Volkswagen High Up! Black edition

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
JelleR
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 29 mei 2024, 08:37

Volkswagen High Up! Black edition

Bericht door JelleR » wo 29 mei 2024, 09:12

Hi forumleden,

Allereerst bedankt voor het accepteren van mijn account-aanvraag Tom!
Mijn naam is Jelle, ik kom uit de regio Overijssel en ben vanavond de eigenaar van een VW Up.

Zelf rijd ik in een VW Polo WRC en zal de Up als hobby auto ernaast komen. (ook vanuit brandstof verbruik een stuk beter!)
Mocht je meer over de Polo willen lezen, zie mijn review topic op het MyPolo forum hier: https://www.mypolo.nl/xenforo/showcase/ ... t-301.418/

Maar goed, de Up dus. Het is een High Up! Black edition uit 2012 met 107dkm. op te teller. Niet gek als je het mij vraagt!
De auto heeft leuke details zoals PDC, stoelverwarming, cruise, mistlampen, chromen details, 16" velgen enz.

De auto komt van een bekende die het als zijn kindje heeft behandeld, en dan bedoel ik tot op glascoating aan toe.
Verder komt de auto met dubbele mattenset, nieuwe schokdempers, remmen, banden etc.

Vanavond zal ik de auto ophalen, dus ik zal in de loop der tijd wat foto's toevoegen.
Hierbij een foto van de advertentie om een beeld te geven van de auto.

Laat vooral horen wat je van de auto vindt en wat 'verbeterpunten' zijn waar ik aan moet denken.
Ik sleutel zelf aan mijn auto's, dus maak de auto graag beter met kleine 'upgrades'.

Verder heb ik een aantal vragen over het onderhoud, maar daar maak ik een apart topic voor.
VW Up black.jpg
High Up! Black edition