Hallo iedereen,
Ik heb een tijdje op het forum rondgekeken en vond het tijd om me ook eens te registeren.
Ik ben Nicky, 27 jaar en na 8 jaar in een oude honda civic gereden te hebben, heb ik in september gekozen voor een Up!
Ik heb de Move Up! Candy White 60PK BM.
Tot nu toe erg tevreden. Rijdt erg zuinig. Record tot nu toe is 1:23,5. In de toekomst wil ik nog extra speakers achter, maar voor de rest ben ik erg content!
Groeten,
Nicky
Ook even voorstellen
Re: Ook even voorstellen
Welkom Nicky! Dat is een hele overgang, van een oude Civic naar een fonkelnagelnieuwe up! Veel plezier en we zien je vast ergens!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom! Veel leesplezier....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |