Hallo, even voorstellen ...

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
rekel49
Forum newbie

Hallo, even voorstellen ...

Bericht door rekel49 » za 01 dec 2012, 14:04

Hallo, even voorstellen, ik ben Stef, 64 jaar en een fervent VAG en nu dus Up! rijder. Mede door de vele interessante en educative forum verslagen inmiddels heel wat opgestoken en enthousiast geraakt. Ik hoop bij deze eveneens een bescheiden bijdrage te mogen leveren.

De specificaties van m'n Up! zijn :

- High Up! 55 kW / Blue Motion / 4 deurs / White pakket / Drive pakket / Maps & More en een reservewiel.

Enthousiast geraakt door het forum ben ik onlangs naar VAG Techniek in Nuenen gereden en heb de volgende extra's door Lucas uit laten uitvoeren :

- Bochtverlichting / parkeerlicht / tear drop wiping / gekoppelde spiegel en achterruit verwarming / dagrijverlichting voor en achter / km per liter aanduiding / anti-carjacking / coming home / knipperlicht aanpassing van 3 naar 4

Heb er in twee weken tijd al 1050 km op zitten waarvan zo'n 60 % grote weg kilometers. Het verbruik ligt momenteel op 18,1 km / ltr. Ik ben best wel een doorrijder, hoogste toerental bij gebruik tot nog toe ligt rond de 4000 rpm met één keer een uitschieter naar 5000 rpm. Doorgaans schakel ik rond 3000 rpm. Van de schakel indicator trek ik me (nog?) niet veel aan, heb het idee dat het torretje dan toch teveel moet werken ...

Wat valt een beetje tegen :

- Verlichting kan beter, wil het wat witter en wat verder ...
- Zijruit ontwaseming, bij de huidige buiten temperaturen zo rond de 5 graden Celcius veel last van condens ondanks (verwarming-)standje 3 of 4, jullie ook ...? Tips?

Wensenlijstje :

- W8 binnenverlichting laten monteren door VAG Techniek, kosten incl.inbouw rond de 95 euro ...
- Ik zit te denken aan de echte PIAA H4 lampen .., wel duur hoor, ook zo'n 100 euro. De Osram Nightbreakers zijn een alternatief, is het een groot verschil tussen de twee? Advies ..?
- Stads en mistlamp verlichting aanpassen
- Kofferruimte verlichting, de Philips Spot-on's lijken het beste idee, is echter moeilijk aan te komen ...
- Middenarmsteun

Nou dat was het zo'n beetje, ik zie jullie eventuele commentaren wel tegemoet, bedankt alvast ...
Laatst gewijzigd door rekel49 op di 11 dec 2012, 20:05, 2 keer totaal gewijzigd.
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun

up!
Forum eindbaas

Re: Hallo, even voorstellen ...

Bericht door up! » za 01 dec 2012, 14:12

Welkom Stef! Leuk dat je allerlei aanpassingen doet. Ik heb vanochtend de eerste aanpassing aan mijn eigen up doorgevoerd; de typeplaatjes eraf :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

LegacySystem
Vagling liefhebber

Bericht door LegacySystem » za 01 dec 2012, 15:48

Dag Stef, welkom!!

Goede ideeen voor je auto.....blijf ze posten!

Ikzelf heb de Philips Spotons in de auto. Perfect!! En lekker makkelijk monteren. Plakken en klaar. Te koop bij elke Mediamarkt, dus toch veel gemakkelijker aan te komen dan jij denkt!

Ik zelf heb alleen de PIAA dagrijverlichting en verder alle lampen Osram Nightbreakers (knipper, dimplicht en mistlamp)! Ikzelf heb de afweging gemaakt niet alles PIAA te maken.........ik vond het zonde van het geld. Hier op het forum zie je veelal deze combi terugkeren of de achteraf gemonteerde Pilot Xenon.

Succes verder............... :)
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Tino
Vagling liefhebber

Bericht door Tino » za 01 dec 2012, 18:27

Welkom Stef veel plezier op dit Forum met je UP
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » za 01 dec 2012, 19:59

Welkom!

mooie plannen zie ik voor de toekomst.
Veel plezier met je up!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

jUPiter
Vagling liefhebber

Bericht door jUPiter » do 13 dec 2012, 15:19

Welkom Stef!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Plaats reactie