Quigg stelt zich voor

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
quigg
Donateur member

Quigg stelt zich voor

Bericht door quigg » wo 21 mei 2025, 10:26

Beste leden,

gisteren heb ik m'n Daihatsu Cuore ingeruild voor een Up!, een ex-lease auto van 5 jaar oud met bijna 150K km op de teller. Deze heeft alles wat de Cuore niet had: een werkende airco (Climatronic zelfs), cruise control en een achteruitrijcamera. De motor levert 60pk maar kan ook naar 75pk, las ik vanmorgen hier in een ander topic.

Misschien ga ik dat ook nog laten doen, maar eerst krijgt de auto nog een grote onderhoudsbeurt dus ik heb hem nog niet. Naar verwachting wordt hij volgende week geleverd.

In het echte leven heet ik Henk, 72 jaar en woon in Groningen. Waarom dan quigg als nickname... ik ben zo slecht in het verzinnen van dit soort namen, het is een huismerk van de aldi geloof ik. :D

Gisteren had ik nog nooit van dit forum gehoord maar het valt op dat er veel enthousiaste leden zijn. De Up is ook een leuk karretje om te pimpen, maar ik heb hem gekocht omdat ie niet duur was, goedkoop in onderhoud, wegenbelasting, verzekering en verbruik (hoop ik toch).

Jullie komen me vast nog wel eens tegen in de verschillende topics, dus graag tot ziens!

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Quigg stelt zich voor

Bericht door Tom Westendorp » wo 21 mei 2025, 19:42

Welkom en veel geluk met de nieuwe aanwinst. Ze zijn onverwoestbaar!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Plaats reactie