens horen, die jou kunnen overtuigen.

Hoe dan ook is mijn advies: lees vooral reviews van gebruikers. Hier op het forum kun je een hele reeks van de Vagling vinden: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=3111. Maar kijk bijvoorbeeld ook op de Autoweek site, en zoek daar de reviews van de Sandero op. Volgens mij kan je dat helpen in je zoektocht. Laat ons vooral weten wat je uiteindelijk overtuigt! Veel succes. ;)

Overigens wil ik nog wel een kanttekening maken bij de informatie die je hier vindt: je zult misschien soms schrikken van allerlei 'gebreken' en 'onvolkomenheden' waarover soms geklaagd wordt. Volgens mij staan die soms niet in de goede verhouding tot de pluspunten. Vaak wanneer iets niet helemaal naar wens gaat, zoekt men zijn heil op een forum om goede oplossingen te vinden. En degenen die heel erg tevreden zijn, laten dat juist minder vlug horen. Ik weet niet of er een Sandero forum is, maar daar zal dan ongetwijfeld hetzelfde voor gelden. Succes om het kaf van het koren te scheiden. En als er na je zoektocht concrete vragen over blijven, stel ze gerust!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pop Up! » di 09 sep 2014, 17:22

Welkom Martin! Succes met je keuze...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tom Westendorp » di 09 sep 2014, 19:22

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Ik kom even gluren

Bericht door oppermii » wo 10 sep 2014, 12:39

sportmii schreef: Ga maar eens rijden dan is de keus niet zo moeilijk lijkt mij.
+1

Gebruikersavatar
Huismus
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 08 sep 2014, 09:24

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Huismus » do 11 sep 2014, 08:51

Hallo allemaal! Bedankt voor het welkom :D Ik maak me nog niet direct populair met mijn Sandero uitspraken geloof ik hehe :P Ik heb inderdaad nog geen proefrit gemaakt. Ik zit nog een beetje in de rondvraag en internetresearchfase. Maar ik zal snel eens twee proefritjes regelen dan.

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door vwupassen » do 11 sep 2014, 10:28

Ben het met de rest eens. Gaan eens rijden in 1 van de drieling en in de Sandero. Dan weet je genoeg. Dacia mag dan auto's maken tegen budgetprijzen, maar dat zie je er ook aan af. Alles is keihard plastic van binnen zonder enige uitstraling en luxe.
Afwerking is matig en je kan heel duidelijk zien dat er onderdelen gebruikt zijn van oudere auto's. (o.a. Clio)
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
JCC
Vagling liefhebber
Berichten: 244
Lid geworden op: za 01 feb 2014, 10:49

Re: Ik kom even gluren

Bericht door JCC » do 11 sep 2014, 11:37

En misschiens is de nieuwe hyundai i10 wat. Komt overal ook goed uit de test.

Plaats reactie