Oprichting Up'perclass Club

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Oprichting Up'perclass Club

Bericht door vwupassen » zo 31 mei 2015, 18:37

Te gek. We hebben besloten een clubje op te richten voor Up/Mii en Citigo Rijders.

Hiervoor zijn momenteel de eerste plannen gemaakt voor raamstickers.
Daarnaast zal er in de nabije toekomst meer merchandise beschikbaar komen, denk aan T-shirts/Hoodies/Caps/Etc.


Orginal Members:

Tom
Maico
Guido
Michael
Raymon
Lukas
Anjo
Robin (Nijntje


Meld je aan bij ons clubje voor gezelligheid/ slap ouwehoeren/ autogekte/ meetings/ fotoshoots/ etc

:D :D :D :dance: :dance: :clap: :clap: :whistle:
11377178_850743944999995_8708544944344328420_n.jpg
Laatst gewijzigd door vwupassen op zo 31 mei 2015, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » zo 31 mei 2015, 18:39

:dance: :dance: :dance: :dance:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door N!jntje » zo 31 mei 2015, 18:50

Yeah:) original member :D

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » zo 31 mei 2015, 18:51

Voor iedereen die mee wil doen: PB mij even en geef het door dan krijg je van mij een groen kleurtje op je naam. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
citikenny1702
Vagling liefhebber
Berichten: 178
Lid geworden op: za 06 sep 2014, 18:19
Locatie: Vlaardingen

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door citikenny1702 » zo 31 mei 2015, 19:30

Ik doe mee gezellig :) Je hebt een PB
Skoda Citigo Sport ASG -> 3 deur's -> Sprint! -> Alba Leder interieur -> Serpens LM -> ST-X Schoefset
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO

Gebruikersavatar
PR010
Vagling liefhebber
Berichten: 289
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 15:25
Locatie: Rotterdam

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door PR010 » zo 31 mei 2015, 19:31

Leuk idee ! PB! :D
Black on Black

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » zo 31 mei 2015, 19:36

Keep em coming! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Jos Bosch » zo 31 mei 2015, 19:42

Aangemeld :dance:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
mijndochters
Vagling liefhebber
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 09:37
Locatie: Heerhugowaard

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door mijndochters » zo 31 mei 2015, 20:07

Geef mij ook maar zo een milieuvriendelijke kleur :oops:
Ging als een trein
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tegenwoordig in een 11-2022 Volkswagen T-ROC

Gebruikersavatar
Lexris
Donateur member
Berichten: 29
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 11:10
Locatie: Voorschoten

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Lexris » zo 31 mei 2015, 20:50

Wat is het verschil van deze groep met Premium Members. Deze komt ook niet echt van de grond. Kunnen we deze 2 niet combineren?
Skoda Citigo Sprint 5 Deurs 44kW Kleur: Silver Leaf. Opties: Media pakket, Comfort pakket, Reservewiel (thuiskomer), Zwarte beschermstrips op de deuren tbv parkeerschade voorkomen, 4 stalen velgen + Semperit winterbanden

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Up058 » ma 01 jun 2015, 17:25

:dance: :dance:

En opeens ben je Orginal member!!

Dit moet goed komen!

Druk bezig met het uitkiezen en uitzoeken van de juiste Up´perClass sticker!

#Volksdriver er dan af :lol:
Bijlagen
Up (21).JPG
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Gebruikersavatar
Oteeling
Vagling liefhebber
Berichten: 448
Lid geworden op: do 24 apr 2014, 11:18

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Oteeling » ma 01 jun 2015, 22:28

ik doe ook gezellig mee .. :dance:

Groene kleurtje past mooi bij m'n winterset haha

Ps.: ik ga voor een kleine subtiele sticker
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"

VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door el coche SEAT » di 02 jun 2015, 12:55

Lexris schreef:Wat is het verschil van deze groep met Premium Members. Deze komt ook niet echt van de grond. Kunnen we deze 2 niet combineren?
Ben het hier helemaal mee eens.

http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... ber#p49725" onclick="window.open(this.href);return false;

Om to de Up'perclass club toe te mogen treden, moet je toch minimaal dit forum d.m.v. een premiumlidmaatschap sponsoren.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
iUp
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 08:06

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door iUp » di 02 jun 2015, 13:06

Up'perclass club, klinkt als een groep met 'niet' standaard up's.

