Dat is precies waar dit topic staat en waar je je nu in bevindt...maasup schreef:By the way er is voor dit soort geouwe------ een speciaal hoofdstuk op dit forum ; De kroeg - Off Topic
moet een ban definitief blijven?
Re: moet een ban definitief blijven?
Is waarschijnlijk door de beheerder verplaats, stond eerst onder "Algemeen" . Daar staat trouwens nog steeds een gedeelte

Move Up BM, Dark Blue Metalic, Climatic, Drivepakket, Executive pakket, Alu wielen, Leder pook, Leder stuur, Leder handrem, W8 verlichting, Korte Polo antenne, Chroom schakelaars, Verstelbare kofferbakbodem, Chroom strip achterklep. Blokstriping op dak
- High-up!
- Vagling liefhebber
Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld: als iemand de 'algemene voorwaarden' overtreed en mensen daar last van hebben, vind ik een ban gegrond. De toon is volgens mij bij een jong forum erg belangrijk voor de lange termijn.
De uiteindelijke sanctie van te hard rijden neem ik uiteindelijk ook gewoon. Wanneer je mans genoeg bent je (ondanks een aantal waarschuwingen) ongenuanceerd uit te drukken, draag dan ook de (mogelijke) gevolgen daarvan.
De uiteindelijke sanctie van te hard rijden neem ik uiteindelijk ook gewoon. Wanneer je mans genoeg bent je (ondanks een aantal waarschuwingen) ongenuanceerd uit te drukken, draag dan ook de (mogelijke) gevolgen daarvan.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Bij een ban, zal gekeken worden naar hoe anderen omgaan met die persoon. Als deze of gene door meerdere personen als lastig of ongepast (forumgedrag) gedraagt, kan naar aanleiding van meldingen extra gelet worden op zo iemand.
Iedere forummer kan en mag postings als ongepast melden aan de beheerder of een moderator. Deze kijken dan of ze in hun ogen terecht zijn en als er van een posting of forummer meerdere verschillende meldingen komen, wordt deze aangesproken en achter de schermen met deze persoon contact gehouden. Mocht er daarna geen verbeteringen optreden, en de meldingen van andere forummers blijven (terecht) komen, overleggen de moderators/beheerder onderling wat de beste stap is. Een ban moet dan eigenlijk het laatste middel zijn om uit te delen. Of die definitief is, is per geval verschillend. Over die beslissing kan niet worden gecorrespondeerd.
Iedere forummer kan en mag postings als ongepast melden aan de beheerder of een moderator. Deze kijken dan of ze in hun ogen terecht zijn en als er van een posting of forummer meerdere verschillende meldingen komen, wordt deze aangesproken en achter de schermen met deze persoon contact gehouden. Mocht er daarna geen verbeteringen optreden, en de meldingen van andere forummers blijven (terecht) komen, overleggen de moderators/beheerder onderling wat de beste stap is. Een ban moet dan eigenlijk het laatste middel zijn om uit te delen. Of die definitief is, is per geval verschillend. Over die beslissing kan niet worden gecorrespondeerd.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
En, zijn "we" er al uit

|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje
|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
Geen idee....de meningen zijn blijkbaar erg verschillend dus de beheerder beslist in dit soort gevallen..
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ron UP schreef:Hij gaf toch wel een aardige sfeer hier op t forum vond ik.
We verschillen kennelijk van mening over wat een gezellige sfeer is. Bovenstaand voorbeeld was niet zomaar een incident, het was tekenend voor de manier van reageren...up! schreef:Ik heb zijn bijdragen wel meegekregen. Ik herinner me dat hij reageerde op iemand die blij was met zijn parkeersensoren. RonaldNL zei toen: hahaha, wat een sukkel ben je dan, als je parkeersensoren nodig hebt op een up hahaha.
Geen aardige sfeer wat mij betreft...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik had/heb totaal geen problemen met RonaldNL ..... ik zeg "Opheffen die ban!!!"
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik ben er niet mee eens, zoals Up! al zegt.
Ik vind niet dat deze persoon een goede sfeer hier brengt.
Zo heeft RonaldNL ook eens tegen mij en een paar anderen gezegd dat we "dom" zijn omdat we elektrische spiegels makkelijk vinden bij het parkeren als je het ff niet goed kan zien.
Leuke sfeer hoor! Zo hoor je niet met elkaar om te gaan.
Ik vind niet dat deze persoon een goede sfeer hier brengt.
Zo heeft RonaldNL ook eens tegen mij en een paar anderen gezegd dat we "dom" zijn omdat we elektrische spiegels makkelijk vinden bij het parkeren als je het ff niet goed kan zien.
Leuke sfeer hoor! Zo hoor je niet met elkaar om te gaan.
ik geloof ook niet dat Tom er mee eens is , ik heb hem ( eigenlijk heel wijs ) hier nog niet zien reageren !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Was ik er maar niet over begonnen haha maar iedereen heeft een mening en sommige "grapjes" kunnen bij iemand helemaal verkeerd vallen inderdaad...
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Een opmerking is makkelijker getypt, dan uitgesproken.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik voel me dan nu toch genoodzaakt iets te zeggen.
Vlak na het uidelen van de ban aan Ronald heb ik een lading verwijten en bedreigingen over me heen gekregen waar de honden geen brood van lusten. Tevens heeft Ronald op de facebook pagina van het upforum de boel zwart proberen te maken. Hij heeft zich proberen te registreren onder een andere naam en heeft mij vervolgens bedreigd via de facebook chat. Ik kan een ieder dus garanderen dat Ronald een persona non grata is, en blijft op het vwupforum.nl Sterker nog als de bedreigingen iets concreter waren geweest had ik aangifte gedaan. Ik zal dit topic open laten maar als ik het idee krijg dat dit een plek gaat worden waar iedereen over en weer gaat schreeuwen wat wel en niet goed is dan gaat het topic op slot.
Lijkt me reeel of niet?
Vlak na het uidelen van de ban aan Ronald heb ik een lading verwijten en bedreigingen over me heen gekregen waar de honden geen brood van lusten. Tevens heeft Ronald op de facebook pagina van het upforum de boel zwart proberen te maken. Hij heeft zich proberen te registreren onder een andere naam en heeft mij vervolgens bedreigd via de facebook chat. Ik kan een ieder dus garanderen dat Ronald een persona non grata is, en blijft op het vwupforum.nl Sterker nog als de bedreigingen iets concreter waren geweest had ik aangifte gedaan. Ik zal dit topic open laten maar als ik het idee krijg dat dit een plek gaat worden waar iedereen over en weer gaat schreeuwen wat wel en niet goed is dan gaat het topic op slot.
Lijkt me reeel of niet?
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
-
jUPiter
- Vagling liefhebber
Gelijk heb je Petrolhead Tom
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Oeps......
Zet er maar een slotje op dan..
Zet er maar een slotje op dan..
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heey Ron daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor. Ik begrijp de vraagstelling ook wel en ik snap ook wel dat er mensen zijn die het liever anders zouden zien maar daar zie ik gewoon geen heil in. Het regende klachten ten tijde van zijn bezoeken en ook de manier waarop hij mij met pb's benaderde vond ik ongepast. Het vwupforum.nl is echt geen elitaire club waar mensen zich boven anderen verheven moeten voelen maar het is wel zo dat iedereen hier met respect met elkaar om dient te gaan.
Ik heb zijn twitter account ook even nagekeken om te kijken of het taalgebruik wat hij hier bezigde overal ten toon spreid. Tot mijn grote schrik heb ik moeten constateren dat dat inderdaad zo is en dat heeft mij mede doen besluiten de ban permanent te doen zijn.
Ik heb zijn twitter account ook even nagekeken om te kijken of het taalgebruik wat hij hier bezigde overal ten toon spreid. Tot mijn grote schrik heb ik moeten constateren dat dat inderdaad zo is en dat heeft mij mede doen besluiten de ban permanent te doen zijn.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Ok helemaal duidelijk Tom.
Ik denk dat je op het forum wel alles kunt zeggen maar het is de manier waarop je het zegt.
Dat voorbeeld van die parkeer sensoren tja ik zou er echt alleen maar om kunnen lachen als hij zoon reactie naar mij toe deed, maar ik weet ook dat er andere mensen zijn die zich er aan storen.
Ik zal even de opmerking er bij halen: ''hahaha, wat een sukkel ben je dan, als je parkeersensoren nodig hebt op een up hahaha.''
Eigenlijk gaat het meteen fout het hahaha ''uitlachen'' en dan meteen sukkel
. Nou toevallig heb ik ook wel eens een paaltje niet gezien of bijna geraakt en soms zijn parkeer sensoren gewoon erg handig (een camera helemaal icm caravan).
Was de opmerking geweest: Parkeer sensoren op de Up!? Ik denk niet dat ik die nodig zou hebben. had die iedereen in zijn waarde gelaten en was er niks aan de hand.
Dat voorbeeld van die parkeer sensoren tja ik zou er echt alleen maar om kunnen lachen als hij zoon reactie naar mij toe deed, maar ik weet ook dat er andere mensen zijn die zich er aan storen.
Ik zal even de opmerking er bij halen: ''hahaha, wat een sukkel ben je dan, als je parkeersensoren nodig hebt op een up hahaha.''
Eigenlijk gaat het meteen fout het hahaha ''uitlachen'' en dan meteen sukkel
Was de opmerking geweest: Parkeer sensoren op de Up!? Ik denk niet dat ik die nodig zou hebben. had die iedereen in zijn waarde gelaten en was er niks aan de hand.
Leuk z'n discussie over een ban..... De meningen lopen behoorlijk uiteen. Ik zit nog niet zo lang op dit forum en ik heb Ronald dan ook niet meegemaakt maar ik ga er vanuit dat Tom deze beslissing niet zomaar neemt. Als hij dan ook nog bedreigt wordt door Ronald (na een ban uit te delen) lijkt mij dat Tom de juiste beslissing heeft genomen.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!