voorstellen
voorstellen
Hallo ik ben Arie en heb per 20 feb een highup gekocht met een vrwachte levertijd van eind jullie de auto is voor mijn vrouw, rij zelf in een vw tiguan 1,4 160 pk blue motion afgeleverd jan'2012.
Re: voorstellen
Welkom Arie! Leuk, twee VW's in de familie
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom Arie! Toch niet dé Arie?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Wellkom. Eind juli? Dat is nog vier maanden geduld hebben
En? Wat voor auto moet plaats gaan maken voor een Up? Altijd leuk en interessant om te weten
En? Wat voor auto moet plaats gaan maken voor een Up? Altijd leuk en interessant om te weten
Welkom Arie, welke kleur heb je uitgekozen ? Heb je ook extra opties gekozen ?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hallo we hebben een high up in dark grey metallic gekocht hij/zij komt in de plaats van de Toyota aygo.
Heb je een verwachtte leverdatum gekregen van de dealer ?Arie schreef:Hallo we hebben een high up in dark grey metallic gekocht hij/zij komt in de plaats van de Toyota aygo.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
welkom , en ja dat is een hele belangerijke vraag tegenwoordigCrash schreef:Heb je een verwachtte leverdatum gekregen van de dealer ?Arie schreef:Hallo we hebben een high up in dark grey metallic gekocht hij/zij komt in de plaats van de Toyota aygo.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Nog steeds week 30 en verder voor Dark Silver helaas.