Zou juist mooi zijn dat men aan bepaalde voorwaarden moet voldoen, om toe te treden.

Bijv: - geen standaard up te hebben, heeft anders toch geen meerwaarde om zoiets op te richten.
Als iedereen zomaar kan aanschuiven. Vooral omdat upperclass suggereert naar een 'hogere klasse'

Wil hiermee alleen maar mijn mening geven, zoals het nu overkomt lijkt het niet echt serieus. ;)

Gebruikersavatar
Oteeling
Vagling liefhebber
Berichten: 448
Lid geworden op: do 24 apr 2014, 11:18

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Oteeling » di 02 jun 2015, 13:22

iUp schreef:Up'perclass club, klinkt als een groep met 'niet' standaard up's.

Zou juist mooi zijn dat men aan bepaalde voorwaarden moet voldoen, om toe te treden.

Bijv: - geen standaard up te hebben, heeft anders toch geen meerwaarde om zoiets op te richten.
Als iedereen zomaar kan aanschuiven. Vooral omdat upperclass suggereert naar een 'hogere klasse'

Wil hiermee alleen maar mijn mening geven, zoals het nu overkomt lijkt het niet echt serieus. ;)
Kan ik me ook in vinden.. Maar vind alles goed
Laatst gewijzigd door Oteeling op di 02 jun 2015, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"

VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door vwupassen » di 02 jun 2015, 13:37

We willen juist mensen betrekken bij de lol die we de laatste tijd hebben. Fotoshoots, meetings,etc.
Waarom zou je dan mensen willen uitsluiten. Zie daar persoonlijk het nut niet van in.
Het is bedoeld voor de gezellgheid, niet meer niet minder. Het is net als voetballen bij een amateurclub, de 1 kan aardig ballen de ander staat op doel omdat hij er niks van kan, maar je vertegenwoordigt wel hetzelfde team. Aanmelden is niet verplicht, meedoen aan activiteiten ook niet. Zit eigenlijk niet te wachten op commentaar. Dit is ontstaan uit spontaniteit en heeft helemaal niets met het premium membership te maken. Hoe leuk is het om naar een grote meeting te gaan en met een stoet aan ups/citigos en miis aan te komen rijden. In welke vorm dan ook, standaard/non-standaard.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
iUp
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 08:06

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door iUp » di 02 jun 2015, 13:58

vwupassen schreef:We willen juist mensen betrekken bij de lol die we de laatste tijd hebben. Fotoshoots, meetings,etc.
Waarom zou je dan mensen willen uitsluiten. Zie daar persoonlijk het nut niet van in.
Het is bedoeld voor de gezellgheid, niet meer niet minder. Het is net als voetballen bij een amateurclub, de 1 kan aardig ballen de ander staat op doel omdat hij er niks van kan, maar je vertegenwoordigt wel hetzelfde team. Aanmelden is niet verplicht, meedoen aan activiteiten ook niet. Zit eigenlijk niet te wachten op commentaar. Dit is ontstaan uit spontaniteit en heeft helemaal niets met het premium membership te maken. Hoe leuk is het om naar een grote meeting te gaan en met een stoet aan ups/citigos en miis aan te komen rijden. In welke vorm dan ook, standaard/non-standaard.
Ja precies, maar waarom moet je dan een club in een club op richten. Niet echt transparant lijkt me.

Zou juist leuk zijn dan upperclass een afdeling is van het vw up forum, met exclusieve (upperclass) up, mii en citigo's.

En zoals je zegt; het is voor de gezelligheid, dat is het toch al? De manier waarop je het uitlegt maakt het voor mij nog waziger om zoiets op te starten.

