Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Even voorstellen

Bericht door Tess » ma 09 apr 2012, 20:04

Hallo allemaal, ook ik wil mij graag even aan jullie voorstellen ....... . Ik ben Tess en ik heb afgelopen vrijdag mijn UP! Besteld! Een move UP bm, rood, all Weather banden met t executieve pakket erop. Oplevering in week 22 hoopt de dealer en van mij mag het veel eerder zijn! Kan niet wachten dat hij er straks is maar dat is bij jullie allemaal zo! Daarom vindt ik het extra leuk dat ik jullie hier gevonden heb en zal dan ook regelmatig hier te vinden zijn. Groetjes Tess
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Even voorstellen

Bericht door Bryan » ma 09 apr 2012, 20:10

Hi tess,

Welkom,... En gefeliciteerd met je UP.......en nu gezellig met velen van ons in de wachtkamer :lol: :lol: ;) ....nee zonder gekheid het wachten word straks beloont ;)

Bryan

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door henri » ma 09 apr 2012, 20:19

Welkom. Je bent niet de enige, die in afwachting is van zijn/haar Up ;) Veel plezier hier op het forum!

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Even voorstellen

Bericht door eas » ma 09 apr 2012, 20:28

welkom , dan kunnen we samen wachten :D
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Even voorstellen

Bericht door Ron UP » ma 09 apr 2012, 20:36

Welkom bij ut clUPpie :D
Laatst gewijzigd door Ron UP op ma 09 apr 2012, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Even voorstellen

Bericht door up! » ma 09 apr 2012, 20:45

Welkom Tess! Je hebt een mooie UP besteld. Heb je ook over andere kleuren dan rood nagedacht?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Even voorstellen

Bericht door High-up! » ma 09 apr 2012, 21:35

Welkom Tess!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » di 10 apr 2012, 12:52

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen

Bericht door Tess » di 10 apr 2012, 15:38

up! schreef:Welkom Tess! Je hebt een mooie UP besteld. Heb je ook over andere kleuren dan rood nagedacht?
Rood was mijn eerste voorkeur, maar heb ook nog even over de licht blauwe kleur nagedacht. Eigenlijk vond ik alle kleuren mooi...... .
Het is gewoon een hele mooie auto..... . ;)
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Cees
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 11:02
Locatie: Krommenie

Re: Even voorstellen

Bericht door Cees » di 10 apr 2012, 18:44

Welkom ;)

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen

Bericht door Tess » di 17 apr 2012, 20:55

Kwam ik er toch vandaag achter toen ik vol trots vertelde dat ik een UP gekocht heb dat ik nog een collega met UP! Heb!!!!! :D :D :D :D :D
Echt helemaal leuk!!! Heb haar gelijk over ons forum hier verteld! Volgende week ga ik ff haar UP bewonderen ze was nu op de fiets :( . Ze rijd trouwens in een witte move up....... :D
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Even voorstellen

Bericht door Ron UP » wo 18 apr 2012, 00:50

Geinig toch Tess :D
Ik heb mn collega ook al 13 weken gek gemaakt over de UP, hij vorige week gekocht en gisteren al opgehaald. Is een mooie witte High Up , dus je weet waarschijnlijk wel waar we het nu over hebben tijdens onze nachtdienst :mrgreen: :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen

Bericht door Tess » wo 18 apr 2012, 22:45

Ron UP schreef:Geinig toch Tess :D
Ik heb mn collega ook al 13 weken gek gemaakt over de UP, hij vorige week gekocht en gisteren al opgehaald. Is een mooie witte High Up , dus je weet waarschijnlijk wel waar we het nu over hebben tijdens onze nachtdienst :mrgreen: :mrgreen:
Dan gaan je nachten wel snel voorbij....... !!!
Ik heb de pech dat deze leuke UP collega geen nachten draait, anders waren ze bij mij ook wel heeeeeeeellllllll snel voorbij gegaan!!! (dan maar s'nachts het up forum bekijken en en glimmen naar alle mooie UP foto's die hier staan)
Wij wachten nog heel ongeduldig af....... . ;)
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen

Bericht door Tess » vr 27 apr 2012, 21:42

HOERA!!! Mijn 106 moest vandaag voor zijn APK, ben trots op mijn auto want hij is er vlekkeloos doorheen gekomen :D :D .
Hij is inmiddels toch alweer 16 jaar oud...... . Helaas kon de APK niet wachten tot mijn mooie rode UP er was. Laat mijn UP nu maar komen........ . :D
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen

Bericht door Tess » vr 04 mei 2012, 17:48

Hoera vandaag te horen gekregen dat ook mijn UP in productie gaat, later dan gepland........ .
Week 21 productie, daarna nog op transport 2 weken dus we moeten w.s nog 7 weken wachten..... .
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Even voorstellen

Bericht door Bryan » vr 04 mei 2012, 21:48

Hi tess,

Goed vooruitzicht joh 8-) en ik weet als geen ander hoe vervelend wachten is :D , maargoed dat word over 7 weken beloond. ;)

Bryan

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen

Bericht door Tess » zo 13 mei 2012, 19:42

Bryan schreef:Hi tess,

Goed vooruitzicht joh 8-) en ik weet als geen ander hoe vervelend wachten is :D , maargoed dat word over 7 weken beloond. ;)

Bryan
Nu nog maar 6..... .
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Chily
Forum newbie
Berichten: 98
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 10:49
Locatie: Midden Nederland

Re: Even voorstellen

Bericht door Chily » ma 14 mei 2012, 07:54

Ik zou voor 1 juli mijn uppie krijgen, maar dat word helaas augustus, ik had een 3 deurs besteld, maar ben toch overgestapt naar een 5 deurs. (3 deurs is mooier, maar 5 deurs praktischer)
Voor jou nog 6 weken, dat schiet al aardig op.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Even voorstellen

Bericht door up! » wo 12 dec 2012, 13:03

Tess schreef:Vandaag ook maar een PINGI gekocht!!! :oops: :oops:
Rijd je in een nieuwe auto met zoooooo stom zakje erin!!!
In mijn oude Peugeot had ik deze echt niet nodig.......
Ben je voor de rest nog wel tevreden met je up! of verlang je terug naar je Peugeot?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: Even voorstellen

Bericht door jUPiter » do 13 dec 2012, 15:30

Welkom
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Plaats reactie