Even voorstellen..

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Jup!
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:36
Locatie: Ravenstein

Even voorstellen..

Bericht door Jup! » wo 02 mei 2012, 17:40

Hallo allemaal!

Vandaag voor het eerst op dit forum terecht gekomen en meteen maar even geregistreerd aangezien ik nu sinds een kleine twee maanden in een hele fijne rode Take Up! rijdt :)

De keuze is uiteindelijk op de up gevallen omdat je er simpelweg als bestuurder erg veel ruimte in hebt.
In vergelijking met bijvoorbeeld de nieuwe twingo of de aygo, is er in de up een zee aan ruimte!
Overigens deel ik de up samen met mijn broer (thomUp!) en aangezien wij beiden ruim boven de twee meter zijn, was de ruimte natuurlijk de doorslaggevende factor!

Het is voor ons beide onze eerste auto en tot nu toe bevalt ie super!
Take Up! | Tornado Rood | 60pk |

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Even voorstellen..

Bericht door ThomUp! » wo 02 mei 2012, 17:41

:D
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Even voorstellen..

Bericht door Bryan » wo 02 mei 2012, 18:24

Hi welkom op het forum ;)

Bryan

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Even voorstellen..

Bericht door šváb » wo 02 mei 2012, 18:25

Welkom allebei! Das nog eens handig om een auto met je broer te delen!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Even voorstellen..

Bericht door Ben » wo 02 mei 2012, 18:56

Welkom
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
Roel
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: di 24 apr 2012, 22:13
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen..

Bericht door Roel » wo 02 mei 2012, 19:45

welkom!
The Only Way To Go Is UP!

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Even voorstellen..

Bericht door eas » wo 02 mei 2012, 20:45

welkom
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen..

Bericht door Up-Jury » wo 02 mei 2012, 20:49

Welkom Jup 2 :)

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen..

Bericht door Tess » wo 02 mei 2012, 21:16

Welkom beide op dit forum! Goede kleur keuze !!! ;) En fijn om te horen dat hij zo goed bevalt!
Zelf zit in nog (on)geduldig te wachten op mijn rode move UP.
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Ken
Vagling liefhebber
Berichten: 118
Lid geworden op: do 19 apr 2012, 19:44
Locatie: Alkmaar

Re: Even voorstellen..

Bericht door Ken » wo 02 mei 2012, 22:18

Hey grappig, heb zelf ook de up! gekozen omdat dit de enige auto was waar ik in pas (205cm).
Ik heb diverse type auto's in deze klasse bekeken, maar up! was enige met zeeën aan ruimte!
Maar wil je niet gebanned worden moet je wel straks even foto's posten op het forum van je up! :D :lol: ;)

Btw, wat doen jullie als een van jullie schade maakt? Wie gaat die meer prijs betalen van je premie? Degene waar de verzekering op naam staat? Degene die de schade maakt? Of delen jullie die kosten dan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel || :P

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Even voorstellen..

Bericht door up! » wo 02 mei 2012, 22:48

Welkom JuP !
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Even voorstellen..

Bericht door ThomUp! » do 03 mei 2012, 08:23

Ken schreef:Hey grappig, heb zelf ook de up! gekozen omdat dit de enige auto was waar ik in pas (205cm).
Ik heb diverse type auto's in deze klasse bekeken, maar up! was enige met zeeën aan ruimte!
Maar wil je niet gebanned worden moet je wel straks even foto's posten op het forum van je up! :D :lol: ;)

Btw, wat doen jullie als een van jullie schade maakt? Wie gaat die meer prijs betalen van je premie? Degene waar de verzekering op naam staat? Degene die de schade maakt? Of delen jullie die kosten dan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
In de link wat foto's :)
http://imageshack.us/g/836/schermafbeelding2012022de.png/
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Even voorstellen..

Bericht door TOP UP! » do 03 mei 2012, 08:43

Welkom :)

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen..

Bericht door Tess » do 03 mei 2012, 18:54

ThomUp! schreef:
Ken schreef:Hey grappig, heb zelf ook de up! gekozen omdat dit de enige auto was waar ik in pas (205cm).
Ik heb diverse type auto's in deze klasse bekeken, maar up! was enige met zeeën aan ruimte!
Maar wil je niet gebanned worden moet je wel straks even foto's posten op het forum van je up! :D :lol: ;)

Btw, wat doen jullie als een van jullie schade maakt? Wie gaat die meer prijs betalen van je premie? Degene waar de verzekering op naam staat? Degene die de schade maakt? Of delen jullie die kosten dan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
In de link wat foto's :)
http://imageshack.us/g/836/schermafbeelding2012022de.png/

Mooie UP! Glimt hij nu nog steeds zo mooi????
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Even voorstellen..

Bericht door ThomUp! » do 03 mei 2012, 19:53

Tess schreef:
ThomUp! schreef:
Ken schreef:Hey grappig, heb zelf ook de up! gekozen omdat dit de enige auto was waar ik in pas (205cm).
Ik heb diverse type auto's in deze klasse bekeken, maar up! was enige met zeeën aan ruimte!
Maar wil je niet gebanned worden moet je wel straks even foto's posten op het forum van je up! :D :lol: ;)

Btw, wat doen jullie als een van jullie schade maakt? Wie gaat die meer prijs betalen van je premie? Degene waar de verzekering op naam staat? Degene die de schade maakt? Of delen jullie die kosten dan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
In de link wat foto's :)
http://imageshack.us/g/836/schermafbeelding2012022de.png/

Mooie UP! Glimt hij nu nog steeds zo mooi????
Was dat maar zo!! Gelukkig is de wasstraat vlakbij 8-)
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Even voorstellen..

Bericht door Piedro » za 05 mei 2012, 00:38

Welkom! En slim om een auto te delen, scheelt aanzienlijk in de kosten. Wel onderling goede afspraken maken... ;)
Veel plezier met de wagen (en natuurlijk ook hier!).

P.S. Misschien is het handiger om een andere forumnaam te kiezen, aangezien er al een 'Jup!' bestaat.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen..

Bericht door Up-Jury » za 05 mei 2012, 09:28

Piedro schreef:P.S. Misschien is het handiger om een andere forumnaam te kiezen, aangezien er al een 'Jup!' bestaat.
Nah ik denk dat dat niet nodig is de namen worden goed gekeurd door de beheerder.
je hebt een Jup! en een Jup !
je hebt ook een High-up en High-uppie.

:P

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Even voorstellen..

Bericht door Ron UP » za 05 mei 2012, 13:11

Nu nog een High Juppie hahaha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Even voorstellen..

Bericht door RonaldNL » za 05 mei 2012, 22:46

Singing ai ai yUPpie yUPpie yeee , Singing ai ai yUPpie yUPpie yeee whieee :D :lol:
The Only Way is UP!

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Even voorstellen..

Bericht door up! » za 05 mei 2012, 23:00

Up-Jury schreef:
Piedro schreef:P.S. Misschien is het handiger om een andere forumnaam te kiezen, aangezien er al een 'Jup!' bestaat.
Nah ik denk dat dat niet nodig is de namen worden goed gekeurd door de beheerder.
je hebt een Jup! en een Jup !
je hebt ook een High-up en High-uppie.

:P
Ik vind het ook wat verwarrend, al die mensen met up in hun naam, had gehoopt dat ik in mijn uppie zou blijven :lol:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Plaats reactie