Of ben ik de enige die er zo overdenkt, vind het overigens juist een heel leuk idee. Maar niet zoals het beschreven word nu. Op deze manier zie ik het absoluut niet als meerwaarde.
Het is toch juist leuk om een 'exclusief gedeelte' te hebben binnen de club.
Denk zelfs dat mensen; die niks veranderen aan hun auto; zoiets leuk en interessant vinden om te volgen.

Gebruikersavatar
iUp
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 08:06

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door iUp » di 02 jun 2015, 14:03

En dat je niet op commentaar zit te wachten, begrijp ik ook niet. We zijn hier toch met zijn allen?
Dan ben je toch vrij om je mening te geven. Dacht dat jij dat wel heel goed begreep. Iemand die van het forum afgegaan is een tijdje terug.

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Up058 » di 02 jun 2015, 15:20

iUp schreef:
vwupassen schreef:We willen juist mensen betrekken bij de lol die we de laatste tijd hebben. Fotoshoots, meetings,etc.
Waarom zou je dan mensen willen uitsluiten. Zie daar persoonlijk het nut niet van in.
Het is bedoeld voor de gezellgheid, niet meer niet minder. Het is net als voetballen bij een amateurclub, de 1 kan aardig ballen de ander staat op doel omdat hij er niks van kan, maar je vertegenwoordigt wel hetzelfde team. Aanmelden is niet verplicht, meedoen aan activiteiten ook niet. Zit eigenlijk niet te wachten op commentaar. Dit is ontstaan uit spontaniteit en heeft helemaal niets met het premium membership te maken. Hoe leuk is het om naar een grote meeting te gaan en met een stoet aan ups/citigos en miis aan te komen rijden. In welke vorm dan ook, standaard/non-standaard.
Ja precies, maar waarom moet je dan een club in een club op richten. Niet echt transparant lijkt me.

Zou juist leuk zijn dan upperclass een afdeling is van het vw up forum, met exclusieve (upperclass) up, mii en citigo's.

En zoals je zegt; het is voor de gezelligheid, dat is het toch al? De manier waarop je het uitlegt maakt het voor mij nog waziger om zoiets op te starten.

Of ben ik de enige die er zo overdenkt, vind het overigens juist een heel leuk idee. Maar niet zoals het beschreven word nu. Op deze manier zie ik het absoluut niet als meerwaarde.
Het is toch juist leuk om een 'exclusief gedeelte' te hebben binnen de club.
Denk zelfs dat mensen; die niks veranderen aan hun auto; zoiets leuk en interessant vinden om te volgen.



Hallo,

Ik zit dan toevallig ook bij de Up`erClass. Maar mijn auto is ook totaal niet verlaagd o.i.d Hij staat op standaard hoogte, naja de 15mm die hij standaard is verlaagd doordat ik de CLASSIC UP onder mijn kont heb. Maar het is gewoon de lol en de bedoeling om als UP-Forum ons te onderscheiden. En wij vonden het dan leuk om een eigen groep op te richten met de naam Up'perClass.. Zoals deze ook bestaat bij bijv: Volksdriver, VAGForce, en welke vrienden groep heb je wel niet meer? TwentseVWvrienden ga zo maar door:):)

Dus het is totaal niet de bedoeling om ons te onderschijden van JULLIE als UP rijders, maar de rest van de VAG groep zeg maar.

Dus het is dan volgens mij juist de bedoeling dat: Jullie ook lid kunnen worden, en aansluiten en TROTS zijn om de gewelldige UP te willen en mogen RIJDEN!!!! ik ben daar trots op!

en overal heb je oprichters en evt members, maar ik zie totaal geen verschil tussen 1 ieder. We vinden de UP allemaal gewelldig anders rijden wij deze niet toch? :whistle:

Dus het heeft niks te maken met het verlagen of extreem tunen van de auto, het is gewoon de liefhebberij van de UP! :dance:
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

maico
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 19 nov 2014, 13:44

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door maico » di 02 jun 2015, 15:33

X2

Gesloten