Mijn naam is Ron en ik ga morgen een UP! kopen voor ons thuis om goedkoop en toch comfortabel en in stijl km's te draaien (dure maar fun km's draai ik al met een 300pk Subaru WRX uit 2002

De Mitsubishi Colt van mijn vrouw wordt ingeruild tegen een strakke prijs en er zijn momenteel meerdere High-Up! versies ter beschikking bij Wealer in Heerlen die erg scherp geprijsd zijn:
Ik twijfel op dit moment nog welke voor mij het beste zou kunnen zijn en hoop dat jullie mij kunnen helpen door het beantwoorden van wat vraagjes:
- Het verschil in cijfers heb ik gezien, maar hoe merkbaar is het verschil tussen de 60pk en 75pk versie?
- Wat betekent: Ingebouwd via Individual (FC1)
- Wat is een "flashdrive west Europa (77G)"? Welke kaarten staan er standaard op de (PID)?
- Welke bekleding is slijtvaster en beter bestand tegen vocht, het kunstleder of de stoffen bekleding (lijkt een stomme vraag, maar iedere zondag ga ik duiken en kleed ik me in mijn huidige auto met half natte zwembroek op de voorstoel om)
- De mistlampjes van de UP!, werken die ook als bochtverlichting?
- Hoe zou een UP! black met panorama van 14500 euro rijklaar afschrijven ten opzichte van een complete High-UP! (zonder panorama) van 12000?
- Wat zijn nu eens echte must-have opties?
- De waterdichte rubberen inleg bagagebak, kan die alleen op de dubbele legvloer, of past deze ook helemaal onderin de bak? Dat wisten ze me bij de dealer ff niet direct te vertellen...
Hopelijk kan iemand van jullie nog wat van deze vragen beantwoorden, zodat ik morgen wat beslagener ten ijs kom.